Min vei mot mirakelet <3

Så spennende [emoji177] [emoji2][emoji2][emoji2]
 
Så spennende [emoji177] [emoji2][emoji2][emoji2]
Enten spennende, eller bare irriterende siden jeg får et aldri så lite håp! Hehe

Stressmoment da; meldt storm her i løpet av natta. Vi må evt ta ferje over fjorden for å komme oss til sykehuset. Dette KAN bli spennende OM noe skulle skje... hehh. Så det er nesten sånn vi vurderer å dra dersom vi ser at været tar seg opp, bare for å komme oss på riktig side før ferja evt slutter å gå... men samtidig gidder vi ikke bli stuck der dersom det ikke er noe på gang... bah!

Er forresten øm i magen. Som om mensen er på vei. Ikke kynnere da... merkelig
 
Oj, vanskelig å vite hva som er riktig da.. evt høre med sykehuset ?
 
Oj, vanskelig å vite hva som er riktig da.. evt høre med sykehuset ?
Janei, her har det ikke skjedd noe mere... litt slim med rosaishfarge ved toalettbesøk, men ellers nada... Ikke spesielt mye kynnere heller. Faktisk lite i forhold til det som har vært siste tiden... får vel bare smøre meg med tålmodighet...
 
Hvordan går det med deg? [emoji1][emoji173]
Takk som spør :)
Intet nytt å melde... jeg er bare drittlei, savner kroppen min og gleder meg til å ha den for meg selv!

Fortsatt litt brunlig slim når jeg går på do, men ikke noe spennende... Dette tar nok tid. M kom en dag før termin, så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet... 17/12 dager igjen, alt etter hvilken termin jeg teller ned til... satser på 12! [emoji14]
 
38+1. Vært hos jm, og fortalt om stoda. Slimpropp, brunt slim, kynnere og endring i bevegelse hos baby. Resultat; hun sendte meg til sykehuset.
Såååå, nå sitter jeg plutselig på ferja, mannen skal plukke meg opp på andre sida.

Hadde +1 protein i urin. KAN være spor av proppen i følge jm. Kanskje også sæd? [emoji14] vi hadde sex i gårkveld. Og også litt blod. Sikkert etter proppen det også.
Blodtrykk 110/80, forsto det som normalt.
Ellers er symfysemålet det samme som sist time, dvs magemål har flatet ut ELLER det kan være fordi baby ligger lenger nede. Hodet er nå festa forøvrig.

Spent på hva de sier på sykehuset. Regner med det er for å ta ctg og sparketest. Håper også på en liten ul, så de kan sjekke str på pinnsvin. Jeg er jo så redd for at han blir stor!!!! Og hadde blitt veldig glad om de ville sjekke åpning. Optimisten i meg tok med fødebagen (som egentlig ikke er klar [emoji85][emoji85]), men jeg er dog 90% sikker på at jeg ikke er i fødsel i dag. Men håpet litt likevel..!!
 
38+1. Da har vi tilbragt mesteparten av dagen på sykehuset.
Starta med ctg. Fine målinger, og jeg trenger ikke bekymre meg for pinnsvin, tror jeg :) i tillegg viste det seg at jeg har relativt regelmessige kynnere (rier?), 1-2 stk pr 10 min. Det gjorde at jordmoren gjerne ville sjekke mej (jeei!!). Så hun dro på seg en hanske, smørte den godt inn før hun stappa hånda si oppi det aller helligste. Dere skulle sett trynet på mannen!! [emoji23][emoji23] PRI-CE-LESS!!! Han har jo vært med på fødsel før, men tror ikke han var helt forberedt på det der. Hihi.
Uansett da, jeg er visst "myk og fin", tappen er ca 1 cm, men ikke åpen. Hun mener at fødselen kan skje når som helst, men kan ikke si om det betyr i løpet av dagen eller om 2 uker liksom... Håper på snart i allefall!!!!

Etterpå var jeg hos lege. Hun tok ul og kom frem til at alt ser bra ut. Riktig mengde fostervann osv. Ung dame, virka kanskje litt usikker... men hyggelig og søt da [emoji14]

Nå skal jeg følge godt med de neste 48t og om Pinnsvin er veldig rolig, skal vi bare komme tilbake.

Fikk også beskjed om å dra til sykehuset med en gang jeg får rier. De mener at ting kommer til å skje fort.

Etterpå gikk vi på shopping i et par timer. Kjøpte litt småting til Pinnsvin og henta den nye vogna [emoji7] så jeg ble full i vonde kynnere som tok kraftig tak i ryggen osv. Men de gikk liksom litt over etter vi kom hjem og jeg inntok sofaen....

