Farsdagsgave...

Mannen min er veldig lettvin sånn sett. Han bryr seg sjeldent om han får noe og blir glad for en sjokolade plate.
 
Pappa får sokker. Det har han fått hvert år siden tidenes morgen. Ettersom han ofte går rundt med store hull i sokkene sine, er det tydelig at det er noe han trenger, og når han uansett ikke ønsker seg noe, så får han da sokker... Vanligvis helt standard svarte, i bomull, fra Dressmann, men i fjor var jeg helt vill og gal og kjøpte sokker med striper på :O Han har brukt dem mye, har jeg sett, ihvertfall når jeg er på besøk (kanskje det bare er da han bruker dem for alt jeg vet), så det blir kanskje noe sånt i år også.
 
Min pappa får en telefon fra meg. Kake hvis han er her. Min samboer skal få tilbringe dagen med meg og lille. Få middag og kake. Noe gave tror jeg ikke det blir. Kanskje en lue han kan bruke på trilleturer når det er kaldt:happy:
 
Har ikke så godt forhold til min far så der blir det vell en gratulasjon på fb...

Men samboern min skal jeg bake kake til, så må jeg jo finne han en gave. Det er litt vrient da.. må vell sette igang å lete :)
 
What?! Er det to uker til? :eek:
 
Har ikke råd til å kjøpe noe hverken til min pappa eller samboer. Samboer glemte av bursdagen min i dag før han så at onkelen min hadde gratulert meg så han fortjener ingenting
 
Han ønsker seg noen ølglass, så vi får se hva de koster ellers blir det en kopp med yndlingsdropsene i [emoji4]
 
Mannen får boken til lothepus.
Pappa får «boken om meg». 300 spm om hans barndom, ungdomstid, voksenliv og seniorliv. Den vil jeg ha tilbake senere/ arve.
 
Min far får kanskje noe god kaffe eller lignende.
Faren til mini får supporterdrakt til mini, så de to kan matche ❤ (han har snakka om å kjøpe det, men ikke kommet seg så langt).
 
For meg er farsdag noe barna skal ordne, altså, ikke meningen at jeg skal kjøpe gave til han. Så vi prøver at barna lager noe og vekker han med pakke og frokost på senga[emoji5] mye koseligere
 
Her har mini (20 mnd) tegna på en kopp han kan ha på kontoret (med porselenstusj og herdet i ovn) og så skal jeg og mini bake kake [emoji6]
I framtiden blir det ungene som ordner tegninger og kake på farsdagen, er planen [emoji4]
 
... Noen som har begynt å tenkte i disse baner? Slo meg i dag at det bare er 2 uker igjen :rabbit

Kjøper noe han trenger til hobbyer. Bare en liten ting:) golfballer, alpintstrømper eller superundertøy tenker jeg det blir i år. Og biffmiddag! Med vin:)
 
Samboeren får nøkkelring med inngravert alle navna til barna [emoji4] så blir det et kort fra vært barn og en god middag. Min pappa bor langt unna, så blir en tlf samtale[emoji4]
 
Ja, jeg hadde en gave i tankene, men så viste det seg at han hadde det fra før av (min far).. typisk ;) Godt jeg fant ut av det, da.
Til mannen min.. hehe.. det hadde jeg GLEMT.. må være noe fra barna, da :p
 
Pappa bor langt unna så han pleier jeg å ringe. Dette blir samboers første farsdag, så han får T-skjorte med "Bleieskiftarbeider [navnet sitt]" og en pose smågodt. Sambo er ikke så nøye på det, men litt oppmerksomhet synes jeg han fortjener!
 
Pappan her får genser til seg og lillemann, en kopp med pappa, og putetrekk med pappa på :)
Får også kake så klart ❤
 
mannen har bursdag nær farsdag så vi slår de sammen, i år får han kortholder og kalender fra barna.
 
Back
Topp