Hva så dere, og hvordan er det med beinet hans?filmtid med kb
skravles senere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva så dere, og hvordan er det med beinet hans?filmtid med kb
skravles senere
Huff...Det snør visst....
Jeg tenker at som regel trenger folk (av en eller annen grunn til å venne seg til ranken på snø, HALLO vi bor i Norge) og det blir kaos på veiene første morgen etter at den kommer.Huff...
Kos dere
det er detOhh så kjektliker å shoppe julegaver. Det er en fint tid vi går mot
uff daDet snør visst....
så pup starHva så dere, og hvordan er det med beinet hans?
Ja det er jo sant det. Men jeg liker fortsatt ikke den første snøen [emoji13]Jeg tenker at som regel trenger folk (av en eller annen grunn til å venne seg til ranken på snø, HALLO vi bor i Norge) og det blir kaos på veiene første morgen etter at den kommer.
I morgen tidlig er det lørdag
Vi får se.Krysser beina for det [emoji6]
Jeg tenker at som regel trenger folk (av en eller annen grunn til å venne seg til ranken på snø, HALLO vi bor i Norge) og det blir kaos på veiene første morgen etter at den kommer.
I morgen tidlig er det lørdag
Så bradet har vi
Samme sang hele veien blir man fort sprø avHon er med og velger musik. Men får ikke bestemma eller så blir det samma sang hela veien
Jeg har et søskenbarn som elska Rosa Helikoptersangen, den gikk på repeat 24/7 til hele familien hata den
Jeg derimot liker den første snøen (og vil helst ha bilder av ungene i den før den blir borte)Ja det er jo sant det. Men jeg liker fortsatt ikke den første snøen [emoji13]
Må venne meg til den [emoji13]
Ufff så kjedeligtstakkars mannen som står i kø etter kø
Hahaaaha her skall Hon alltid ha BRUSH YOUR TEATHSamme sang hele veien blir man fort sprø avJeg har et søskenbarn som elska Rosa Helikoptersangen, den gikk på repeat 24/7 til hele familien hata den
![]()

Det kan venn ikke ha tatt mer enn 1-2 gjennomspillinger? ;-)Samme sang hele veien blir man fort sprø avJeg har et søskenbarn som elska Rosa Helikoptersangen, den gikk på repeat 24/7 til hele familien hata den
![]()
HuffHahaaaha her skall Hon alltid ha BRUSH YOUR TEATH![]()
At ikke de blir lei selv?Hehe, nei det tok ikke så mange omgangene.. veldig rart at den CDen fikk ripe og ble ødelagt ei helg jeg satt barnevaktDet kan venn ikke ha tatt mer enn 1-2 gjennomspillinger? ;-)