Fått time til oul? Flere. Nedtelling?

39 dager!
 
29. desember her og. Men jobber den dagen (i helsevesenet, så ikke bare å være borte noen timer), så må nok flytte den og får da sikkert i januar... Altfor lenge til[emoji173]️
 
29. desember her og. Men jobber den dagen (i helsevesenet, så ikke bare å være borte noen timer), så må nok flytte den og får da sikkert i januar... Altfor lenge til[emoji173]️
Kjedelig. Regner med du vet du har rett på fri for både svangerskapskontroller og spesialisttimer (og ultralyden er jo begge deler). Men skjønner også at det ikke er like lett gjennomførtbart i praksis, kommer jo an på hvor man jobber også.
 
21 dager igjen! [emoji1]
 
Noen som har fått time etter jul?

Jupp. Fått time 28. desember. Er da 19 uker på vei. Føles fryktelig lenge til, men da har jeg noe ekstra spennende å glede meg til etter jul også [emoji4]
 
Jeg var skrå sikker på at jeg hadde time 28 november, sjekket papirene igjen idag! Var 21 november! Flaks jeg sjekket, i litt godt tid! Så da ble det jo ikke så lenge til!!
 
44 dager igjen, føles veldig ut! Desember pleier alltid å gå fort da, så plutselig er dagen her :)
 
Nei, ikke enda Venter spent på time og sjekker postkassa hele tida føler jeg. Kan man ringe å spørre?
 
Fått time 15. Desember, da får jeg vite kjønn før jul[emoji7]
 
Vi har fått time 29 desember, så 51 dager igjen! Men synes dette er litt sent, da er jeg 20+4 på vei :happy: noen med erfaring med så sen ultralyd?
 
Fått time 21. desember. Synes det var litt seint, er 19+5 da.
 
Back
Topp