Hirka har en drøm

Dagens lille oppdatering: siste dagene har jeg hatt lotion aktiv utflod. Hadde det fra ca 5 dpo og utover når jeg var gravid, men kan ikke huske om jeg vanligvis har det mellom EL og mens...... var liksom ikke så oppmerksom på sånt før :p ikke ømme bryster, de begynte rundt dpo6 sist, så blir spennende å se :) eller har jeg masse magesmerter i dag. Tror litt at det er type "menssmerter" og litt at magen har kranglet litt. Jeg føler meg virkelig ikke gravid, og har skikkelig mistet trua. Vet det er bare teit av meg, siden det er så tidlig enda. Men kan ikke noe for det man føler... :(
 
Da har testkjøret begynt! :D jeg er ikke spesielt optimistisk da jeg har NULL symptomer (8dpo i dag) og hadde symptomer fra 6dpo sist.. jaja. Legger ved noen bilder, også noen der jeg har lekt litt med filter. Skimter kaaaanskje noe? Sist hadde jeg sterkest tester på kvelden, så blir en test i kveld og ja :) IMG_3533.JPGIMG_3534.JPG IMG_3535.jpgIMG_3536.jpg
 
Der kom den jævela heksa... og jeg er utrolig lei meg!! Faen altså! Etter SA ble jeg SÅ innstilt på at jeg skulle bli gravid igjen, så dette ble liksom et slag i magen. Nå har jeg lyst til å gå opp hele greia! Min lille vårspire ble drømmen som glapp og nå sitter jeg her og nesten tror at det ikke er meningen at jeg skal bli mamma. Rett og rimelig, tenker jeg. Jeg som aldri har hatt lyst på barn, og nå er det så sårt at jeg går helt i kjelleren av en så banal ting som at mensen kommer...?!

Jeg tror ikke jeg orker en runde til med prøving nå..
 
Så... i går kom det rosa slim. I går kveld og i natt: ingenting. Så litt brunt i dag. Begynt å blø litt mer nå... tok tester i dag (vedlagt) og synes jeg ser noe på den øverste som er mest sensitiv... nå har blødningen tatt seg litt opp, men ingen smerter enda!
Jeg skjønner fælt lite nå.. kan ikke heksa enten bare komme for fullt, eller holde seg unna?? Blir gal av denne usikkerheten!IMG_3558.JPGIMG_3560.jpg
 
Så... i går kom det rosa slim. I går kveld og i natt: ingenting. Så litt brunt i dag. Begynt å blø litt mer nå... tok tester i dag (vedlagt) og synes jeg ser noe på den øverste som er mest sensitiv... nå har blødningen tatt seg litt opp, men ingen smerter enda!
Jeg skjønner fælt lite nå.. kan ikke heksa enten bare komme for fullt, eller holde seg unna?? Blir gal av denne usikkerheten!Vis vedlegget 233202Vis vedlegget 233203
Håper blødningene stopper og at du er gravid! Kanskje ta deg en tur til legen og ta blodprøve hvis det ikke gir seg?
 
Håper blødningene stopper og at du er gravid! Kanskje ta deg en tur til legen og ta blodprøve hvis det ikke gir seg?
Mja... tenkte å la det gå noen dager og se, blør litt mer igjen nå, men helt unormal mens for meg hvertfall! Om det ikke tar seg opp, så fortsetter jeg testinga og :)
 
Mja... tenkte å la det gå noen dager og se, blør litt mer igjen nå, men helt unormal mens for meg hvertfall! Om det ikke tar seg opp, så fortsetter jeg testinga og :)
Hmm så rart.. Skulle ønske vi alle bare hadde kropper som funka som de skulle og ikke masse kluss [emoji23]
 
Hmm så rart.. Skulle ønske vi alle bare hadde kropper som funka som de skulle og ikke masse kluss [emoji23]
Såååå enig! Og klarer ikke helt å la være å tenke at om kroppen hadde "gjort jobben sin riktig" så hadde jeg vært 12 uker + nå :(
 
Åååååå HERREGUD!! :D jeg kan ikke tro det! Jeg skjønner ingenting, men jeg kan ikke tro det! Positive tester!!! :D men fortsatt brun utflod. Jeg tror liksom ikke helt på at dette kommer til å gå bra før "blødningen" stopper og testene blir sterkere. Blir spennende tider fremover nå ja :) håper mitt inderlige ønske om å bli gravid igjen raskt etter SA (og for 9 mnd denne gangen) går i oppfyllelse :) IMG_3572.JPGIMG_3577.JPG
 
Æsj da... dette er en skikkelig runde med opp og nedturer! Våkna i natt av at jeg hadde sinnsykt vondt i magen, og nå blør jeg skikkelig. Dette var nok en "klassisk" kjemisk :( får ta en test igjen når jeg er ferdig med å blø, men er 90% sikker på at dette endte her.
 
Æsj da... dette er en skikkelig runde med opp og nedturer! Våkna i natt av at jeg hadde sinnsykt vondt i magen, og nå blør jeg skikkelig. Dette var nok en "klassisk" kjemisk :( får ta en test igjen når jeg er ferdig med å blø, men er 90% sikker på at dette endte her.
Huff.. Det var jo ikke dette som skulle skje... Sender deg gode klemmer [emoji173]
 
Huff.. Det var jo ikke dette som skulle skje... Sender deg gode klemmer [emoji173]
Tusen takk :Heartred jeg blir ikke helt klok på dette. Blør vanligvis mye i 3 dager, så mindre i to. Nå spotta jeg brunt i 2 dager, så skikkelig i et halvt døgn, og nå har det gitt seg igjen. Skulle ønske jeg bare enten kunne ikke blø, eller blø skikkelig. Usikkerheten tærer!
 
Dagens lille oppdatering: Joda, jeg blør enda. Noen dråper rødt innimellom alt det brune. Hender det tar litt tak i magen og, som milde menssmerter. Men går fort over. Sendt henvendelse til legen i dag, han er sikkert lei alt maset mitt - men så er det nå dette jeg betaler han for da! :p
Tenker å brenne av en test igjen i kveld, bare for å se utviklingen. Synes kroppen nå kan bestemme seg: vil den være gravid eller ikke?? Alt dette mellomgreine er bare dust.. :(
 
Testen i dag er svakere. Så da gikk det nok dritt denne gangen og :(
 
Da har jeg fått svar fra lege Hcg prøve mandag og torsdag. Og jeg som er bortreist på mandag aaaaaner ikke hvordan jeg skal få til det :wideyed::(
 
Back
Topp