Flere som venter sitt første?

Hei[emoji4] høres veldig ut som meg dette[emoji4] sjønner du skrev dette for ei stund siden, men jeg er også 8+5 å mistey mye symptomer siste par dager. Hvordan gikk d med deg?

Jeg er også 8+5, og har plutselig enda mindre symptomer enn før. Plutselig ikke trøtt lenger, og murringene i livmoren har jeg ikke kjent på en stund. Har heller aldri vært kvalm. Så jeg har hatt lite symptomer fra før av, men nå har det aller meste forsvunnet forutenom litt ømme pupper☺️
 
Jeg er også 8+5, og har plutselig enda mindre symptomer enn før. Plutselig ikke trøtt lenger, og murringene i livmoren har jeg ikke kjent på en stund. Har heller aldri vært kvalm. Så jeg har hatt lite symptomer fra før av, men nå har det aller meste forsvunnet forutenom litt ømme pupper[emoji5]

Hmm akkurat som meg[emoji4] godt tegn da. Sikkert normalt forhåpentligvis. Har ikkke vært kvalm i d hele tatt da, men murringene er borte å slappheten jeg hadde i forige uke også. Men ømme puppene er der enda[emoji12] har bekymra meg litt over dette[emoji28] jeg ble også gravid på første forsøk så tenker litt som deg. For godt til å være sant.
 
Hmm akkurat som meg[emoji4] godt tegn da. Sikkert normalt forhåpentligvis. Har ikkke vært kvalm i d hele tatt da, men murringene er borte å slappheten jeg hadde i forige uke også. Men ømme puppene er der enda[emoji12] har bekymra meg litt over dette[emoji28] jeg ble også gravid på første forsøk så tenker litt som deg. For godt til å være sant.

Det er nok mer normalt enn vi tror☺️ Leser jo veldigt mye om de som har masse plager, og jeg føler virkelig med dem, men jeg har alltid trodd det skulle være slikt. At alle slet med kvalme og oppkast. Men vi er tydeligvis flere som er helt uten plager og symptomer, og vi bør nok bare være overlykkelige for at vi er så heldige☺️Og ikke vri det om til noe negativt å ikke ligge å spy☺️Så dette skal nok gå kjempebra☺️
 
Jeg har også vært heldig med lite symptomer og er 12 uker på vei nå på lørdag :)

Tenkte å unne meg å gjøre et første innkjøp den dagen, bare for å feire at vi har kommet over den "magiske grensa". Ser for meg å kjøpe på nett da jeg ikke vil gå å handle babyklær/utstyr i offentligheten på en god stund enda.

Noen som har tips til fine nettbutikker?

Vurderer å kjøpe pysj, sokker og kanskje et par bodyer.
 
Hei[emoji4] høres veldig ut som meg dette[emoji4] sjønner du skrev dette for ei stund siden, men jeg er også 8+5 å mistey mye symptomer siste par dager. Hvordan gikk d med deg?
Hei. Eg fikk plutselig litt symptomer igjen itte ei uka, men d e litt opp og ner eller av og på [emoji13] Tok blodprøver for å måle hCG og første prøve hadde høye verdier, neste hadde litt mindre så nå vente eg på ultralyd som e om 10 dager. Prøve å ver positive og optimistisk som legen e, men d e ikkje alltid like lett.
Eg har og blitt forklart av legen at d e veldig vanlig å miste symptomer og å faktisk aldri ha symptomer, så hu meinte at d sikkert va heilt iorden med knøttet, men heldigvis slippe eg å vente heilt te uke 17/18 for å finne d ut. [emoji28]
 
Hei :) Jeg er 25 og venter min første, men har vært gravid før (har mistet 2 ganger). Er i dag 12+6 og begynner snart å glede meg over å være gravid. Bekymringen for å miste er der fortsatt, men minsker for hver dag. Var på tidlig ultralyd i uke 8 og alt så greit ut med baby. Har en blødningsforstyrrelse, så får ekstra oppfølgning (derfor tidlig ul).

Har seriøst spydd hele tiden, hver dag frem til forrige uke. Har bare gått ned i vekt (er allerede undervektig), men endelig har matlysten kommet tilbake. Ellers er jeg "plaget" med de vanlige symptomene som vonde pupper, kviser, hetetokter, svimmelhet, ekstrem følsomhet ovenfor varme, kulde og mannen, ganske så morbide mareritt, og total tiltaksløshet (vil ikke/gidder ikke/orker ikke)

Eller nyter jeg graviditetstilværelsen. Not! ...neida, joda
 
Hei. Eg fikk plutselig litt symptomer igjen itte ei uka, men d e litt opp og ner eller av og på [emoji13] Tok blodprøver for å måle hCG og første prøve hadde høye verdier, neste hadde litt mindre så nå vente eg på ultralyd som e om 10 dager. Prøve å ver positive og optimistisk som legen e, men d e ikkje alltid like lett.
Eg har og blitt forklart av legen at d e veldig vanlig å miste symptomer og å faktisk aldri ha symptomer, så hu meinte at d sikkert va heilt iorden med knøttet, men heldigvis slippe eg å vente heilt te uke 17/18 for å finne d ut. [emoji28]

Det var beroligende å høre[emoji4] har fått tilbake litt symptomer i helga da[emoji28] så regner med knøtte har det bra[emoji4]
 
Jeg har hatt utrolig lite symptomer.. eneste som har vært hele tiden er metallsmaken i munnen, men den siste uken har den vært en del fraværende også. Er 10+1 idag, var på tul 9+2 som viste en liten skatt som spreller i magen, alt står bra til med lille. Skal på ny tul på onsdag, og hver uke to ganger etter onsdag. Har mistet 4 ganger hittil i år, så får veldig god oppfølging [emoji173]
Av og til kjennes puppene litt ømme, og får litt strekk og stikk i livmoren. Føler meg utrolig heldig som har sluppet unna kvalmen! Hadde den alle de andre gangene jeg var gravid, så har stor sympati for de som sliter med det [emoji173]
 
