Står det bra til?God kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står det bra til?God kveld![]()
Står det bra til?
Så deilig daAlt greit her, sliten. Deilig å slappe av i sofaen. Alt bra med deg?
Her må jeg uansett ha nye, så satte på de gamle for å kunne slite på dem før vinteren kommer for godt. I fjor kom den ikke før etter jul.Vi har piggdekk på begge og venter derfor så lenge som mulig, men nå meldes det såpass kaldt at det må tas
Tapatalk dessverre. AndroidBruker du bv app eller tapatalk? anroid eller iphone?
Tapatalk dessverre. AndroidBruker du bv app eller tapatalk? anroid eller iphone?
har piggfrie viHer må jeg uansett ha nye, så satte på de gamle for å kunne slite på dem før vinteren kommer for godt. I fjor kom den ikke før etter jul.
Så deilig daher er alt bra. Sløver i sofaen jeg og.
Meldt knallvær her i helga heldigvisYr og storm har vært uenige om det skulle bli 1-2 eller 7-8 grader her i helga, og derved om det skulle snø eller regne.
Fasiten er sludd og hagl. Og litt mer enige meldinger om kuldegrader neste uke, så da tenker jeg det er på tide. Når vi HAR begge bilene (det har vi jo stadig ikke hatt siden hovedbilen har vært inn og ut av verksted siden... september?) så bruker vi stort sett begge i ukedagene, men i helga varierer det. Ofte begge da også egentlig, så det skal legges om på begge i morgen er planen.
Det var lenge uten [emoji32]Hva skjer , ingen innlegg på 13 minutter???
Vi har nye på i alle fall ene bilenHer må jeg uansett ha nye, så satte på de gamle for å kunne slite på dem før vinteren kommer for godt. I fjor kom den ikke før etter jul.
JaDet var lenge uten [emoji32]
Du har sikkert fått svar, men trykk på bildet ved siden av nicket ditt. Der står antall innegg.Hvordan ser jeg hvor mange innlegg jeg selv har skrevet i dag?
Her skal komme en del nedbør. Uklart hvor tyktflytendeMeldt knallvær her i helga heldigvis
Jeg er sikkert ledig. Ta stat 00.15 isåfallKan hende muligens, men uten lovnader at jeg er tilgjengelig rundt midnatt og kan ta stats
Akkurat nå var det The VoiceBle det fredagsfilm eller TV?
Nei nå er den ganske så muggen..Aldri fått appen til å funke![]()
Du har sikkert fått svar, men trykk på bildet ved siden av nicket ditt. Der står antall innegg.
Jeg skriver opp i egen tråd på terminforumet mitt hvilket tall jeg slutter på før jeg legger meg til å sove eller jeg sjekker tallet og skriver opp før jeg lager første innlegget for dagen. Så kan jeg bare sjekke der
Ja som regel. Men jeg har nå vært hjemme i to dager, og er ikke like sliten [emoji6]Og fredagen er man ofte sliiiiiten i toppen![]()
Hei! Flere å snakke med [emoji16]God kveld![]()