Tiden med lille i magen❤️

Snart 12 uker nå!! [emoji7]

Gratulerer så mye med innvilget boliglån!! Er en fantastisk følelse, var der selv i vår [emoji4] har dere funnet boligen dere vil kjøpe?

Ja, tenk snart 12 uker[emoji50][emoji7]

Tusen takk, vi er så glade og giret etter den beskjeden og har sett en del på Finn. Vi ser noen boliger som kan være aktuelle, men venter å ser til det kommer ut litt mer[emoji4] Åå så herlig, har dere kjøpt ennå eller? [emoji2]
 
Hei [emoji4] bare innom å leser om hvordan det går med deg. Og legger igjen noen spor [emoji16]

Så godt å se at alt er bra. Kommet langt på vei også nå [emoji16] tiden går så fort.
Morro å se bilde fra ul så fiiin. [emoji7]

Masse masse lykke til videre. Vi snakkes plutselig [emoji6]
 
Hei [emoji4] bare innom å leser om hvordan det går med deg. Og legger igjen noen spor [emoji16]

Så godt å se at alt er bra. Kommet langt på vei også nå [emoji16] tiden går så fort.
Morro å se bilde fra ul så fiiin. [emoji7]

Masse masse lykke til videre. Vi snakkes plutselig [emoji6]

Hei! Så koselig at du ville innom her å lese litt[emoji2][emoji1360]

Ja det er så godt å vite at ting går bra med lille, da er den kvalmen og at jeg er sliten hele tiden verdt det uansett[emoji2] Ja er i uke 12 nå og det føles så merkelig å si, for dette er en stor milepæl som føltes sååå langt unna da jeg var helt i staten, men det har gått veldig fort uansett.

Hvordan går det med deg da? [emoji4]
 
12+1 [emoji173]️[emoji93]
Tenk at jeg er tolv uker på veg! Det er en stor milepæl for meg som nå er nådd!

Er fremdeles kvalm og brekker meg mye, det er veldig slitsomt så jeg håper det snart vil gi seg. Ellers ser vi på boliger og blir spennende å dra på visninger snart, føler seg straks litt mer voksen da [emoji85]haha.
Vi har kjøp vogn allerede, en brukt TFK Joggster twist. Måtte bare slå til på den da det er slike modeller vi har sett på, også er den like hel og fin, brukt inne og med babybagdel og all utstyr som hører med til en veldig billig penge. Hadde ikke trodd vi skulle kjøpe vogn (eller noe annet utstyr) så tidlig som i uke 12, men jeg tenker det at vi får nok å kjøpe og bruker nok av penger så greit å spare der en kan og ikke kjøpe alt i siste liten[emoji2][emoji1360]

1b5fd1ae3f257fc71fa83b9397c7118b.jpg
20a1b3aefa0485361299ce367aa8ccfd.jpg
 
Ja, tenk snart 12 uker[emoji50][emoji7]

Tusen takk, vi er så glade og giret etter den beskjeden og har sett en del på Finn. Vi ser noen boliger som kan være aktuelle, men venter å ser til det kommer ut litt mer[emoji4] Åå så herlig, har dere kjøpt ennå eller? [emoji2]
Lurt [emoji4]
Vi kjøpte i vår og flytta inn i sommer, stortrives [emoji7]
Rakk akkurat å flytte inn før jeg ble gravid [emoji23]
 
Lurt [emoji4]
Vi kjøpte i vår og flytta inn i sommer, stortrives [emoji7]
Rakk akkurat å flytte inn før jeg ble gravid [emoji23]

Såpass ja, skikkelig klaff der da med andre ord[emoji2]
Håper vi også finner noe og får flyttet inn i god nok tid til å rekke å få ting i orden før lille kommer. Ukene og månedene går fort, men skal nok ordne seg[emoji4]
 
Gratulerer med både spiren og innvilgelse av boliglån. Vi skal også kjøpe hus, og har termin bare noen dager før deg, så gleder meg til å følge deg videre!
 
Gratulerer med både spiren og innvilgelse av boliglån. Vi skal også kjøpe hus, og har termin bare noen dager før deg, så gleder meg til å følge deg videre!

Hei, så koselig at du tok turen innom og la igjen en kommentar[emoji2][emoji173]️ Oi så spennende, da er vi i akkurat samme situasjon da, så moro. Vil gjerne følge deg videre også, skal du lage deg dagbok? [emoji4]
 
Hei, så koselig at du tok turen innom og la igjen en kommentar[emoji2][emoji173]️ Oi så spennende, da er vi i akkurat samme situasjon da, så moro. Vil gjerne følge deg videre også, skal du lage deg dagbok? [emoji4]

Ja, en veldig spennende, men nervepirrende tid. Håper bare vi finner en bolig vi trives med i god tid før mai. Jeg lagde faktisk dagbok tidligere i dag. Fint å ha et sted å sette ord på alle tankene[emoji4]
 
Ja, en veldig spennende, men nervepirrende tid. Håper bare vi finner en bolig vi trives med i god tid før mai. Jeg lagde faktisk dagbok tidligere i dag. Fint å ha et sted å sette ord på alle tankene[emoji4]

Oh yes, det er en god blanding av glede og redsel for alt mulig (iallefall her i går’n[emoji85]) men det er jo ikke så rart heller da, alt er jo nytt[emoji4]
Ja jeg håper også at vi finner bolig og at vi er på plass i god nok tid før.

