er nok det snartPå tide å sove?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er nok det snartPå tide å sove?
Huff det er ikke noe godt. God grunn til å la være da [emoji4]Uff, for mye godis I helger. Sure oppstøt og ekkel mage. Blæh!
Jeg også! Eller en kropp som ikke trenger søvn. Det hadde vært noe detAlltid hyggelig med nye nick og prøver å ønske dem velkommen.
Er flere her som ikke er i permisjon som klarer å være her veldig mye mer enn meg, men jeg har litt for mye som skjer hele tiden.
Ønsker meg døgn med 36 timer til jul
bilde?Ååååå kjøpte noen nydelige støvletter til snuppa fra Tommy hilfiger [emoji7] og det beste er at hun elsket de selv også, ville ikke ta de av [emoji16]
Huff det er ikke noe godt. God grunn til å la være da [emoji4]
Rydding utgikk i kveld... bombet kjøkken etter matlaging. Men det får vente... zzzzzOhh eg må ta ut av oppvaskmaskinen og støvsuge kjøkken før eg legger meg
Så absoluttJa og det er positivt [emoji16]
Så gøy! Bilde?Ååååå kjøpte noen nydelige støvletter til snuppa fra Tommy hilfiger [emoji7] og det beste er at hun elsket de selv også, ville ikke ta de av [emoji16]
Nå har eg rydda kjøkken satt en maskin med klær hengt opp klær. Så må bara støvsugeRydding utgikk i kveld... bombet kjøkken etter matlaging. Men det får vente... zzzzz
Jobb, studier, trening, strikke, unger, mannen....Jeg også! Eller en kropp som ikke trenger søvn. Det hadde vært noe det
Er det jobb du er så hektisk med om dagen?
BildeÅåååå kjøpte noen nydelige støvletter til snuppa fra Tommy hilfiger [emoji7] og det beste er at hun elsket de selv også, ville ikke ta de av [emoji16]
bilde?
Hehe ha gaviscon eller lignende klar da [emoji23]Synd at jeg kommer til å gjøre akkurat det samme neste helg![]()
Se over her [emoji7]Så gøy! Bilde?
Tja hun sovna I bilen og ville ikke bruke de ute så hun kan ha de på seg inne imorgen [emoji23]Bilde. Akurat som jenta me nær Hon var 2 år så fick Hon ett par nye rosa skor. Hon sov med de vill ikkje ta av seg de.
God natt [emoji4] og sov godtnatta for meg