XuperBs vei mot familieforøkelse

Dette skal gå fint ❤️ :)

Håper virkelig det.

Det blir noen lange uker fremover. :nailbiting:

Og så vipps er juni her ❤️

Får du noe mer oppfølging denne gangen? Kanskje dele disse tankene med legen om de fortsetter? :)

Og så vipps er juni her ❤️

Får du noe mer oppfølging denne gangen? Kanskje dele disse tankene med legen om de fortsetter? :)

Ja, får mye oppfølging. Skal snakke med lege allerede i morgen, fikk gjort litt om på timen min i morgen. Skulle egentlig være forundersøkelse før lapraskopien den, men nå blir det graviditetsprat. Har dog ikke avlyst operasjonen, den er satt opp om ca 3 uker så kan se litt an hvordan dette går først.

Ja, får mye oppfølging. Skal snakke med lege allerede i morgen, fikk gjort litt om på timen min i morgen. Skulle egentlig være forundersøkelse før lapraskopien den, men nå blir det graviditetsprat. Har dog ikke avlyst operasjonen, den er satt opp om ca 3 uker så kan se litt an hvordan dette går først.

Sa jo at du ikke ville trenge den ;) Men godt du får oppfølging og ordentlig støtte denne runden :)

Vis vedlegget 233164

:love7:hello2:scared001:confused::eek::nailbiting::nailbiting::crybaby2

Klip deg fast nå, junispire. :love7:smiley-angelic001

ÅH! Jeg følger stadig med i dagboka di, ofte uten å legge igjen spor.. Men nå ble det et stort gisp, et høyt "herregud!" og et par gledestårer på kontoret her. GRATULERER!!!! Enn at det gikk!!!!! Nå skal lille spire bite seg fast og vokse seg stor og sterk og frisk og fin :Heartred Er såååå glad på dine vegne!

Sa jo at du ikke ville trenge den ;) Men godt du får oppfølging og ordentlig støtte denne runden :)

Ja, du gjorde det. Håper det fortsatt stemmer om noen uker. Kjenner lykkerusen har gått over til skrekkblandet fryd med et snev av angst. :smiley-ashamed005 Det er så vanskelig å tro på at vi skal være så heldige. Blir godt å få snakket med lege i morgen ...

ÅH! Jeg følger stadig med i dagboka di, ofte uten å legge igjen spor.. Men nå ble det et stort gisp, et høyt "herregud!" og et par gledestårer på kontoret her. GRATULERER!!!! Enn at det gikk!!!!! Nå skal lille spire bite seg fast og vokse seg stor og sterk og frisk og fin :Heartred Er såååå glad på dine vegne!

Takk! :Heartred:Heartred

Skal du fortsette å teste for å se stigning? Blir det ny test i kveld? :D

Ikke ikveld tror jeg ikke, men i morgen. :D Kan jo være så marginale forskjeller på dem. Men kam fort være jeg ryker på en smell da. Har ikke helt kontroll over testinga. :hilarious:

Tok en test på 2.morgenurin som jeg ikke har lagt ut. Måtte på kontoret en tur nemlig. La den ved testen fra i går og jeg tror det er nesten nøyaktig et døgn mellom dem:
_20170926_134922.JPG

_20170926_134938.JPG

Ikke ikveld tror jeg ikke, men i morgen. :D Kan jo være så marginale forskjeller på dem. Men kam fort være jeg ryker på en smell da. Har ikke helt kontroll over testinga. :hilarious:

Tok en test på 2.morgenurin som jeg ikke har lagt ut. Måtte på kontoret en tur nemlig. La den ved testen fra i går og jeg tror det er nesten nøyaktig et døgn mellom dem:
Vis vedlegget 233205

Vis vedlegget 233206

Ta en i kveld for min skyld :D

Veldig fin stigning! :)

Ta en i kveld for min skyld :D

Veldig fin stigning! :)

Okei da. Håper den er sterkere. :hilarious:

Ja, syns det ser lovende ut så langt. Var godt å komme hjem til strekene og faktisk se at det har vært bra endring bare på et døgn, etter at hodet fantaserte om exu i et svakt øyeblikk. :nailbiting: Satser på at vi har fått vår del av motgang nå og at dette går bra.

Okei da. Håper den er sterkere. :hilarious:

Ja, syns det ser lovende ut så langt. Var godt å komme hjem til strekene og faktisk se at det har vært bra endring bare på et døgn, etter at hodet fantaserte om exu i et svakt øyeblikk. :nailbiting: Satser på at vi har fått vår del av motgang nå og at dette går bra.

Ja, stigningen fra i går er veldig fin og jo lenger du kommer jo sterkere vil jo testene bli. Det er enda tidlig :) Dette er så gøy, altså, og jeg må innrømme at det er ganske uventet. For et mirakel ❤️ Dette MÅ gå bra! ❤️

Ja, stigningen fra i går er veldig fin og jo lenger du kommer jo sterkere vil jo testene bli. Det er enda tidlig :) Dette er så gøy, altså, og jeg må innrømme at det er ganske uventet. For et mirakel ❤️ Dette MÅ gå bra! ❤️

Må innrømme jeg ble helt tatt på senga! Var så innstilt på operasjon og prøvepause.

Ja, det bare MÅ det!

❤️❤️

Gleder meg til å se en liten prikk fra deg etter tidlig UL om noen uker :D

❤️❤️

Det håper jeg og!
naiv-gravid hadde vært deilig.
jammen godt du får legeprat imorgen og sikkert veldig snart TUL tipper jeg. håper inderlig alt er bra og at ex u -spøkelset bare er ekle tanker uten rot i virkeligheten.

❤️❤️

Åååh, håper jeg får se en reke med hjerteslag om ikke så veldig mange uker. :Heartred

Det håper jeg og!
naiv-gravid hadde vært deilig.
jammen godt du får legeprat imorgen og sikkert veldig snart TUL tipper jeg. håper inderlig alt er bra og at ex u -spøkelset bare er ekle tanker uten rot i virkeligheten.

Håper det bare er nervene som gjør at jeg får sånne tanker innimellom.

Gratulerer :Heartred sååå fortjent!!

Takk. :D

Nå venter jeg i spenning på kveldens "underholdning" :D

Prøver å klipe igjen i 4 timer, jeg har vært ute og trent hund i kveld og blei frossen - og da må jeg på do hele tiden. Har klart å knipe igjen i 3,5 time nå. Men nå går det snart ikke mer. :knegg:

Kan ikke forklare hvor glad jeg er for at det er to streker på testene dine og ikke minst ordet gravid! [emoji173]️ og ei helt nydelig stigning på testene også [emoji7]
Dette går bra!

Back
Topp