Jeg venter mitt første:) er 9+0 i dag, termin 2 mai, men kan komme i slutten av april også, så sniker litt her å:) jeg har vært så si lenket til sofaen fra ca 7 dpo. De første to ukene var jeg utrolig trøtt og hadde skikkelige hetetokter, og frem til uke 7 så var jeg utrolig trøtt og svimmel, samt mye murringer. Fra uke 7 og til nå har jeg vært veldig plaget med kvalme og trøtthet men trøster meg med at det er liv. Puppene er veldig øm
 
19 år, venter min første og er 13+4 idag :) Symptomer har jeg hatt veldig lite av, bare en del smerter i hoften fra uke 6-11, så forsvant det helt, ikke noe annet [emoji23] Vært på to tul, en i uke 8+1 for å finne ut "nøyaktig" hvor langt jeg var på vei, og en uke 11+3, og skal også ha en nå snart [emoji16] Kanskje lurt å nevne at jeg alltid har vært en "musespiser", mens nå får jeg høre at jeg spiser som en hest [emoji23][emoji849]
 
Venter mitt første :) 25 år. Er 12+1, termin 12.april. Slitt mye med kvalme fra uke 6. Har vært kvalm hele dagene, fra morgen til kveld, og kasta opp hver morgen. Nå de siste dagene har det heldigvis roa seg litt ned, bank i bordet. Kun kvalme/oppkast på morgen og når jeg er veldig sulten. Så nå håper jeg at det bare skal gå bedre for hver dag, men en vet jo aldri. Har hatt noen gode dager tidligere, også brått kommer kvalmen tilbake.

Har delt graviditeten med familie for lenge siden, og har nå begynt å fortelle til venner å bekjente. Syns det er SÅ stor stas, så her bobler det over:happy: så vi klarte ikke vente lenger <3 håper bare alt er bra med den lille ❤️Skal til jordmor om en uke, gleder meg veldig og håper og regner med å høre at alt virker fint
 
Er 11+1 idag! Jeg trodde aldri at det skulle være så slitsomt å være gravid. Har ikke hatt en eneste opptur utenom TUL, der vi så en sprek liten sak! Alt for mye kvalme og migrene :yuck: gleder meg veldig til den dagen jeg føler at jeg er i god form og orker mer, og ikke bare energiløs :dead:
Men utenom det så ser vi veldig frem til at det kommer en liten en hos oss! Gleder meg veldig til å finne ut hvilket kjønn det blir! :Heartred
 
Er 11+1 idag! Jeg trodde aldri at det skulle være så slitsomt å være gravid. Har ikke hatt en eneste opptur utenom TUL, der vi så en sprek liten sak! Alt for mye kvalme og migrene :yuck: gleder meg veldig til den dagen jeg føler at jeg er i god form og orker mer, og ikke bare energiløs :dead:
Men utenom det så ser vi veldig frem til at det kommer en liten en hos oss! Gleder meg veldig til å finne ut hvilket kjønn det blir! :Heartred

Føler med deg. Gleder meg bare til å få svangerskapet overstått og endelig møte den lille i april:)
 
Fleire som er førstegangs som har fått tydeleg mage? Her kan eg ikkje lenger skjule det 13+3. Litt stas og litt skummelt, lurer på korleis dette blir om 6 mnd [emoji33]
 
Fleire som er førstegangs som har fått tydeleg mage? Her kan eg ikkje lenger skjule det 13+3. Litt stas og litt skummelt, lurer på korleis dette blir om 6 mnd [emoji33]

Åååh, så herlig! Har fortsatt bare en typisk oppblåst mage. Ikke noe babybump som stikker ut. Gleder meg til magen begynner å synes hvert fall[emoji847]
 
Fleire som er førstegangs som har fått tydeleg mage? Her kan eg ikkje lenger skjule det 13+3. Litt stas og litt skummelt, lurer på korleis dette blir om 6 mnd [emoji33]

Ja, jeg har fått mage[emoji85] Er 14+0 i dag, men har hatt det i 1-2 uker allerede.. Tenkte først at det var tidlig som førstegangs, men alle bærer jo ulikt[emoji6] Syns det er litt koselig også at det vises at det er noe på gang[emoji1][emoji1303]
 
Jeg merker at magen er større, er nok fordi den blir lettere oppblåst. Men føler jeg merket forskjell når jeg passerte 10+0[emoji4]
 
Då va første kontroll og TUL overstått og alt såg bra ut. [emoji4] Takk og pris, va jo passe bekymra når flere symptomer forsvant. Fikk beskjed at eg e 13+1 ikkje 12+2. Ekstra lykkelig i dag då [emoji7][emoji4]
 
Då va første kontroll og TUL overstått og alt såg bra ut. [emoji4] Takk og pris, va jo passe bekymra når flere symptomer forsvant. Fikk beskjed at eg e 13+1 ikkje 12+2. Ekstra lykkelig i dag då [emoji7][emoji4]

Så gøy! Er det lov å spørre hvordan det kunne bli en hel uke forskjell? [emoji4]
 
Då va første kontroll og TUL overstått og alt såg bra ut. [emoji4] Takk og pris, va jo passe bekymra når flere symptomer forsvant. Fikk beskjed at eg e 13+1 ikkje 12+2. Ekstra lykkelig i dag då [emoji7][emoji4]

Så gøy[emoji847]
 
Back
Topp