Fra 3 til 4 med angsten på skuldrene

Vannet har inntatt kroppen[emoji36] I dag er første gang jeg ser kulene på anklene mine, så krysser fingrene for at helgen blir bedre[emoji4]
God helg! [emoji173]
 
Vannet har inntatt kroppen[emoji36] I dag er første gang jeg ser kulene på anklene mine, så krysser fingrene for at helgen blir bedre[emoji4]
God helg! [emoji173]

Bare å slappe av og legge beina høyt!
God bedring!
 
27+0 [emoji173]

Ny uke! Dårligere søvn, mer andpusten og må tisse både i tide og utide[emoji85]
MEN! Lillesøster tumler rundt som bare det og den følelsen gjør at de fleste plager blekner og leves med [emoji4][emoji173]
 
27+0 [emoji173]

Ny uke! Dårligere søvn, mer andpusten og må tisse både i tide og utide[emoji85]
MEN! Lillesøster tumler rundt som bare det og den følelsen gjør at de fleste plager blekner og leves med [emoji4][emoji173]
Gratulerer med ny uke! [emoji322]
Det er så magisk med disse bevegelsene i magen! [emoji7]
 
Ny uke[emoji173]
28+0 og tredje trimester er i gang! [emoji85]

Alt stod bra til på svangerskapskontroll i dag[emoji4]
Frøkna sparket som bare det, jevn og fin hjertelyd, blodtrykket til mor var supert dog litt vann i kroppen[emoji4]
6c8ee54baa2a089d588dfb6280cb6e94.jpg
 
Gratulerer med å ha nådd tredje trimester [emoji322] Så bra at alt stod bra til med mageboeren. [emoji173]
 
Ny uke[emoji173]
28+0 og tredje trimester er i gang! [emoji85]

Alt stod bra til på svangerskapskontroll i dag[emoji4]
Frøkna sparket som bare det, jevn og fin hjertelyd, blodtrykket til mor var supert dog litt vann i kroppen[emoji4]
6c8ee54baa2a089d588dfb6280cb6e94.jpg

Gratulerer med tredje trimester!! :D
Fy som tiden flyr! :eek:
 
Gratulerer så mye med 3 trimester! [emoji1]
 
Uke 29 er her [emoji85]
Nå går det i en forrykende fart! Magen vokser og lillesøster sparker godt fra seg og helst på natta... Er allerede sliten pga lite søvn, så dette blir spennende [emoji23]
Storesøster øver på rollen med dukkene sine og skal vise magen min til alle vi møter, så dette blir nok veldig stas [emoji173]
Gleder meg til 3D ultralyd på torsdag [emoji4]
 
Uke 29 er her [emoji85]
Nå går det i en forrykende fart! Magen vokser og lillesøster sparker godt fra seg og helst på natta... Er allerede sliten pga lite søvn, så dette blir spennende [emoji23]
Storesøster øver på rollen med dukkene sine og skal vise magen min til alle vi møter, så dette blir nok veldig stas [emoji173]
Gleder meg til 3D ultralyd på torsdag [emoji4]

Så koselig ❤️
Lykke til på UL! Det blir nok stor stas!
 
Ja, det er skikkelig fasinerende at det går an!
Hun ser jo nydelig ut da![emoji7] Var dere på 3D ul med storesøster også? Likner de?
 
Back
Topp