Lille spiren i magen❤️

4+6 og ny uke i morgen. 1 uke siden positv test[emoji173]️

Har hatt skikkelig sterke murringer i dag og gikk flere ganger på do på jobb for å sjekke om blod, men heldigvis bare utflod i dag også[emoji173]️[emoji1374] Er skikkelig oppblåst også, og når jeg tar på magen så kjennes den øm ut.
 
Har hatt noe vanvittig med kløe rundt brystvorten på høyre bryst i dag. Så meg i spesielt i kveld og ser at jeg har blodsprengte merker/begynnelse på strekkmerker på siden av brystet. Jeg har lest at brystene skal forandre seg og begynne å vokse mer fremover, men altså strekkmerker ALLEREDE 4+6??

Smurte på et tykt lag med parfymefri krem og blir smøring her hver dag heretter for å si det slik[emoji28]

Andre som har opplevd liknene så tidlig?
 
5+0 [emoji2]


50 dager til 12 uker og kun 13 dager til første kontroll hos legen! Haha seriøs nedtelling på gang her[emoji16][emoji1360]
 
Last edited:
Herlighet de brystene blir jo bare vondere og vondere for hver dag[emoji54]
 
IMG_2802.JPG

I dag fikk svigerfar vite det også, da samboeren hadde lyst til å fortelle han det [emoji2] Gleder meg til å fortelle det til mine også, har holdt på å si det flere ganger, men venter litt til[emoji85]
 
Last edited:
Vis vedlegget 233003

I dag fikk svigerfar vite det også, da samboeren hadde lyst til å fortelle han det [emoji2] Gleder meg til å fortelle det til mine også, har holdt på å si det flere ganger, men venter litt til[emoji85]
Så koselig! [emoji173]️ Vi fortalte det til mine foreldre i dag, det var helt spesielt. Men godt å ha det hemmelig for resten av familien en stund til.
 
  • Liker
Reactions: Sia
Så koselig! [emoji173]️ Vi fortalte det til mine foreldre i dag, det var helt spesielt. Men godt å ha det hemmelig for resten av familien en stund til.

Måten dere sa det på var jo bare så kul og fin da! Ble inspirert jeg[emoji2][emoji173]️
 
Endret litt på svangerskap-appene mine og ser at om jeg velger ut i fra EL-dato og ikke mens-dato så stemmer det bedre, fikk da riktig dag for positiv test også. Endret da og går ut i fra 28 som termindato og ikke 29. Var da 5+1 i dag, og er 5+2 om noen få minutter. Så tidlig i svangerskapet så er det moro bare det å få hoppe EN liten dag frem[emoji85][emoji28] Men får se på kontroll etter hvert da, om jeg hadde rett[emoji4]
 
Ligger her og tenker en tidlig søndagsmorgen, får ikke helt roen i meg. Våknet av smerter i mellomgulvet og det murrer lett i livmoren. Tenker på at sist så var jeg gravid i 12 dager før det endte, mens i dag er jeg på dag 9 av mitt andre svangerskap. Jeg er så utrolig redd for at noe skal gå galt :(

Det verker skikkelig i mellomgulvet, og blir bekymret med en gang..
 
Herlighet så oppblåst jeg er. Tenkte å pynte meg litt med skjørt og en stram genser, men eh det satt ikke så veldig pent for å si det slik[emoji1]
 
5+3

Tok noen magebilder i sta, fikk litt inspirasjon fra noen svangerskapsbilder jeg fant på nettet. Magen fra starten, utover i svangerskapet og til en har babyen i armene[emoji76] Blir et moro og fint prosjekt[emoji1360]
 
5+5.

I dag er jeg like langt som jeg var sist da det endte i SA. Jeg har etter jeg fikk positivt test hatt en egen liten mini-milepæl om å komme forbi denne dagen, har inni hodet et liiite ekstra håp om at det da skal gå bra..[emoji173]️

Føler meg faktisk veldig fin i formen, har hatt noen rolige dager nå og merker stor forskjell på murringer og vondter de dagene jeg tar det med ro, kontra stressende dager på jobb feks. Merket litt kveldskvalme i går, så er spent på om det er begynnelsen på noe (håper virkelig ikke).

Ellers så er det nå 45 dager til 12+0, og jeg HÅPER så strekt at jeg kommer meg dit, for da har jeg god tro på at jeg kommer meg helt frem til Mai også[emoji173]️
 
Føler det er lenge siden jeg har skrevet til deg nå[emoji173]️ godt og høre at du har det bra og formen er bra[emoji5]
Du får stresse ned på jobb, viktig det nå fremover [emoji179]
Spennende å se om du plutselig får gravidkvalmen eller ikke . Får krysse fingrene for at du slipper[emoji5][emoji2]

Så godt det må føles for deg å passert uke 5+5[emoji173]️ forstår så godt at det er en milepæl[emoji173]️
Før du veit ordet av det er du 12 uker og kan se en liten babykul[emoji173]️ vi har mye å se frem til[emoji173]️

Jeg også tok masse magebilder i alle 3 svangerskapa. Ikke såå mange før uke 12 da.. tror jeg fortsatt har en video liggende på YouTube , kan sende deg link om du ønsker å se :)
Herlig minne å ha de bildene av magen[emoji173]️

Har du bestilt time til lege eller jordmor? Skal du på tidlig ultralyd?

