Hirka har en drøm

Ferdig der nå. De finner ingenting, hverken i eggledere eller livmor. Hcg målt til 156 på mandag (aner ikke om dette er innenfor normalen eller ikke) og gynekologen vil ha meg inn igjen for blodprøve og undersøkelse neste mandag. Han mener da at han enten vil se noe, eller så vil målingene ha gått ned. Såååå nå er det bare å vente å se! :)
156 er vel normalt hvis man er i uke 4-5 hvis jeg husker riktig. Håper dette ordner seg for deg [emoji173]
 
Da har jeg blitt stikki i igjen. Herregud jeg hater nåler!! Så nå må jeg vente noen timer mens prøven analyseres, så er det time hos gyn kl 11.. prøver å slappe av og senke skuldrene mens jeg venter, men er ikke lett... er dritnervøs! Og frokost kan jeg bare drite i, for matlysten er på bunn. Det har den forsåvidt vært et par uker. Gått ned 4 kg de siste 3 ukene.. har heldigvis kanskje noen kilo å gå på, men burde ikke gå ned mer nå synes jeg.
Bable bable :p fun fact; når jeg er nervøs så skravler jeg :D
 
Da har jeg blitt stikki i igjen. Herregud jeg hater nåler!! Så nå må jeg vente noen timer mens prøven analyseres, så er det time hos gyn kl 11.. prøver å slappe av og senke skuldrene mens jeg venter, men er ikke lett... er dritnervøs! Og frokost kan jeg bare drite i, for matlysten er på bunn. Det har den forsåvidt vært et par uker. Gått ned 4 kg de siste 3 ukene.. har heldigvis kanskje noen kilo å gå på, men burde ikke gå ned mer nå synes jeg.
Bable bable [emoji14] fun fact; når jeg er nervøs så skravler jeg :D
Masse lykke til hos gyn! Jeg krysser fortsatt alt jeg har for deg [emoji173]
 
Last edited:
Da har jeg blitt stikki i igjen. Herregud jeg hater nåler!! Så nå må jeg vente noen timer mens prøven analyseres, så er det time hos gyn kl 11.. prøver å slappe av og senke skuldrene mens jeg venter, men er ikke lett... er dritnervøs! Og frokost kan jeg bare drite i, for matlysten er på bunn. Det har den forsåvidt vært et par uker. Gått ned 4 kg de siste 3 ukene.. har heldigvis kanskje noen kilo å gå på, men burde ikke gå ned mer nå synes jeg.
Bable bable [emoji14] fun fact; når jeg er nervøs så skravler jeg :D
Ønsker deg masse lykke til hos gyn [emoji4]
Skjønner godt det ikke er lett å slappe av i dag før du har klart svar... Krysser fingrene for positiv tilbakemelding på prøvene [emoji4]
 
Hcg på over 1000 og en tydelig liten prikk midt i livmora! :D skal tilbake igjen om 2 uker. Er så glad jeg får så god oppfølging! Håper spiren sitter denne gangen :)
Åååå nå ble jeg glad!! Hvor langt sier gyn at du er på Vei?
 
Ja det er sant! Er vel lettere og se litt senere. Blir nøye oppfølging på deg håper Jeg?
Ja, tilbake på sykehuset for ny sjekk om 2 uker :) spurte om dette med blødning første uka og fikk til svar bare at «det kan skje».. så vil nok grave litt mer i dette, men viktigste nå er å se om 2 uker at alt ser bra ut :)
 
Ja, tilbake på sykehuset for ny sjekk om 2 uker :) spurte om dette med blødning første uka og fikk til svar bare at «det kan skje».. så vil nok grave litt mer i dette, men viktigste nå er å se om 2 uker at alt ser bra ut :)
Så bra. Jeg er så utrolig glad på dine vegne, og krysser alt jeg har (bortsett fra beina) for at dette går bra [emoji173][emoji173]
 
Hvordan går Det?
Det går bra.. :) tør ikke heeeelt å glede meg enda. Blir spennende å se på UL til mandagen! Håper å få litt klarere svar da. Synes ikke gyn jeg hadde sist var noe særlig. Var inn og ut på 4 minutter. Eneste jeg egentlig fikk vite var at hcg hadde steget og at jeg var gravid. Men hvor langt på vei og om ting så OK ut fikk jeg ingen indikasjoner på. Kan jo hende det var for tidlig å si noe... skal presse på for å få litt mer svar til uka :) har ganske mye menssmerter men det hadde jeg sist også. Litt skummelt....
 
Det går bra.. :) tør ikke heeeelt å glede meg enda. Blir spennende å se på UL til mandagen! Håper å få litt klarere svar da. Synes ikke gyn jeg hadde sist var noe særlig. Var inn og ut på 4 minutter. Eneste jeg egentlig fikk vite var at hcg hadde steget og at jeg var gravid. Men hvor langt på vei og om ting så OK ut fikk jeg ingen indikasjoner på. Kan jo hende det var for tidlig å si noe... skal presse på for å få litt mer svar til uka :) har ganske mye menssmerter men det hadde jeg sist også. Litt skummelt....
Skjønner at du ikke tørr og slippe jubelen helt ut. Føler du deg gravid Da? Jeg er så glad på dine vegne og håper bare spiren klorer seg fast [emoji173]
 
Skjønner at du ikke tørr og slippe jubelen helt ut. Føler du deg gravid Da? Jeg er så glad på dine vegne og håper bare spiren klorer seg fast [emoji173]
Jeg føler meg gravid på kun 3 ting: 1) jeg har slutta å snuse. Igjen... 2) sinnsykt forstoppa *flau* 3) griner av mye mer av bøker og TV og slikt enn jeg pleier :p
 
Fikk i dag se et lite hjerte som banket! :D Gyn sa det er vanskelig å måle riktig så tidlig, men ble målt til 7+5. I følge kalenderen er jeg 7+1 og det er gyn enig i ;) morkake ligger foran livmoråpningen. Trolig vil den flytte seg, men jeg kan få små ufarlige blødninger pga det. Skal uansett ringe om jeg blør, og skal inn igjen for ny sjekk 10 nov. :) Kongsberg sykehus altså!! Helt fantastisk!! Pga SA har jeg nå vært inn hver 14. Dag for sjekk. Makan til å bli godt ivaretatt :Heartred
 
Back
Topp