Skravletråd November

Samme her[emoji13] mellomste kan ikke sykle... eller han kan med støttehjul, men det er ikke spesielt kult å komme på skolen med[emoji28]
Mellomste kan. Eldste kan ikke. Han er passert 9 nå.

Her slår min over-analytiske-tabkegang til.

Eldstemann er hjemme fra skolen, og jeg minner ham på faste oppgaver. Luft hunden. Spis. Leksr

Han svarer at hunden ikke vil gå ut av sengen sin.

Min over-analytiske-tankegang vet at denne hunden er 14 år gammel og min store frykt er at han kommer hjem og en dag finner henne død. Så jeg tørr ikke be ham bekrefte at hun puster og har det bra der hun ligger og ikke vil gå ut av sengen sin. I tilfelle han ikke har tenkt over hvor stille hun ligger.

Helt sikkert har hunden det helt fint, hun et på sine gamle dager bedagelig anlagt og vil ikke ut med mindre hun vil ut. (men da skal det helst skje altså. Med en gang ;-)) jeg bare tenker...

Godt jeg skal hjem om en times tid...

Trøtt og sliten, men har sååå mye å gjøre, så har ikke tid til det :p kjedeliiiig ;)

Regner med alle her er klare for utfordringen fra Tamara

Natteravner som melder seg til å ta stat? (skjermdump av foeunstasistukk pr midtnatt)

Eller var der 23 vi kom til ga mest rett tall? Eller 01? Og det var med sommertid, så 22 eller 23 eller 00 eller 01 nå da??
hva slags utfordring?

Her slår min over-analytiske-tabkegang til.

Eldstemann er hjemme fra skolen, og jeg minner ham på faste oppgaver. Luft hunden. Spis. Leksr

Han svarer at hunden ikke vil gå ut av sengen sin.

Min over-analytiske-tankegang vet at denne hunden er 14 år gammel og min store frykt er at han kommer hjem og en dag finner henne død. Så jeg tørr ikke be ham bekrefte at hun puster og har det bra der hun ligger og ikke vil gå ut av sengen sin. I tilfelle han ikke har tenkt over hvor stille hun ligger.

Helt sikkert har hunden det helt fint, hun et på sine gamle dager bedagelig anlagt og vil ikke ut med mindre hun vil ut. (men da skal det helst skje altså. Med en gang ;-)) jeg bare tenker...

Godt jeg skal hjem om en times tid...

Vil han bli redd tror du?

Håper du får en god pris for kjolene dine[emoji2]
Bare å si i fra om du leiter etter noe spes. Modern lasser på med klær jeg ikke kommer til å bruke...mye og mye nesten ikke brukt:p

Back
Topp