Venter du gutt eller jente? -Test!

M

Moderator Irene

Guest
Er det størst mulighet for at du venter en gutt eller ei jente? Sjekk disse bakgrunnsfaktorerne og symptomene, så får du kanskje en pekepinn på hvilket kjønn babyen i magen er.

Ta testen HER :)
 
Testen sier jente, jeg har skikkelig jentefølelse, så spent på om det stemmer. Sist hadde jeg ingen følelse, ble jente.
 
Sier jente. Magefølelsen sier også det, men det blir født flest gutter på begge sider av familien, så vi får vente å se[emoji38] har en av hver fra før[emoji173][emoji173]
 
Har ingen magefølelse. Testen sier jente, men vet ikke jeg. Samme symptomer nå som sist gang og da fikk jeg gutt.
Men eneste fremtredende symptomer generelt i mine svangerskap har vært energitap og sult. Var verre med jenta enn gutten.
 
Ingen magefølelse enda. Testen sa jente. Mannen sier jente. Mamma sier gutt.
 
Testen sier gutt, blir vel gutt og.. familien kan bare lage gutter [emoji23] og jeg har en gutt fra før
 
Testen sier gutt:joyful: Har gutt fra før, og tror det blir gutt:) Sambo tror det er jente. Håper han har rett:p
 
Testen sier jente, mora mi tipper jente og jordmor i dag mente bestemt det er jente i magen. Jeg tenkte først gutt, men nå mer jente siden alle andre tror det og alle tester tror det. Er vel da det blir stikk motsatt :p
 
Testen sier jente, og jeg har sterk jentefølelse[emoji2] sist hadde jeg guttefølelse, det stemte :)
 
Basert på svarene du har gitt, er det like stor sjanse for at du får gutt som jente.[emoji23]
 
Testen sier jente [emoji4] magefølelsen er ikke sikker på om den er enig [emoji28]
 
Testen sier jente. Det samme gjør den kinesiske fødselskalenderen og ringtesten. [emoji28] Men tul mer enn antydet gutt, og jeg har to gutter fra før, så jeg tipper gutt. [emoji6]
 
Testen sier jente, men jeg tror det er en liten gutt! Sist hadde jeg skikkelig kviser over hele ansiktet og masse på ryggen samt ingen kvalme. Vi fikk da en liten jente.

Nå er huden fin. Jeg bare mister mye hår og har vært bitte litt kvalm på kveldene. Dessuten syns jeg at jeg så noe mellom bena på UL i uke 11, men det kan sikkert også være kjønnslepper [emoji38]
 
Back
Topp