Fått time til oul? Flere. Nedtelling?

Vi har fått time 29 desember, så 51 dager igjen! Men synes dette er litt sent, da er jeg 20+4 på vei :happy: noen med erfaring med så sen ultralyd?

Jeg har også 29 desember og synes det også er leeenge til.. Jeg er 19+0 den dagen. Frister egentlig litt å ta en til privat UL i uke 15 ca, for å se om de kan se kjønn da[emoji85] Men samtidig så er jeg såpass langt da at jeg klarer å vente, blir usikker. Samboer vil vente da[emoji4]
 
Endelig fått - blir 13 desember (lucia) - det er 33 dager til og da er jeg 18 + 6 evigheter til
 
Ja har fått time 29 Desember, føles SÅ lenge til..!
Hæ? Midt i romjulen? [emoji46] Vet ikke hvorfor jeg har tenkt at da blir det ikke [emoji23][emoji23] Det er vel normal bemanning på poliklinikk for gravide selv om vi andre tar juleferie [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Jeg var skrå sikker på at jeg hadde time 28 november, sjekket papirene igjen idag! Var 21 november! Flaks jeg sjekket, i litt godt tid! Så da ble det jo ikke så lenge til!!
Hadde vært leit å ikke komme til den timen ja [emoji85]
 
Hæ? Midt i romjulen? [emoji46] Vet ikke hvorfor jeg har tenkt at da blir det ikke [emoji23][emoji23] Det er vel normal bemanning på poliklinikk for gravide selv om vi andre tar juleferie [emoji23][emoji23][emoji23]

Forrige graviditet hadde jeg ordinær ultralyd på sykehuset på nyttårsaften, spesielt men veldig koselig [emoji173]️[emoji4]
 
Vi har fått time 29 desember, så 51 dager igjen! Men synes dette er litt sent, da er jeg 20+4 på vei :happy: noen med erfaring med så sen ultralyd?

Jeg fikk time når jeg er 20+4. Ringte opp og byttet til uken før.
Først og fremst fordi det ikke passer den dagen jeg fikk i utgangspunktet.
Når jeg snakket med min jordmor mente hun 20+4 var for sent og at det var bra jeg byttet. :happy:
 
Vi har time på mandag [emoji4] det er tidlig, men vi vet ikke helt når jeg ble gravid så legen vil de skal sjekke hvor langt jeg er på vei selv om vi tror jeg er ca 14-15 uker på vei nå [emoji4]
 
Har time 19.12 var på ul i uke 10 også men skal bli spennende og se om alt er bra og om det er gutt eller jente denne gangen
 
1.desember [emoji173]️ Hatt tett oppfølging og vært på flere ultralyder allerede, men spent på hvilket kjønn det er. GYN sa hva han trodde det var på siste UL i uke 12..flaks vi ville vite det da [emoji44] tabbe og ikke spørre først! Men i uke 12 syns vi det var litt tidlig å konkludere med noe, så vi venter til OUL for å være mer sikker på kjønn [emoji4] mest gleder vi oss nok bare for å se at alt er bra med nurket. [emoji173]️
 
ef9ef5327ddbd38c19f5a773227fc233.png


Snart:):)
 
Termin 22 mai. Skal på oul 20 desember[emoji318]
 
Back
Topp