Hvilken vogn har du/skal du ha?

Jeg har såå lyst på bugaboo buffalo[emoji52] har en emmaljunga edge duo med classic understell fra tidligere, kjøpt for et par år siden, så planen er egentlig at vi skal bruke den. Men mulig vi bytter sen til en bugaboo, eventuelt om vi kanskje bytter understellet på emmaljungaen.. må tenke litt til[emoji1317]
Elsker min bugaboo Buffalo- skal bruke den nå å også til den lille som kommer i mai.
 
Vi har kjøpt brukt ja :) Vi har vært super fornøyde med city cross tidligere så noen annen vogn hadde ikke vært ett alternativ.
Det er liksom den jeg så for meg å kjøpe om jeg skulle ha en til, så ble rimelig skuffa da jeg fant ut at de er gått ut av produksjon... Får lete etter en brukt om det blir den vi bestemmer oss for. Når gikk de ut av produksjon?
 
Det er liksom den jeg så for meg å kjøpe om jeg skulle ha en til, så ble rimelig skuffa da jeg fant ut at de er gått ut av produksjon... Får lete etter en brukt om det blir den vi bestemmer oss for. Når gikk de ut av produksjon?
Sånn jeg har forstått det så gikk dem ut av produksjon i år da disse nye kom. For vår der har der aldri vært ett alternativ med en annen vogn så da ble det kjøpt brukt. Krysser fingrene for at du finner en som er pent brukt :)
 
Elsker min bugaboo Buffalo- skal bruke den nå å også til den lille som kommer i mai.

Så godt å høre.. [emoji4][emoji4] hører mange si det, må bare få med meg mannen på planen min[emoji87] han synes den ser så «plastikk og skranglete» ut.. er det noe du kan avkrefte eller?[emoji87][emoji1317]
 
Er litt forelska i Stokke trailz [emoji173]️

Anbefaler deg å dra og prøvetrille den før du kjøper. Vi hadde den til minste, men måtte selge den igjen fordi den knirket så vanvittig. Understellet er veldig «plastikk» i følelsen og knirket så høyt at barnet våknet av det på trilletur.
 
Har du erfaringer med Mountain Buggy Terrain som joggevogn? :)

Har ikke jogga noe særlig med den nei, men det er veldig god demping på den, og ser på instagram at det er maaaaange som jogger med den! [emoji1] Og så er det jo et kjempepluss med håndbrems og store hjul [emoji106] Jeg har den pga jeg går veldig mye i terreng, er ikke så mange plasser å jogge her hvor jeg bor [emoji12] Jeg anbefaler den sterkt i alle fall!
 
Hvilke krav har dere når dere ser etter barnevogner?:)
 
Jeg er ikke helt sikker ennå. Har hatt veldig lyst på en emmaljunga mondial/edge med klassisk understell, virker perfekt på vinterføre, som sovevogn og herlig med god plass. Samtidig virker den litt tungvind og stor hvis man skal ha med seg vogna i bil, skal på handlesenter, kollektivtransport ol. så jeg må litt i tenkeboksen. Må se an budsjettet litt også, så tenker vi drøyer til etter jul før vi tar noen avgjørelse
 
Anbefaler deg å dra og prøvetrille den før du kjøper. Vi hadde den til minste, men måtte selge den igjen fordi den knirket så vanvittig. Understellet er veldig «plastikk» i følelsen og knirket så høyt at barnet våknet av det på trilletur.

Oi- den er kjip ja! Søsteren min har den og er såå fornøyd.. pluss at vi er så høye, så den passer perfekt til oss[emoji1360] Men sette må jeg sjekke opp...
 
Oi- den er kjip ja! Søsteren min har den og er såå fornøyd.. pluss at vi er så høye, så den passer perfekt til oss[emoji1360] Men sette må jeg sjekke opp...

Jeg har hørt om mange som er misfornøyde med knirkingen. De sa det faktisk på butikken når vi var der for å kjøpe ny vogn.
Vi reklamerte og fikk helt nytt understell, men det var like ille.
 
Har ikke jogga noe særlig med den nei, men det er veldig god demping på den, og ser på instagram at det er maaaaange som jogger med den! [emoji1] Og så er det jo et kjempepluss med håndbrems og store hjul [emoji106] Jeg har den pga jeg går veldig mye i terreng, er ikke så mange plasser å jogge her hvor jeg bor [emoji12] Jeg anbefaler den sterkt i alle fall!
Hmmm, spørs om ikke jeg må ja en sånn til våren/sommeren :) Bor nært marka selv, og selv om Briovogna er god, så triller den ikke supergodt i terrenget...
 
Hmmm, spørs om ikke jeg må ja en sånn til våren/sommeren :) Bor nært marka selv, og selv om Briovogna er god, så triller den ikke supergodt i terrenget...

Vil anbefale sterkt å prøve-trille en i alle fall [emoji4] Jeg hadde en Emmaljunga Super Viking som bagvogn, som også skal ha god demping og trille godt på alle underlag osv, men den kan ikke måle seg med MB’en altså... Så den solgte jeg, og kjøpte bag til MB’en istedenfor [emoji4]
 
TFK joggster III blir tatt i bruk for tredje gang :) Men tror jeg også skal kjøpe til bag til city joggeren vi har da TFK virkelig ikke kommer til å få plass i bilen denne gangen. 3 barneseter baki og hundebur til 2 hunder i bagasjerommet.. Håpløst :confused:

Anbefaler forresten alle å kjøpe brukt! Vi gjorde ikke det på TFK men har sett etter hvert at det som folk selger nesten ikke vises at det er brukt. Noen bruker bare vogn til soving på verandaen for eksempel.
 
Jeg har en noe eldre simo vogn som vi har arvet, med både sportsdel og bag, den ble brukt på hytta og som sovevogn med førstemann, veldig god vogn egentlig! Hadde også en emmaljunga vogn, den varte ikke lenge hos oss nei, fryktelig tung og treig å styre, skal jeg prøve det igjen blir det ihvertfall med snurrehjul fremme. Også har jeg en brio smile som jeg likte veldig godt, men har ikke prøvd den så veldig på snø, der ligger bagdelen enda uåpnet i pappeska så den blir som ny! Også har jeg en britax b motion 4+ som er kjempe kjekk når barnet blir eldre, da ryggen er veldig lang på den:happy: storebror er bare 2år så han bruker den enda litt;)
 
Back
Topp