Hvilken vogn har du/skal du ha?

Sallys

Glad i forumet
Mailykke 2018
Mulig dette temaet har vært oppe her allerede, men finner ingen tråd.

Hvilken vogn skal dere bruke? Vi har en TFK joggster twist, gleder meg sånn til å kunne bruke den[emoji76]
 
Jeg har kjøpt Bugaboo donkey.
Hadde TFK joggster Twist til storebror - genial 3-hjuler men denne ganga vil jeg ha en nett søskenvogn. Så da kunne jeg spandere på meg ny vogn [emoji1]
 
Vi har en Bugaboo Cameleon 3 fra førstemann, den skal vi bruke nå også. Den slarker litt, men skal få kjøpe en Babyjogger City Mini GT av noen venner og tenker å gå over til den når vi bytter til sportsdel, så får buggisen være sovevogn på verandaen i stedet. Har ei trille også, Bumbleride Flite, som er lett og praktisk.
 
Vi har en tfk etter de andre 2 som jeg hadde tenkt vi skulle bruke nå også, men mannen vil ha ny vogn. Så endte opp med å kikke litt og falt veldig for emmaljunga nxt90 altså, og den stokke trailz(?) er også litt stilig pluss den bugaboo vogna. Så tror vi må ut og se på vogner og vurdere om vi skal koste på oss en ny eller ei [emoji6]
 
Vi har Emmaljunga Mondial Duo etter storebror. Veldig fornøyd med vognen. Stabil 4-hjuls vogn, med romslig og lun bag.
Nettopp pimpet understellet for rust, så det ser helt nytt ut. Håper storebror er ferdig å sove i bhg til vi trenger vognen til baby, visst ikke må vi kjøpe oss en bhgvogn til ham.
 
Har lyst på emmaljunga. Står mellom edge og mondial :)
 
Har kjøpt Emmaljunga city cross :)
 
Bugaboo Cameleon 3 special edition fra 2013 som vi har brukt til begge jentene. Elsker vognen og den er som ny[emoji7] Kan være vi kjøper en lik brukt som vi kan ha i bhg om ikke mellomste er ferdig med å sove på dagtid. Det gjorde vi sist og solgte uten tap[emoji4]
 
Vi har en Brio Happy duo-vogn og en Babyjogger City Mini GT fra nr. 1. Vi blir nok å bruke de nå også :)

Vurderer eventuelt en egen joggevogn i tillegg! Sist hadde jeg 3D-mølle hjemme, men vi har ikke plass til det nå.
 
Har en Emmaljunga Mondial Deluxe bag/sittedel og Duo S Air understell fra 2016. :)

Veldig fin med bagdelen, men upraktisk plass under sittedelen.

Skulle jeg valgt en annen vogn, tror jeg denne gangen jeg hadde valgt en Stokkevogn. Solid, god plass under og enkel. Og omtrent samme pris som det vogna vår kosta! [emoji14]
 
Vi har både babyjogger City elite og Emmaljunga nxt90 competition, har kun bagdel til babyjoggeren så får se hva jeg gjør om jeg selger Emmaljungaen. Den er fantastisk på asfalt og kjøpesenter/byturer der det ikke er ulent terreng, men fungerer ikke på grusvei :)
 
Har ei Mountain Buggy Terrain som hovedvogn, den er fantastisk [emoji172] Kommer aldri til å bytte den [emoji1] Har ei Emmaljunga Scooter som sovevogn i bhg til mini på 2, og så har vi en Greentom Upp som reise/byvogn [emoji4]
 
Har ei Mountain Buggy Terrain som hovedvogn, den er fantastisk [emoji172] Kommer aldri til å bytte den [emoji1] Har ei Emmaljunga Scooter som sovevogn i bhg til mini på 2, og så har vi en Greentom Upp som reise/byvogn [emoji4]
Har du erfaringer med Mountain Buggy Terrain som joggevogn? :)
 
Jeg har såå lyst på bugaboo buffalo[emoji52] har en emmaljunga edge duo med classic understell fra tidligere, kjøpt for et par år siden, så planen er egentlig at vi skal bruke den. Men mulig vi bytter sen til en bugaboo, eventuelt om vi kanskje bytter understellet på emmaljungaen.. må tenke litt til[emoji1317]
 
Har du kjøpt den brukt? Er de ikke slutta å produsere de?
Vi har kjøpt brukt ja :) Vi har vært super fornøyde med city cross tidligere så noen annen vogn hadde ikke vært ett alternativ.
 
Back
Topp