Ønsker deg en flott dag videre[emoji173]️
 
Føler det er lenge siden jeg har skrevet til deg nå[emoji173]️ godt og høre at du har det bra og formen er bra[emoji5]
Du får stresse ned på jobb, viktig det nå fremover [emoji179]
Spennende å se om du plutselig får gravidkvalmen eller ikke . Får krysse fingrene for at du slipper[emoji5][emoji2]

Så godt det må føles for deg å passert uke 5+5[emoji173]️ forstår så godt at det er en milepæl[emoji173]️
Før du veit ordet av det er du 12 uker og kan se en liten babykul[emoji173]️ vi har mye å se frem til[emoji173]️

Jeg også tok masse magebilder i alle 3 svangerskapa. Ikke såå mange før uke 12 da.. tror jeg fortsatt har en video liggende på YouTube , kan sende deg link om du ønsker å se :)
Herlig minne å ha de bildene av magen[emoji173]️

Har du bestilt time til lege eller jordmor? Skal du på tidlig ultralyd?

Ønsker deg en flott dag videre[emoji173]️

Hei og så tusen takk for så hyggelig kommentar, som alltid[emoji2][emoji173]️
Ja det er virkelig en liten fin milepæl for meg å komme meg hit/forbi uke 5. Ja vi har såå mye fint å se frem til!

Ja takk, vil veldig gjerne se Youtubevideoen din[emoji2]

Har time til første svangerskapskontroll hos legen om 9 dager, i uke 7+0. Har ikke bestillt time til TUL ennå men skal gjøre det etter legetimen. Tenker å ha TUL i uke 10/11 ca, om det lar seg gjøre[emoji4]

Takk og ha en flott dag videre du også[emoji173]️
 
5+5.

I dag er jeg like langt som jeg var sist da det endte i SA. Jeg har etter jeg fikk positivt test hatt en egen liten mini-milepæl om å komme forbi denne dagen, har inni hodet et liiite ekstra håp om at det da skal gå bra..[emoji173]️

Føler meg faktisk veldig fin i formen, har hatt noen rolige dager nå og merker stor forskjell på murringer og vondter de dagene jeg tar det med ro, kontra stressende dager på jobb feks. Merket litt kveldskvalme i går, så er spent på om det er begynnelsen på noe (håper virkelig ikke).

Ellers så er det nå 45 dager til 12+0, og jeg HÅPER så strekt at jeg kommer meg dit, for da har jeg god tro på at jeg kommer meg helt frem til Mai også[emoji173]️
Åh, nå ble jeg så glad!! Så godt å høre du har nådd din egne lille milepæl [emoji173]️ Jeg heier på deg!

Jeg merker, som deg at de dagene det er mye stress på jobb blir jeg fryktelig sliten og hele kroppen føles uttafor. Det er veldig slitsomt for jeg ønsker å gi så mye på jobb da det er det barna er vandt med. Men vi MÅ lytte til kroppen vår nå, det er viktig!

Håper dagene til 12 uker går fort! [emoji173]️
 
Åh, nå ble jeg så glad!! Så godt å høre du har nådd din egne lille milepæl [emoji173]️ Jeg heier på deg!

Jeg merker, som deg at de dagene det er mye stress på jobb blir jeg fryktelig sliten og hele kroppen føles uttafor. Det er veldig slitsomt for jeg ønsker å gi så mye på jobb da det er det barna er vandt med. Men vi MÅ lytte til kroppen vår nå, det er viktig!

Håper dagene til 12 uker går fort! [emoji173]️

Åå Tusen takk[emoji173]️ Jeg heier på deg og!

Ja det er slitsomt at når får vondt i perioder med stress. Det er som du sier vondt når en vil gi mer på jobb men så må en lytte til egen kropp først og fremst.

Ja håper dagene raser av sted nå[emoji2]
 
TUL bestillt til 10+5. Da er det bare å krysse fingrene for at tiden går fort. Allerde satt på nedtelling på mobilen[emoji85][emoji173]️
 
Last edited:
TUL bestillt til 10+5. Da er det bare å krysse fingrene for at tiden går fort. Allerde satt på nedtelling på mobilen[emoji85][emoji173]️
Så spennende! [emoji7] Nedtelling hjelper mye, syns hvertfall jeg.
 
  • Liker
Reactions: Sia
Back
Topp