Men han er ett år eldre, da har de vel flere skoletimer også.Så heldig han er med kort dag på fredag[emoji1] her er de ferdig kl 1430[emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men han er ett år eldre, da har de vel flere skoletimer også.Så heldig han er med kort dag på fredag[emoji1] her er de ferdig kl 1430[emoji13]
Hva spiste dere?Middagen er spist
Kveldsmaten til ungene trekker på komfyren
Mannen lager te til meg
Ungene koser seg enten med barneTV eller data
Jeg er godt plassert i sofaen
Jess, da er det helg![]()
Oi det er ganske mye...
Auda [emoji20]Uff, redd frøkna har fått ørebetennelse. Dette kan bli en lang kveld! Krysser fingrene for at det hjelper med litt smertestillende!
miracles in heavenHvilken film så du?[emoji2]
det er vondtUff, redd frøkna har fått ørebetennelse. Dette kan bli en lang kveld! Krysser fingrene for at det hjelper med litt smertestillende!
Uff, ja! Og de små blir enda mer hjelpesløse stakkard
det er vondt
Aldri hørt om. Bra?miracles in heaven
Takk!Auda [emoji20]
God bedring [emoji4]
Gjør det, og så tilfører det grøten proteiner...Fysj! Cottage cheese passer jo ikke i det hele tatt![]()
helt klartUff, ja! Og de små blir enda mer hjelpesløse stakkar
ja men tristAldri hørt om. Bra?
Gammel film? Drama?ja men trist
Eldste hadde lyst på speilegg, frøkna eggerøre og Lille U fiskepinner...Hva spiste dere?
Æsj!Gjør det, og så tilfører det grøten proteiner...
Har også hatt ett egg oppi istedenfor Cottage cheese
fra 2015 tror jegGammel film? Drama?
Da er den jo relativt ny.fra 2015 tror jeg
www.google.no/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung&source=android-browser&q=miracles+from+heaven&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=7uIFWsWRFtGq8wfF2zUGammel film? Drama?
ikke jeg hellerÆsj!kunne jeg aldri spist
Den må jeg prøve å få sett! Liker sånne type filmer!