Mine somler faktisk ikke så mye i dag. Iberegnet ekstra oppgaver som å mate hunden.Her bare somler ungene, men andre er på vei opp og eldste spiser
Men nå tror jeg lille sover så da får jeg stå opp og få de andre i seng og hunden ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine somler faktisk ikke så mye i dag. Iberegnet ekstra oppgaver som å mate hunden.Her bare somler ungene, men andre er på vei opp og eldste spiser
Har du prinsipielle argumenter mot tapatalk eller er den et fungerende alternativHmmm. Spørs da. Men det hadde vært kjekt å kunne legge ut bilder på en enkel måte.
Og mine eldste skal legge seg tidlig fordi de var fpr sent i seng i går og eldste ikke er helt i form og læreren desuten har innført lesekvarten. Å lese et kvarter på senga.Men nå er også din en del eldre enn våre minste
Bruker 6 sek og logge på, email kommer opp på ordforslag og har kort passord. Så er det litt kjipt uten varsler, så kan være jeg ikke får med meg alt, men bedre enn nettleser uansett!Hmmm. Spørs da. Men det hadde vært kjekt å kunne legge ut bilder på en enkel måte.
Ikke noe bedre enn det[emoji4]fin dag her
Det er da en startHan fikk henne til å sovne på 5 min, men hun våknet kjapt opp igjen. Så nå får hun litt mer pupp. Kos for oss begge![]()
0,5 av 3. Haha!1 av 3 i seng og 0,5 av 3 sover her
FantastiskSe hva jeg kom over.
Kanskje jeg skal kjøpe den til julebordet
![]()
helt sant detIkke noe bedre enn det[emoji4]
den må jeg vise en kollegaSe hva jeg kom over.
![]()
Veldighørtes digg ut
Her finner du veldig mange flereden må jeg vise en kollega
Da er vi i mål med tråder
Vis vedlegget 236270
Koselig med lesekvarter daOg mine eldste skal legge seg tidlig fordi de var fpr sent i seng i går og eldste ikke er helt i form og læreren desuten har innført lesekvarten. Å lese et kvarter på senga.
Se hva jeg kom over.
![]()
Ja, er nå det blir liv herJo ho, da mangler deg noen innlegg, det skal vi vel greie.
Så diggJeg sovnet på sofaen jeg[emoji12] Hvordan er kvelden deres hittil?