Skravletråd RØDT LAG

Da mangler vi bare Venessiela. Er det noen som har hørt noe fra henne?
 
Vår vekt står litt ustøtt så plasserer den alltid på samme sted, ganske på millimeteren, og veier flere ganger.
 
En ny vekt kan utgjøre mye. Veide du deg en gang eller flere? Om vekta ikke står støtt så kan du få flere forskjellige resultat iløpet av noen sekund. Da min gamle vekt ble ustø gikk jeg plutselig ned 6 kg iløpet av noen sekunder, og så la jeg på meg noen kg ^^
Derfor veier jeg meg alltid mer enn én gang når jeg veier meg.
På min vekt kan det variere litt fra hver gang jeg går på den. Setter den på samme plass og står på akkurat samme plass på plata. Denne vekta prøvde jeg flere plasser på badet, gikk opp og ned på den mange ganger men den viste det samme hele veien.
 
*lettet*
Skjerpings fra meg neste uke altså!!!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Me er ganske flinke i detta! [emoji23]
Ny utfordring må utformes, eg kan poste den i morgo om ingen andre kan. Er på jobb frå kl 09 og har da ofte god tid [emoji85]
 
Me er ganske flinke i detta! [emoji23]
Ny utfordring må utformes, eg kan poste den i morgo om ingen andre kan. Er på jobb frå kl 09 og har da ofte god tid [emoji85]
Vi er veldig flinke altså :dance018

Jeg kan ikke i morgen, så gjerne poste utfordringa du :)
 
Nokon ønsker til utfordringa? Eg tenkte kanskje litt kortare, men med litt innsats nokon av dagane kan ein høste inn mange poeng...? Type:
- langtur på 1 mil = 20p
- 25 000 skritt ein dag = 50p
?
 
Nokon ønsker til utfordringa? Eg tenkte kanskje litt kortare, men med litt innsats nokon av dagane kan ein høste inn mange poeng...? Type:
- langtur på 1 mil = 20p
- 25 000 skritt ein dag = 50p
?

Spørs om det er realistisk å få til så mye i en travel hverdag med små barn.
Jeg vet at jeg ikke har sjans til å få til noen av dem :(
Men hva med 2 nivå? La oss si 10 oppgaver, noe ala dette;
* Sit-ups. 3 x 10 gir 25 p. 6 x 10 gir 50
* tur. 5 km gir 25 p, 1 mil gir 50
* skritt. 10 000 gir 25 p, 20 000 gir 50
Etc.

For det er jo flott å utfordre seg der man kan, men om det blir for hardt så blir færre med.

Hva tenker du om det?
 
  • Liker
Reactions: EJ
Så gøy å vinne igjen da! Veldig glad for at vi beholdt deg, MiniMe80 [emoji16][emoji16]

Jeg står litt fast i gamle spor, så jeg er litt blank.

Jeg vet at jeg ikke klarer 25 000 skritt og 1 mil. :p
 
Spørs om det er realistisk å få til så mye i en travel hverdag med små barn.
Jeg vet at jeg ikke har sjans til å få til noen av dem :(
Men hva med 2 nivå? La oss si 10 oppgaver, noe ala dette;
* Sit-ups. 3 x 10 gir 25 p. 6 x 10 gir 50
* tur. 5 km gir 25 p, 1 mil gir 50
* skritt. 10 000 gir 25 p, 20 000 gir 50
Etc.

For det er jo flott å utfordre seg der man kan, men om det blir for hardt så blir færre med.

Hva tenker du om det?
Enig med deg. At man deler litt opp i nivå.
Jeg kan presse/utfordre meg litt, men helsa kommer foran. Presser jeg meg for hardt slår det tilbake og jeg fungerer ikke på ei god stund. Skritt er jeg dårlig på, heldig jeg klarte over 10000 et par dager denne uka.
 
Last edited:
Så gøy å vinne igjen da! Veldig glad for at vi beholdt deg, MiniMe80 [emoji16][emoji16]

Jeg står litt fast i gamle spor, så jeg er litt blank.

Jeg vet at jeg ikke klarer 25 000 skritt og 1 mil. :p
Veeeldig glad jeg fikk være med videre :)
 
Spørs om det er realistisk å få til så mye i en travel hverdag med små barn.
Jeg vet at jeg ikke har sjans til å få til noen av dem :(
Men hva med 2 nivå? La oss si 10 oppgaver, noe ala dette;
* Sit-ups. 3 x 10 gir 25 p. 6 x 10 gir 50
* tur. 5 km gir 25 p, 1 mil gir 50
* skritt. 10 000 gir 25 p, 20 000 gir 50
Etc.

For det er jo flott å utfordre seg der man kan, men om det blir for hardt så blir færre med.

Hva tenker du om det?

OK for meg :)
 
Holdt nesten på å glemme å registrere i dag jeg. Supertakk til Sylvanas for påminnelse! :) Hatt ei skikkelig kaotisk og slitsom uke og gjort det dårlig med både mat og trening. Vekta stod stille så glad for at dere andre hadde gjort en så god innsats slik vi vant igjen :) Nå er det hvertfall skjerpings her i gården :)
 
Spørs om det er realistisk å få til så mye i en travel hverdag med små barn.
Jeg vet at jeg ikke har sjans til å få til noen av dem :(
Men hva med 2 nivå? La oss si 10 oppgaver, noe ala dette;
* Sit-ups. 3 x 10 gir 25 p. 6 x 10 gir 50
* tur. 5 km gir 25 p, 1 mil gir 50
* skritt. 10 000 gir 25 p, 20 000 gir 50
Etc.

For det er jo flott å utfordre seg der man kan, men om det blir for hardt så blir færre med.

Hva tenker du om det?
Jeg likte den ideen veldig godt. Her har vesla skikkelig sovenekt for tiden og vil absolutt ikke ligge i vogn så turer på 1mil og over 20000 skritt får jeg nok ikke til, men halvparten føler jeg i det minste at jeg kan gjøre et forsøk på :)
 
Back
Topp