Skravletråd November

Har kjelleren. Men den er kun betong. Så en del som må gjøres da. Blir litt dyrt det gitt [emoji14]

Foretrekker sofaen enn å sove med unga jeg. Hu ene snorker til tider like ille som pappaen og hu andre knirker og ligger så urolig [emoji14]

Ja da er vel sofa best[emoji2]
Dere får innrede kjeller etterhvert! Når dere vinner i Lotto[emoji1]

Driver og rydder i masse gammelt skrot.
Finner frem en gammel eske jeg skal sortere noe oppi, går opp og ordner et par ting før jeg skal ta den opp.
Så går jeg for å hente den og finner dette...
72368004e0486fa0f255d4809a6dfb66.jpg

Når begynner dere med juleforberedelser? :)
Jeg skal feire jul med svigerfamilien for første gang og jeg er kjempe usikker på julegaver. Eldste svoger skal ha med sin samboer og hennes sønn fra tidligere forhold. Den er enkel. Lego :joyful:
Men de andre? Er så usikker. De er en familie som egentlig har alt.
De to yngste brødrene til sambo er 15 og 17år. Hva får tenåringer i julegaver nå? Jeg har bare søstre og der går det i hest eller hund.
Veldig usikker hva svigermor og hennes mann skal få? Samt eldste svoger og hans kjære...
:confused::confused:

Jeg skal feire jul med svigerfamilien for første gang og jeg er kjempe usikker på julegaver. Eldste svoger skal ha med sin samboer og hennes sønn fra tidligere forhold. Den er enkel. Lego :joyful:
De to yngste brødrene til sambo er 15 og 17år. Hva får tenåringer i julegaver nå? Jeg har bare søstre og der går det i hest eller hund.
Veldig usikker hva svigermor og hennes mann skal få? Samt eldste svoger og hans kjære...
driver med det hele året

Begynte i oktober[emoji2]
Gaver er ikke alltid lett... jeg ber om ønskelister jeg[emoji6] det gjør ting litt lettere!

Ønsker alle en super søndag[emoji1]
Her skinner sola og gutta er stort sett glade![emoji1]

Begynte i oktober[emoji2]
Gaver er ikke alltid lett... jeg ber om ønskelister jeg[emoji6] det gjør ting litt lettere!

Ønskelister er en fin ting :)

Back
Topp