Skravletråd November

Yr og storm har vært uenige om det skulle bli 1-2 eller 7-8 grader her i helga, og derved om det skulle snø eller regne.

Fasiten er sludd og hagl. Og litt mer enige meldinger om kuldegrader neste uke, så da tenker jeg det er på tide. Når vi HAR begge bilene (det har vi jo stadig ikke hatt siden hovedbilen har vært inn og ut av verksted siden... september?) så bruker vi stort sett begge i ukedagene, men i helga varierer det. Ofte begge da også egentlig, så det skal legges om på begge i morgen er planen.
Meldt knallvær her i helga heldigvis

Her må jeg uansett ha nye, så satte på de gamle for å kunne slite på dem før vinteren kommer for godt. I fjor kom den ikke før etter jul.
Vi har nye på i alle fall ene bilen

Vinteren her er av og på

Mellom nå og påske

Hvordan ser jeg hvor mange innlegg jeg selv har skrevet i dag?
Du har sikkert fått svar, men trykk på bildet ved siden av nicket ditt. Der står antall innegg.

Jeg skriver opp i egen tråd på terminforumet mitt hvilket tall jeg slutter på før jeg legger meg til å sove eller jeg sjekker tallet og skriver opp før jeg lager første innlegget for dagen. Så kan jeg bare sjekke der

Du har sikkert fått svar, men trykk på bildet ved siden av nicket ditt. Der står antall innegg.

Jeg skriver opp i egen tråd på terminforumet mitt hvilket tall jeg slutter på før jeg legger meg til å sove eller jeg sjekker tallet og skriver opp før jeg lager første innlegget for dagen. Så kan jeg bare sjekke der

Ja det skal jeg gjøre når jeg legger meg, takk. Greit å holde følge meg hvor mange man greier på en dag.

Back
Topp