Flere som venter sitt første?

Så gøy! Er det lov å spørre hvordan det kunne bli en hel uke forskjell? [emoji4]
Følte alt gjekk så fort, eg spurte jo ikkje ein gang om koffor. E vel blitt gravid 1 uke tidligere [emoji4] Va jo mest opptatt av at alt e iorden. Nå bare glede eg meg! Ikkje urolig lenger. [emoji1]
 
Følte alt gjekk så fort, eg spurte jo ikkje ein gang om koffor. E vel blitt gravid 1 uke tidligere [emoji4] Va jo mest opptatt av at alt e iorden. Nå bare glede eg meg! Ikkje urolig lenger. [emoji1]

Ja det må deilig å vite at alt er bra med den lille [emoji7]
 
Første for meg også. Var litt treig med å prøve meg på forum.
Er 27 (eller blir på lørdag), og 15+0 i dag.
Skal på aller første ultralyd i morgen, så det blir veldig spennende!! Jeg merker ikke stort og har antageligvis derfor fortsatt ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid eller skal bli mamma! Andre som føler det sånn?? Håper at ultralyden i morgen kan forandre den følelsen bittelitt
 
Første for meg også. Var litt treig med å prøve meg på forum.
Er 27 (eller blir på lørdag), og 15+0 i dag.
Skal på aller første ultralyd i morgen, så det blir veldig spennende!! Jeg merker ikke stort og har antageligvis derfor fortsatt ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid eller skal bli mamma! Andre som føler det sånn?? Håper at ultralyden i morgen kan forandre den følelsen bittelitt

Så spennende med ultralyd:) kanskje det går litt mer opp for deg når du ser barnet på skjerm[emoji4]
 
Første for meg også. Var litt treig med å prøve meg på forum.
Er 27 (eller blir på lørdag), og 15+0 i dag.
Skal på aller første ultralyd i morgen, så det blir veldig spennende!! Jeg merker ikke stort og har antageligvis derfor fortsatt ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid eller skal bli mamma! Andre som føler det sånn?? Håper at ultralyden i morgen kan forandre den følelsen bittelitt
Har du vært på ultralyd nå?
 
Har noen av dere bestemt dere for vogn? Vi synes det er skikkelig vanskelig, må forhøre meg litt med venner tror jeg. Også må vi jo dra å prøve og se i butikkene etterhvert :)
 
Har noen av dere bestemt dere for vogn? Vi synes det er skikkelig vanskelig, må forhøre meg litt med venner tror jeg. Også må vi jo dra å prøve og se i butikkene etterhvert :)
Ikke enda. Har såvidt sneket til meg å prøvekjøre såvidt et par vogner mens jeg var med en venninne på shopping til hennes baby [emoji28] veldig mulig at vi skal kjøpe brukt fra familie, men må prøvekjøre vognen først da jeg har problemknær og har vanskelig for å trille tunge vogner..
 
Har noen av dere bestemt dere for vogn? Vi synes det er skikkelig vanskelig, må forhøre meg litt med venner tror jeg. Også må vi jo dra å prøve og se i butikkene etterhvert :)

Ikke kommet så langt. Vi har en del i kretsen som har barn fra før som vi kan rådføre oss med. Må vel begynne å se hva som finnes der ute selv om vi kanskje ikke kjøper helt enda
 
Back
Topp