❤ Skravletråd oktober ❤

Jeg har vondt i hodet. Nakken min er stiv som murstein, så hodepinen kommer derfra. Det er ikke ille, trenger ikke smertestillende, men det er irriterende. Og så skal jeg ut å gå nå spilles jeg er litt spent på om stigende puls vil gjøre hodet vondt. Jaja.
 
Den stasjonære dataen min er klar gitt :) Ned å hente den. Håper den er god som gull nå gitt !
Blir det wow? Har nå tatt ned pc fra gjesterommet skal ta bilder og selge møblene der oppe. Skal begynne å pusse opp rommet og pc en ble plassert på kjøkkenet ler..
 
Jeg har vondt i hodet. Nakken min er stiv som murstein, så hodepinen kommer derfra. Det er ikke ille, trenger ikke smertestillende, men det er irriterende. Og så skal jeg ut å gå nå spilles jeg er litt spent på om stigende puls vil gjøre hodet vondt. Jaja.
Ikke bra ..ble smitta av familien på dåpen... farlig med familie møte...sukk
 
Blir det wow? Har nå tatt ned pc fra gjesterommet skal ta bilder og selge møblene der oppe. Skal begynne å pusse opp rommet og pc en ble plassert på kjøkkenet ler..
Jupp. Har det på den bærbare nå da. Men mannen skal få den tilbake. Så nå blir på den stasjonære. Fikk lønn i dag. Så skal kjøpe legion nå da :D

Har sittet på kjøkkenet hele tiden jeg [emoji23]
 
Jeg har vondt i hodet. Nakken min er stiv som murstein, så hodepinen kommer derfra. Det er ikke ille, trenger ikke smertestillende, men det er irriterende. Og så skal jeg ut å gå nå spilles jeg er litt spent på om stigende puls vil gjøre hodet vondt. Jaja.
Har du rispose du kan varme opp å ha rundt nakken? God bedring !
 
Jupp. Har det på den bærbare nå da. Men mannen skal få den tilbake. Så nå blir på den stasjonære. Fikk lønn i dag. Så skal kjøpe legion nå da :D

Har sittet på kjøkkenet hele tiden jeg [emoji23]
Nå skal jeg kose meg med random doungen en stund for bare tatt imellom bleieskift og våkentid. Siden vi trener på våkentid. Her skal det krabbes [emoji14]
 
Nå står kyllingspøkelser i ovnen og steker mensen ammar gutten. Eg har pynta litt før barnen kommer sikkert bli så glad. Halloween er ikkje något me har feiret før me fixk barn men nå nær man har barn så gjør man så mye før deres skull :)
 
Nå skal jeg kose meg med random doungen en stund for bare tatt imellom bleieskift og våkentid. Siden vi trener på våkentid. Her skal det krabbes [emoji14]
Quester som besatt jeg. Haha burde gått i dungeon. Men føler meg så nybegynner enda at det er litt skummelt. 7 år siden sist så [emoji33]
 
Nå står kyllingspøkelser i ovnen og steker mensen ammar gutten. Eg har pynta litt før barnen kommer sikkert bli så glad. Halloween er ikkje något me har feiret før me fixk barn men nå nær man har barn så gjør man så mye før deres skull :)
Sånn det er :) Feirer ikke halloween vi heller sånn sett. Men kjøper inn snop om noen plutselig er på døra. Og går på arrangement for unga elsker det :)
 
Quester som besatt jeg. Haha burde gått i dungeon. Men føler meg så nybegynner enda at det er litt skummelt. 7 år siden sist så [emoji33]
Ja må bare bygge opp no utsyr ( så kan jeg Quest [emoji14] haha hvilken lvl er du På?
 
Dataen virker. Så nå er alt under nedlasting ja :D Og legion er kjøpt og betalt [emoji16][emoji16] Mye å se frem til i kveld gitt [emoji1]
 
I dag skal vår kjære hund til himmelen. Etter å ha fått påvist diabetes 1 og plutselig har han sluttet å spise. Ser vi dette som den beste utveien :((


Gjør vondt. Barna er for små til å forstå og kanskje like greit når gubben tar dette tungt. Når hans ti år gamle venn skal reise.

... trist dag !
Så trist.

Vi har et tispe på 14 år...
 
Helt enig. Gubben hadde laget frokost, tent opp og skrapt vinduene på bilen min[emoji738][emoji738][emoji738]

Er vel grunnen til at jeg ikke klager på at jeg ikke får blomster på Valentins:) [emoji14]
[emoji16][emoji16] heldige vi er!
 
Back
Topp