Terminliste Mai 2018

Status
Stengt for ytterligere svar.
Termin 28 mai[emoji173]️
 
Last edited:
Jeg kan med størst sannsynlighet fjernes. På tidlig ultralyd idag fant de ikke hjertelyd[emoji29] skal tilbake til mandag for å sjekke, men det var snakk om sannsynlighet som et hårstrå[emoji30]
 
Jeg kan med størst sannsynlighet fjernes. På tidlig ultralyd idag fant de ikke hjertelyd[emoji29] skal tilbake til mandag for å sjekke, men det var snakk om sannsynlighet som et hårstrå[emoji30]
Ånei:Heartred men vi venter til mandag:) alt kan skje i svangerskap. Krysser fingre for deg
 
Jeg kan med størst sannsynlighet fjernes. På tidlig ultralyd idag fant de ikke hjertelyd[emoji29] skal tilbake til mandag for å sjekke, men det var snakk om sannsynlighet som et hårstrå[emoji30]

Huff virkelig tøft å høre[emoji173]️ Sender deg masse gode tanker og lykke til på mandag[emoji173]️
 
Jeg kan med størst sannsynlighet fjernes. På tidlig ultralyd idag fant de ikke hjertelyd[emoji29] skal tilbake til mandag for å sjekke, men det var snakk om sannsynlighet som et hårstrå[emoji30]
Så trist :oops: Krysser fingrene for deg på mandag. Prøv å slappe av imens, selv om det sikkert er fryktelig vanskelig. God klem til deg :Heartred
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp