"Extreme makeover"

Solsikke85

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hei alle sammen,

Etter snart åtte uker med sammenhengende kvalme 24/7 har kroppen min forfalt. Ikke at det er noen stor krise, men nå har jeg behov for å prøve å bli litt mer meg selv igjen - selv med kvalme og lite energi.

I den anledning har jeg lyst til å gjøre noen forandringer som kanskje får meg til å føle meg litt freshere uten å måtte bruke lang tid på badet hver morgen. Men siden jeg bekymrer meg for alt mulig vil jeg bare forsikre meg om at det ikke medfører noen risiko for babyen:

- Stripe håret
- Fikse vippene (falske)
- Fotpleie
- Massasje
- Shellac

Forfengelig (kremt...) hilsen Solsikke85
 
Er ingen ekspert, men svarer det jeg tenker [emoji5]
Vipper, fotpleie og massasje tror jeg ihvertfall er safe. Ang farging så tror jeg ikke det finnes noen fakta om dette er farlig el ei. Så jeg personlig hadde droppet det.
Med shellac bør du egentlig beskytte deg mot luften som er inne i en neglsalong.
 
Åh- det hørtes deilig ut! Nå fikk jeg lyst på fotpleie! [emoji28]
 
Så deilig med litt egenpleie! Jeg bleket striper i håret da jeg var gravid med nr. 1, og syntes egentlig det var ganske ubehagelig å sitte så lenge med lukten av blekemiddelet. Fikk høre på forhånd at det skulle være helt trygt (siden det bare var striper og ikke i hodebunnen), syntes bare lukta var skikkelig ubehagelig.
 
Høres veldig digg ut!
Minner meg på at jeg har et gavekort på en time massasje jeg må bruke før det utløper [emoji16][emoji16]
 
Takk for fine svar!

Da blir det nye vipper (første gang jeg prøver dett!), fotpleie og klipp. Stripingen holder jeg meg unna.

Tenker det er viktig med litt luksus i hverdagen, som stort sett består av å prøve å holde masken på jobb og å ligge i fosterstilling hjemme.

Misforstå meg rett, jeg er innmari glad for å være gravid og synes absolutt det er verdt det når man vet at det kommer en baby i april :Heartred.
 
Negler er ikke skadelig når du er gravid, ikke gå til frisøren heller, men sterke lukter ja( stoffene er bare skadelig om du er gravid og er ved de over lengre tid, altså jobber fulltid uten munnbind) Jeg liker luktene så kan ikke si noe der[emoji6] jeg tar vipper, negler, går til frisør etc jevnlig. Og utdannet negldesigner for mange år tilbake. Så go girl, kos deg og plei deg selv. Du skal uansett ikke flytte inn i salongen, så osen der er helt greit noen timer[emoji1330][emoji182]
 
Hvis du skal få massasjen så gi beskjed om at du er gravid, er noe med at de må være ekstra forsiktige med noen punkter. Du får gravid massasje, som er mye mer forsiktig. Alt man skal tenke på når man er gravid :p
Håper du blir bedre snart!
 
Hvis du skal få massasjen så gi beskjed om at du er gravid, er noe med at de må være ekstra forsiktige med noen punkter. Du får gravid massasje, som er mye mer forsiktig. Alt man skal tenke på når man er gravid :p
Håper du blir bedre snart!

Tusen takk for det! Kanskje jeg skal teste ut gravidmassasje? :)
 
Kjenner på det samme selv. Overgrodde bryn (og legger...), kjipe negler og hår som sårt trenger en tur til frisøren. Orker ikke begynne med noe før kvalmen gir seg jeg da, men da skal jeg til frisøren og få fiksa bryn og farge vipper. Har lyst på falske men syns det er litt dyrt. Neglene lakker jeg bare selv :) pleier å sitte ute og gjøre det så slipper en å puste inn kjemikalier, og så lukter det ikke så ille.
 
Back
Topp