Hvor mange mageboere er det i magen din?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
Tror det er to, pga magen kom så tidlig som uke 10. Håper det er en, og at det finnes en måte for legen å sjekke det på på første svkontroll...


Min fastlege har ultralydapparat tilgjengelig. Brukes alltid på første kontroll for å se hjertet og ca størrelse [emoji4] håper du får den samme muligheten.
 
Min fastlege har ultralydapparat tilgjengelig. Brukes alltid på første kontroll for å se hjertet og ca størrelse [emoji4] håper du får den samme muligheten.
Fikk ikke tilbud om det, det var heller ikke snakk om annet enn at det oftest oppdages på oul. Vi skal på tul om en uke, så vi får vente å se til da xsmile9 Blir ikke overraska hvis det er to, men har heller ingen spesifikk magefølelse.
 
Så én igår- men jordmor var usikker på om det er én til der[emoji85] er kun 6+3 idag. ny UL om 12 dager for å se [emoji1405][emoji171]
Hvordan kan hun være usikker på det? Man ser jo om det er en eller to plommesekker og om det er to hjerter som slår?
Hadde tvillinger sist. Var på tul i uke 6+ 3. Jeg så tydelig 2 plommesekker.
Jeg så ikke hjertene for det skal trening til, men hun som så hun så de tydelig.
 
Back
Topp