Tror dette går gal vei.....

Lykke til ❤️
 
Er litt i samme spor som deg . Begynte å blø friskt forrige torsdag . Stoppa dagen etter har da blødd brunt slim fra og til . Hatt ingen smerter . Jeg er sikker på at jeg har mistet . Skal til gynekolog i dag kl 13.40.
 
Er litt i samme spor som deg . Begynte å blø friskt forrige torsdag . Stoppa dagen etter har da blødd brunt slim fra og til . Hatt ingen smerter . Jeg er sikker på at jeg har mistet . Skal til gynekolog i dag kl 13.40.
Lykke til i dag du også:Heartred håper alt står bra til
 
Lykke til:) krysser fingrer
 
Har time om kl 13.30, er forferdelig spent og redd. Håpe ikke gyn. er så forsinket i dag :confused:

Er litt i samme spor som deg . Begynte å blø friskt forrige torsdag . Stoppa dagen etter har da blødd brunt slim fra og til . Hatt ingen smerter . Jeg er sikker på at jeg har mistet . Skal til gynekolog i dag kl 13.40.

Tusen takk[emoji813]red jeg har ikke time før 16:40
Krysser fingra for oss i dag
Lykke til alle sammen idag. Krysser fingrene for at det har gått bra med dere [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Lykke til alle sammen :) jeg skal inn 1450. Håper alle kommer ut med gode nyheter :-D
 
Lykke til alle sammen :) jeg skal inn 1450. Håper alle kommer ut med gode nyheter :-D
Er litt i samme spor som deg . Begynte å blø friskt forrige torsdag . Stoppa dagen etter har da blødd brunt slim fra og til . Hatt ingen smerter . Jeg er sikker på at jeg har mistet . Skal til gynekolog i dag kl 13.40.
Tusen takk:Heartred jeg har ikke time før 16:40
Krysser fingra for oss i dag

Jeg trodde virkelig dette hadde gått rett ad undas, men nå er jeg hjemme igjen med bilde av krabaten, som lå godt plassert i livmoren! Fikk til og med høre hjertelyden. Jeg er 7+1 på vei, akkurat som jeg selv trodde. For en lettelse!

Nå krysser jeg fingrene og håper dere andre også kommer hjem med gode nyheter:Heartred
 
Jeg trodde virkelig dette hadde gått rett ad undas, men nå er jeg hjemme igjen med bilde av krabaten, som lå godt plassert i livmoren! Fikk til og med høre hjertelyden. Jeg er 7+1 på vei, akkurat som jeg selv trodde. For en lettelse!

Nå krysser jeg fingrene og håper dere andre også kommer hjem med gode nyheter:Heartred
Så godt å lese:Heartred nå blei jeg glad, under en time til det er min tur
 
Jeg trodde virkelig dette hadde gått rett ad undas, men nå er jeg hjemme igjen med bilde av krabaten, som lå godt plassert i livmoren! Fikk til og med høre hjertelyden. Jeg er 7+1 på vei, akkurat som jeg selv trodde. For en lettelse!

Nå krysser jeg fingrene og håper dere andre også kommer hjem med gode nyheter:Heartred

Se der ja! [emoji16] Så glad for å høre at alt står bra til! [emoji177]
 
Gratulerer så mye til begge to :)
 
Hvordan gikk det frk.rose?
 
Så godt å lese at dere har fått positive tilbakemeldinger [emoji7]
 
Back
Topp