Her ligger jeg nå, og håper på at noe skjer snart! Vi skal ha sex og satser på at modningen fremskyndes og at fødselen starter i morgen! Hehe
 
38+1. Da har vi tilbragt mesteparten av dagen på sykehuset.
Starta med ctg. Fine målinger, og jeg trenger ikke bekymre meg for pinnsvin, tror jeg :) i tillegg viste det seg at jeg har relativt regelmessige kynnere (rier?), 1-2 stk pr 10 min. Det gjorde at jordmoren gjerne ville sjekke mej (jeei!!). Så hun dro på seg en hanske, smørte den godt inn før hun stappa hånda si oppi det aller helligste. Dere skulle sett trynet på mannen!! [emoji23][emoji23] PRI-CE-LESS!!! Han har jo vært med på fødsel før, men tror ikke han var helt forberedt på det der. Hihi.
Uansett da, jeg er visst "myk og fin", tappen er ca 1 cm, men ikke åpen. Hun mener at fødselen kan skje når som helst, men kan ikke si om det betyr i løpet av dagen eller om 2 uker liksom... Håper på snart i allefall!!!!

Etterpå var jeg hos lege. Hun tok ul og kom frem til at alt ser bra ut. Riktig mengde fostervann osv. Ung dame, virka kanskje litt usikker... men hyggelig og søt da [emoji14]

Nå skal jeg følge godt med de neste 48t og om Pinnsvin er veldig rolig, skal vi bare komme tilbake.

Fikk også beskjed om å dra til sykehuset med en gang jeg får rier. De mener at ting kommer til å skje fort.

Etterpå gikk vi på shopping i et par timer. Kjøpte litt småting til Pinnsvin og henta den nye vogna [emoji7] så jeg ble full i vonde kynnere som tok kraftig tak i ryggen osv. Men de gikk liksom litt over etter vi kom hjem og jeg inntok sofaen....

Her ligger jeg nå, og håper på at noe skjer snart! Vi skal ha sex og satser på at modningen fremskyndes og at fødselen starter i morgen! Hehe
Så spennende :D håper det skjer noe snart da! :) å masse lykke til med fødselen :)
 
38+2. I dag har jeg vært hjemme hele dagen, egentlig bare tatt livet med ro.
Lite kynnere. Lite alt. Ingen tegn til fødsel iallefall...
Mye slim da, ved hvert toalettbesøk...men helt blankt, ikke noe blod.

Æsj, nå er jeg sykt lei!!!
 
38+3. Nada. Null. Nix. Nesten ikke kynnere heller. Jeg er i overraskende god form også... har mer energi enn på lenge. Men er fortsatt lat da [emoji14]
Slim er vel eneste tegnet på at noe KAN skje etter hvert, ellers ikke noe.

Nettopp hatt sex. Igjen. Prøvd hver dag nå i det siste. Får ikke så mye som en sammentrekning av det heller... i morgen vurderer jeg sterkt klyster! Nå er jeg så fuckings lei!!!
 
Hv
 
Hvordan går det her inne? Har lillebror kommet?:)
 
Hei dere!
I dag er jeg 39+4, og i går kom broren :) altså på dag 39+3.

Har hatt innloggingsproblemer de siste dagene, så ikke fått skrevet noe her :/ kjempekjipt!!! Men skal prøve å få oppdatert de siste dagene og fødselen her innen rimelig tid :)

Alt vel med oss, forresten. Broren er NYDELIG!! Våkna av at vannet gikk ca kl 6 om natta, og kl 11.21 var han ute. Stor gutt da! 3250g og 50cm lang!! Jeg var livredd!! Hehe. Men gikk bra, og jeg fikk bare et skrubbsår nedentil :)
 
Åååå, gratulerer så mye!!!! [emoji7][emoji7][emoji1][emoji1][emoji1] Endelig kom han! Og så godt å høre at alt gikk fint [emoji1]
 
Velkommen lillebror [emoji177] gratulerer som tobarnsmor! [emoji16]
 
Gratulerer så mye!:)
 
38+4 til 39+1. Dagene har bare vært som tidligere. Eneste forskjell er at jeg har følt meg som en snegle. Slim hele tiden! Men ikke noe tegn til blod.... kynnerne har faktisk blitt litt mindre og sjeldnere også. Ingenting tyder på at broren har tenkt å komme.

39+2. Har levert Marsbo i bhg og tatt meg en tur på jobb for å hilse på kollegaene. Var kun på personalrommet en times tid. Koselig. Etterpå dro jeg en snartur i sentrum og gikk innom to butikker på jakt etter en gave. Taff på tanta mi, som sa hun hadde hengt etter hendene under trappa og samme natt gikk vannet. Vi lo litt og snakka om alle de dumme tingene vi gjør rundt termin [emoji14]

Henta Marsbo i bhg, og så kom pappa, altså bestefaren hennes for å ta henne med på korøving. Han og mamma skal reise bort i helgen, og ville gjerne ha M på overnatting en natt først. Deilig med en kveld alene med mannen! [emoji178]

På kvelden spiste vi snop og så film. Før jeg la meg hang jeg litt under trappa. Why not liksom? [emoji14] var vel i seng rundt kl 1-1.30. Hadde sex og sovna.
Var på do et par ganger, som vanlig, men kjente også en svak murring i ryggen. Ikke kynnere utenom det vanlige. Fikk litt forhåpninger men la det bort som innbilning.
 
Back
Topp