Stat natt til mandag 13.11

upload_2017-11-13_19-54-19.png
tempo siste ti minutter, 8,4 innlegg pr minutt

Fører ikke til 10 000 det akkurat men det stiger vel også litt nå den neste halvtimen satse jeg på :)
 

Trådene renner inn i dag men jeg antar det også er med på å holde oppe trøkket ellers så det er greit det :)

(selv om de massieve innleggene kommeri tråder der folk svarer mange ganger, ikke bare en gang hver)
 
Trådene renner inn i dag men jeg antar det også er med på å holde oppe trøkket ellers så det er greit det :)

(selv om de massieve innleggene kommeri tråder der folk svarer mange ganger, ikke bare en gang hver)
Ja, det er sant! Jeg prøver å være flink til å stille spm til svarene i de vanlige trådene også
 
Folk setter jo gjerne pris på tilbakelemding på det de skriver og da kan de svare igjen på kommentarer og så har man det fine som kalles en... samtale. Kommunikasjon :)
 
Skal jeg gidde å oppdatere tråder hver gang?

upload_2017-11-13_20-6-6.png

Tempo 10,8 :)
 
Jepp, det er det fine [emoji6]

Det er nemlig faktisk hyggeligere og mer sosialt å faktisk skrive frem og tilbake til hverandr enn å svare på øren tråder om middag ig dag,farge på sokkene, favoritt potetgull,, frokost i dag og kveldsmat og alt det her. Altså, joda, interesant å se litt hva andre svarer på noen av tema i alle fall, men det er kommunikasjon som er gøy :)
 
Det er nemlig faktisk hyggeligere og mer sosialt å faktisk skrive frem og tilbake til hverandr enn å svare på øren tråder om middag ig dag,farge på sokkene, favoritt potetgull,, frokost i dag og kveldsmat og alt det her. Altså, joda, interesant å se litt hva andre svarer på noen av tema i alle fall, men det er kommunikasjon som er gøy :)
Ja det er det som gjør at man blir kjent med hverandre [emoji6]
 
Veldig kjekt med oppdateringer :D

Det er det jo, men innlegg som er av interesse? eller?

Egentlig er det ikke det heller.

Vi når neppe 10 000 og det gjør meg ikke noe, det som egentlig er av interesse er at vi har det gøy

Men det å gi oppdateriner gir noe å snakke om da. Og dessuten gøy å se på tempo :)
 
Back
Topp