Hode er festet :)

Nov08juni10nov17?

Flørter med forumet
Var på kontroll hos jordmor i dag, ho sa at hode var festet :) hadde modningsrier i helgen sannsynligvis... vet det er veldig individuelt men hvor lang tid tok det for deg fra hode festet seg til fødselen var igang?

Er i uke 37 nå. Hodet er festet her også og har vært det siden uke 3-gangsfødene.. Har vært det nå siden uke

Er i uke 37 nå. Hodet er festet her også og har vært det siden uke 36. Er 3-gangsfødene.. De andre gangene har også hodet festet seg noen uker før fødsel.

Var på kontroll hos jordmor i dag, ho sa at hode var festet :) hadde modningsrier i helgen sannsynligvis... vet det er veldig individuelt men hvor lang tid tok det for deg fra hode festet seg til fødselen var igang?

34+6 i dag og tror faktisk hodet er festet. Skal på kontroll i dag, så da får vi se :) Førstegangs, så aner ikke hvor lang tid det vil ta til fødsel.

Hos førstegangsfødende fester hodet seg relativt tidlig, husker hodet festet seg med datteren min rundt uke 34 å hun kom ikke før 12 dager over termin, så er nokk veldig individuelt akkurat det :)

Jeg er 37 uker og var sikker på forrige kontroll forrige uke at hodet var festet, for plutselig over natten for litt siden fikk jeg puste og spise bedre. Men hodet var fortsatt bevegelig men han har sunket godt ned.

Spent på om det er festet til neste kontroll som er neste uke igjen [emoji41]

Her er hodet festet! Det er flere uker siden "magen sank", så det har nok vært slik en stund. Er 38 + 0 idag.

Hodet festet seg i uke 29-30, er 38+4 nå, så i mitt tilfelle tar det jækla lang tid :p

Hode er ikke festa seg enda her er 36+5. Men jordmora sa det var like før for hun ligger å skubber og koser med kanten nå[emoji4]

Hun har nok ikke festet seg, kjenner hun over alt i magen til tider og for en uke siden så lå hun i tverrleie

Hodet festa seg ikke før fødsel i forrige svangerskap, og det har enda ikke gjort det nå. 37+2 i dag, skal ha kontroll om 1,5 uke, så får vi se da hva hun har funnet på ;)

Festet seg aldri med første, og heller ikke nå. Er 36+1. Hodet ligger langt nede og jm kunne kjenne hodet ved undersøkelse. Men fødselslegen kjente at det ikke var sikkelig festet...

Ligg rette vegen her :) men har ikkje festa seg heilt. Kunne rigle litt på hovudet i veke 36. Skal til ny kontroll neste veke, so spennandes om ho har festa seg då :)

Ikke mye festa her og baby ligger høyt. 36+4 i dag. Blæææh! Håper babyen greier å komme seg godt ned i bekkenet etterhvert så jeg ikke får så vondt...

Hodet var ikke festet når jeg var på kontroll på sykehuset forrige uke, men ligger godt nedi bekkenet, så blir spennende å se om det er festet når jeg skal til fastlegen neste uke :)

Første festa seg aldri. Eller han festa seg under fødselen like før han skulle ut. Som var på overtid.

Frøkna her viser også lite antydning til å
Feste seg. Spreller heller rundt å
Snur seg. Er 38+5 nå [emoji849][emoji85]

Var på kontroll for 6 dager siden. Da var ikke hode festet enda. [emoji14] og bærer ganske høyt enda. Om to dager er jeg 37 uker på vei. 2 gangs fødende.. :)

Festet seg aldri med første, og heller ikke nå. Er 36+1. Hodet ligger langt nede og jm kunne kjenne hodet ved undersøkelse. Men fødselslegen kjente at det ikke var sikkelig festet...
Puh, nå ble jeg glad når jeg så du hadde skrevet her! Har jo vært kjempebekymret for dere! [emoji173]

Back
Topp