Når tar dere frem vinterklær?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Jeg holder på med det nå, 5 minus på morningen flere dager nå så da er det greit å få frem vinterklær.

Har gjort det for noen uler siden. Nå er det ullundertøy som gjelder :D

Tatt litt og litt fram de siste ukene. Jakker har vi hatt en liten stund og sko kom fram på fredag. Vinterdress venter vi litt til med, men ull har jeg tatt fram.
Har enda noen høst jakker og sko stående fremme, til de milde ettermiddagene

Tatt frem vinterklærne allerede ja

Her er det regn og 6-10 °C om dagene..vinterjakke, lue og vintersko er fremme.

Ullundertøyet er på, samt cheroxene :) Ellers er resten funnet frem om ikke annet :)

Nope. Bor på det våte vestlandet så her er det regntøy som gjelder. De fleste dager er det rundt 10 grader.

Ullklærene har de brukt en måneds tid ca, og fant frem vinterdressen denne uken.

Her er det mye regn, så cheroxer og foret regntøy blir vel brukt med enn vinterdressen foreløpig :)

Ligger klare i tilfelle. Har så vidt begynt å være nattefrost. Men plutselig er det -10 når vi våkner og da har jeg ikke tid til å gå på loftet og leite [emoji23]

Det er fremme allerede, men brukes ikkedaglig enda. Ser an været og har evt med to dresser i BHG.

Vinterjakkene har vært fremme en stund de.
Minsten har vinterdressen i barnehagen, samt lue og hals.

Jeg har brukt vinterjakka lenge, men det er fordi jeg er en skikkelig frysepinne av meg :p

Litt forsiktig nå. Men synes 6-10 grader i sola er litt vel varmt for vintertøy

Litt og litt er fremme. Ulltøyet er på når vi går tur [emoji5] Vinterjakke sniker seg nok frem ila ukene nå [emoji28]

Fick beskjed av en ansatt i bhg att me kunde børja ta fram litt vinterklæder nå. Så barnen skall få med seg det imon

Tar det frem i begynnelsen av aug. Så tar jeg vekk sommerklær har fremme overgansklær gjennom hele året

Jeg tok det fram i septemer :D
Istapp!

Back
Topp