Den oooostore "Hva skal du ha til middag idag?"-tråden!

Vårruller som jeg skal lage sammen med søstrene mine [emoji4] Kvalitetstid!
 
Hjemmelaget pizza idag [emoji487] må spise det jeg føler for der og da ellers orker jeg ikke å spise [emoji21]
 
Ringte mannen som skulle ta noe med seg når han kommer fra jobb. I dag kjenner jeg nemlig at jeg ikke over hode gidder stå på det kjøkkenet for å lage mat. Har inntatt sofatjenesten i dag.
 
I går hadde vi salt torsk og godt tilbehør, var helt nydelig! I dag blir det kjøttboller, hjemmelaget potetstappe og fløtesaus [emoji4]
 
Samme dager som oss det. Vi er glade i fisk alle sammen, men det er lett for at det blir andre ting om man ikke har en plan. Vi planlegger middagene én uke i slengen, og har vi lyst på fisk en søndag så tar vi det altså :happy: Men tirsdag og torsdag er fast. Onsdag blir gjerne suppe, for da spiser mini varm mat i bhg til lunch.
Har dere prøvd laks i pitabrød? Steker laksefilet i ovnen, serverer i varme pitabrød med salat og rømme. Sykt digg, og noe veldig mange barn liker også. Og så er det litt utenom de trauste potetene :D

Det må vi prøve [emoji7] høres veldig godt ut [emoji5]
 
Idag ønsker mannen kylling til middag, så da blir det sånn. Med ris, bearnaise og salat [emoji4]
 
I dag blir det Taco. Hadde wok med strimlet svinekjøtt og nudler i går.
 
Fårikål idag [emoji2]
 
I dag ble det baconsurret indrefilet av svin, fløtegratinerte poteter og soppsaus! Hurra for at det ble rester til i morgen [emoji7]
 
Back
Topp