Tror dette går gal vei.....

Kvakkis

Elsker forumet
It's gonna be May 2019
På torsdag fikk jeg brun utflod, så kom det litt i går også, kvalmen forsvant og jeg begynte å få vondt i magen. Våknet i dag, lørdag (6+5) med mere vondt i magen og symptomer som forsvinner. Det minner sånn om forrige gang jeg mistet i juni, at jeg ikke klarer å tenke noe positivt. Sist stopper det opp en uke, før det begynte igjen. Så jeg blir liksom ikke beroliget av om det skulle stoppe opp heller :arghh:Har avtale hos gynekolog på tirsdag, så om det ikke begynner å blø ordentlig til da får jeg sikkert en bekreftelse på det ene eller det andre fra han, men det føles som en evighet til. Vil bare gråte hele tiden:(

Er det noen som har mistet symptomer, fått brun utflod og vondt i magen, som ikke har mistet? Håper jeg på mirakuløst får vite at det er mulig hos gynekologen...
 
Uff [emoji20] Håper du får gode svar, at dette bare er strekksmerter og uskyldig blødning. Symptomer kommer og går.. krysser fingrene
 
Uff da!! Vet at en del blør og spotter litt når de er gravide! Håper det gjelder for deg også [emoji173] ei på jobben nå som er gravid i uke elleve og hun blødde masse, mistet symptomer og var sikker på hun mistet! Dro på ul og så en så aktiv krabat at det nesten var umulig å ta bilde! De kunne ikke finne ut hvorfor hun blødde! Hun hadde også smerter i magen! Fikk sykemelding og streng beskjed om å ta det rolig framover
 
Uff da!! Vet at en del blør og spotter litt når de er gravide! Håper det gjelder for deg også [emoji173] ei på jobben nå som er gravid i uke elleve og hun blødde masse, mistet symptomer og var sikker på hun mistet! Dro på ul og så en så aktiv krabat at det nesten var umulig å ta bilde! De kunne ikke finne ut hvorfor hun blødde! Hun hadde også smerter i magen! Fikk sykemelding og streng beskjed om å ta det rolig framover

Wow, fint å høre! Det gir håp :Heartred Takk!
 
Jeg har det litt sånn, litt brunt og rosa farge på crinone rester:oops: var på ul for to uker siden, alt så bra ut. Har ikke magesmerter, kun litt press innimellom( ikke vondt) men så å si ingen symptomer. Har også time tirsdag.
Krysser finga for at vi begge får beholde spirene:Heartred
Småblødninger, magevondt og symptomer som kommer å går kan være normalt også:Heartred
 
Jeg har det litt sånn, litt brunt og rosa farge på crinone rester:oops: var på ul for to uker siden, alt så bra ut. Har ikke magesmerter, kun litt press innimellom( ikke vondt) men så å si ingen symptomer. Har også time tirsdag.
Krysser finga for at vi begge får beholde spirene:Heartred
Småblødninger, magevondt og symptomer som kommer å går kan være normalt også:Heartred

Håper virkelig alt er bra på tirsdag for oss begge :) Dersom ikke smerter eller blødning tiltar skal jeg prøve å holde motet oppe til da:), selvom det ikke kjennes noe bra akkurat nå. Skal koble av med "Skal vi danse" på tv utover kvelden, tenker jeg;)
 
Håper virkelig alt er bra på tirsdag for oss begge :) Dersom ikke smerter eller blødning tiltar skal jeg prøve å holde motet oppe til da:), selvom det ikke kjennes noe bra akkurat nå. Skal koble av med "Skal vi danse" på tv utover kvelden, tenker jeg;)
Ja motet må holdes oppe til det motsatte er bevist, vi får jo ikke gjort noe hverken til eller fra. Vet det ikke er lett men prøv å ikke ta sorgen på forskudd:oops: mest sannsynlig er det i sin skjønneste orden der inne:Heartred
 
Forrige graviditet hadde jeg brun utflod hele uke 8 og 9.symptomene forsvant også og jeg hadde mistet flere ganger før så var redd for det. Jenta er nå 1 1/2, frisk og rask [emoji4] de sa det var slimhinnene og blodkarene rundt livmor som strakk seg pga at det vokser og at «gammelt» blod er mer positivt enn friskt blod. Krysser alt jeg har for deg, vet hvordan den følelsen du sitter med er!! Håper alt går bra og at du klarer å være positiv til tirsdag [emoji257]
 
Så godt å høre at det gikk fint med deg, takk! Satser på at det er slik for meg også! Jeg ble så desperat at jeg tok en digital test, den viste heldigvis 3+ :). Så da skal jeg prøve å slappe av og "bare" vente til tirsdag, helgen går sååååå treigt:)
 
Off føler med deg[emoji22] håpe alt er i skjønneste orden der inne. Må oppdater oss når du er ferdig der da[emoji4] så krysser vi fingrene så lenge for det[emoji5]
 
Back
Topp