Da er det vel på tide! Blir nok deiligJa er vel 1,5 år siden sist[emoji31][emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det vel på tide! Blir nok deiligJa er vel 1,5 år siden sist[emoji31][emoji28]
Elsker konkurranser. For litt siden hadde vi skravlekonkurranse mellom termingruppene! DET var gøy det!
Hopper glatt over jula du? ^^
Absolutt! Og tror vår termingruppe kunne gjort det braÅhh håper det kommer flere sånne. Super gøy å få frem konkurranseinnstinktet litt. Har bare vært medlem i litt over en mnd, men dette er morsomt.
DFet er godt å være hjemme igjen, og i natt kan jeg sove med pute i armene igjen. Hurra![]()
Kjøpt deg ny pute?[emoji2]
Absolutt! Og tror vår termingruppe kunne gjort det bra![]()
Ja har litt påskefølelse selv[emoji23] hyttekos og på vei mot sommer[emoji1381][emoji12] nei men gleder meg først til jul.
Absolutt! Men trenger tydeligvis MYE søvn![]()
Vi får ta med oss jul først![emoji1][emoji173]️
Da er det vel på tide! Blir nok deilig![]()
Nei, nå forsvinner jeg litt igjen.. må hente mini i barnehagen (og hvile tommeltottene) Kommer sterkere tilbake kl 19!
Nei ^^
Men jeg må sove med pute i armene for ellers får jeg lett vondt i nakken og skuldrene ^^
Ja må det, elsker førjulstiden[emoji173]️[emoji300]️
Jeg forsvinner litt selv, må vaskeopp og rydde litt så det er ryddig før vi starter å lage middag[emoji4] ses senere [emoji1305]
Hadde visst et stort behov jaDet trengte du sikkert[emoji1]
Fort gjort [emoji23]Haha, ble spam på meg tidligere idag også[emoji23]
Jeg har truaKan bli en tøff kveld gitt