Jepp, men får ikke shoppa før torsdag [emoji13]Vil og ha snø!!! Ut på shopping du nå da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, men får ikke shoppa før torsdag [emoji13]Vil og ha snø!!! Ut på shopping du nå da![]()
Kengu har tror jegIkke oversikt i dag jeg..
Hvilke serier liker du?Alt[emoji23] akkurat nå er det mamma som ser på britisk serie mens jeg sitter på bv. Men elsker å se serier.
Men det er jo braTja, gjorde vel på en måte det[emoji4]
fått ordnet?
HahaJeg får alvorlig svangerskapskvalme jeg... blæææ!! Så prøver nå med blanda følelser
![]()
Jeg skal shoppe vilt i krakow om 2 ukerJepp, men får ikke shoppa før torsdag [emoji13]
Mellom 7.30 og 7. Kommer an på når jeg skal være på jobb.Når står du opp? [emoji6]
er i seng jegGjesper og gjesper jeg...
på plass under pleddet, etter en slitsom dag. Ikke helt som planlagt, men farsdag ble det da
Regner du med å komme tilbake i jobb? Prøvde dere lenge?Hahaha, jeg skjønner deg godt, har i to mnd vært liggende enten med å kaste opp kontant eller så trøtt at jeg ikke orker noe, og nå er det kvalme, smerter i bekken og rygg og trøtthet[emoji23] men kommer noe godt ut av det tilslutt[emoji173]️
gjort det siste timenGår raskere nå ja [emoji4]
Det hørtes godt ut! Men nå må jeg nesten se ferdig farmener i seng jeg
Vet du hvordan vi ligger ann?gjort det siste timen
Forsvant alle?
godt detPå en måte litt nærmere en avklaring[emoji6]
Nei ikke gjør det [emoji13]Da skal jeg ikke fortelle hva som skjer![]()
Mellom 7.30 og 7. Kommer an på når jeg skal være på jobb.
gjør det duDet hørtes godt ut! Men nå må jeg nesten se ferdig farmen![]()
mangler litt over 1300 innlegg til for å nå 4500
Det er supertJeg er her![emoji1]