Fant dagboken din også, blir spennende å følge deg videre[emoji1360]
 
12+1 [emoji173]️[emoji93]
Tenk at jeg er tolv uker på veg! Det er en stor milepæl for meg som nå er nådd!

Er fremdeles kvalm og brekker meg mye, det er veldig slitsomt så jeg håper det snart vil gi seg. Ellers ser vi på boliger og blir spennende å dra på visninger snart, føler seg straks litt mer voksen da [emoji85]haha.
Vi har kjøp vogn allerede, en brukt TFK Joggster twist. Måtte bare slå til på den da det er slike modeller vi har sett på, også er den like hel og fin, brukt inne og med babybagdel og all utstyr som hører med til en veldig billig penge. Hadde ikke trodd vi skulle kjøpe vogn (eller noe annet utstyr) så tidlig som i uke 12, men jeg tenker det at vi får nok å kjøpe og bruker nok av penger så greit å spare der en kan og ikke kjøpe alt i siste liten[emoji2][emoji1360]

1b5fd1ae3f257fc71fa83b9397c7118b.jpg
20a1b3aefa0485361299ce367aa8ccfd.jpg

Gratulerer så masse med å ha passert uke 12[emoji173]️
Er det ikke godt å ha nådd den magiske grensa?[emoji173]️
Det er virkelig en stor milepæl[emoji254]

Kjedelig du er kvalm. Her slapp jeg helt unna utenom de første to ukene[emoji4]
Men får håpe og tro det gir seg snart hos deg nå[emoji4]
Formen bra ellers da?

For ei flott vogn dere har kjøpt dere[emoji106] hadde TFK søskenvogn. Den var kjempegod.
Nå blir det nok enmaljunga. Gleder meg til å shoppe etter jul[emoji3][emoji3]

Ha en fin mandag og ei god uke[emoji170]
 
Gratulerer så masse med å ha passert uke 12[emoji173]️
Er det ikke godt å ha nådd den magiske grensa?[emoji173]️
Det er virkelig en stor milepæl[emoji254]

Kjedelig du er kvalm. Her slapp jeg helt unna utenom de første to ukene[emoji4]
Men får håpe og tro det gir seg snart hos deg nå[emoji4]
Formen bra ellers da?

For ei flott vogn dere har kjøpt dere[emoji106] hadde TFK søskenvogn. Den var kjempegod.
Nå blir det nok enmaljunga. Gleder meg til å shoppe etter jul[emoji3][emoji3]

Ha en fin mandag og ei god uke[emoji170]

Tusen takk! Ja det er virkelig så godt å ha nådd uke 12[emoji173]️ Den berømte uken som var så langt fremme der, og nå er jeg allerede straks i uke 13 :eek:

Ja huff jeg er mer enn lei av kvalmen nå, det er så slitsomt å gå rundt å brekke seg dagen lang. Ellers så er jeg fremdeles mye sliten og tappet for energi, også har jeg en del hodepine.. Håper formen blir bedre snart.

Så godt å høre du var fornøyd med TFK vognen, jeg gleder meg SÅ mye til å bruke den[emoji7] Går å ser på den hele tiden og TENK at lille babyen min skal ligge oppi der[emoji7] *hormonell* . Så spennende at dere skal prøve ny vogn denne gangen da, hørt mye bra om Emmaljunga [emoji2][emoji1360]

Ønsker deg også en strålende uke[emoji173]️
 
14+4

47c6e30360f14fbb68617ae390f63403.jpg

2ed92c3caf23bc3d3f024922c1e898e3.jpg


Mulig magen kun er en blanding av fett og luft, men jeg ser godt på bilder at den er blitt større de siste ukene nå. Håper den kommer skikkelig frem snart, så jeg kan gå med stramme klær igjen, for det har jeg ikke klart på lenge nå, har kun følt meg lubben og fæl..[emoji12]

Matlysten er stor da, kunne helt fint levd på pizza og Mc’ Donalds om dagen, men det er ikke det lureste å gjøre da.. Håper matlysten stabiliserer seg mer etter hvert, for nå kan jeg spise dagen lang[emoji85]
 
Det skulle selvsagt stått 12+4 i innlegget over her, men jeg får ikke redigert innlegget verken i nettleseren eller i appen?
 
12+6

Allerede uke 13 i morgen og snart ferdig med første trimester[emoji50]

Lurer på når brekningene og kvalmen skal gi seg, i går kveld så kastet jeg opp igjen..
 
13+3.

Har slitt så mye med spenningshodepine og migrene den siste tiden, så nå har jeg blitt sykemeldt. Synes ikke det er så gøy å måtte bli sykemeldt, men med dundrende hodepine og kvalme så blir det vanskelig å fokusere på noe annet (og gjøre en god jobb)

Skal ta det helt med ro nå og håpe på at jeg blir bedre snart. Har et lite håp om at i andre trimester vil jeg føle meg tipp topp, men vi får nå se på det[emoji85]
 
Har OUL 29 desember og synes det er så sent og + midt i romjulen. Ringte gyn/føden og grunnen til at jeg fikk time så sent var at jordmor ikke kunne ta meg inn før for da hadde det vært for tidlig for å kunne sett mål ordentlig osv. Trodde OUL var vanlig fra uke 17-19 jeg, og jeg er akkurat 19+0 når jeg har timen.. Jaja men da får jeg bare vente da[emoji85]
 
Er som sagt sykemeldt og føler meg i så elendig form om dagen, bare sover og når jeg våkner så er jeg bare kvalm og fæl og har vondt i hodet..
 
Back
Topp