Utrolig trist dag❤️

Frk.rose

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
Hadde time til tul nr tre i dag, der blir det oppdaget at utvikling og hjerte har stoppet opp i uke 8 og noen dager. Alt så fint ut men ikke lenger liv, tror kroppen min tar livet av små spirer. Dette er kjempe tøft og må igjennom en kjemisk abort i morgen. Vi som trodde det kom til å gå kjempe bra denne gangen. Sånn blei det ikke for oss:Heartred
Lykke til videre hele gjengen, dere kommer til å bli noen fantastiske mai mammaer
PS : kan noen ta over termin lista?
 
Uff, så trist [emoji173]️ ta godt vare på deg sjølv [emoji173]️ godklem
 
Å nei så trist å høre [emoji22] har du fått høre hjerteslag tidligere? Masse klemmer [emoji173]️
 
Utrolig trist å høre [emoji20] pass på dere selv [emoji173]️ mange varme klemmer!
 
Å nei[emoji22][emoji22][emoji22]tenkte på deg seinest istad og gleda meg til oppdatering.
Så forferdelig trist[emoji174] har ikke ord[emoji20]
Ta godt vare på hverandre nå ,
Gi ikke opp babydrømmen. Spiren vil sitte tilslutt[emoji178]
Stor klem
 
Å nei så trist å høre
emoji22.png
har du fått høre hjerteslag tidligere? Masse klemmer
emoji173.png
Ja to ganger sist i uke 8:shy:
Tusen takk for klem:Heartred
 
Å nei[emoji22][emoji22][emoji22]tenkte på deg seinest istad og gleda meg til oppdatering.
Så forferdelig trist[emoji174] har ikke ord[emoji20]
Ta godt vare på hverandre nå ,
Gi ikke opp babydrømmen. Spiren vil sitte tilslutt[emoji178]
Stor klem
Kjempe trist, hadde jo nesten kommet til den "trygge" tiden. Kommer nok til å prøve en gang til, men orker nok ikke mange runder til:Heartred takk for at du tenkte på meg
 
Kjempe trist, hadde jo nesten kommet til den "trygge" tiden. Kommer nok til å prøve en gang til, men orker nok ikke mange runder til:Heartred takk for at du tenkte på meg

Det er så urettferdig [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Føler veldig med deg [emoji173]️[emoji173]️
Stoor klem[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Å nei! Utrolig trist[emoji173]️
 
Veldig leit å høre. Håper det sitter neste gang. Ta vare på deg selv [emoji272]
 
Nå skal du gå sporenstreks til en privat gynekolog og finne ut hvorfor dette skjedde to ganger. Hvis du bor i Oslo-området så send meg en pm så skal du få navn på en superflink som vil gi deg støttemedisin du kan ta neste gang for å sikre at du kommer helt i mål. Tenker på deg!
 
Huff virkelig trist[emoji22] Ta vare på deg selv[emoji173]️
 
Å nei [emoji47] Uff, det var trist og helt meningsløst! Sender deg en god klem [emoji173]️
 
Back
Topp