Navn på den lille

Blir det gutt så står det mellom 2 navn. Får vi jente igjen så blir det rå vanskelig. Jeg og samboer liker nesten aldri de samme navnene heller så det med navn er ikke lett!
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Blir det jente så har vi en del navn som kan være aktuelle. Blir det gutt så finner vi nesten ingen, men vi har et som begge liker godt. Blir spennende[emoji4]
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Har ikke tenkt så mye mer over det enn at vi liker typiske nordiske tradisjonelle navn. Det er også ønskelig å kalle opp etter familiemedlemmer eller lignende :)
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Jeg tok avgjørelsen med navnet til lillemor..da sa mannen at han gjør det neste gang:wideyed: her er det full kræsj så er spent på hva vi ender opp med denne gangen..vi plukker 3 navn hver så tar han ett av mine 3 og jeg av hans..så tar han avgjørelsen :eek: kjenner jeg gruer meg:p
Men fikk høre et veldig uvanlig navn her om dagen..andre som har hørt det?
Jentenavn QUIVIN uttales kvivin synes det var litt fint:)
 
Så koselig ❤ Vi har snakket litt om det, og jeg har også Emrik som en klar favoritt dersom gutt :)

Hvis det blir jente liker jeg Nikoline godt, da det er et navn som er brukt tidligere i familien :)

Samboer liker også disse :) Vi har ikke snakket mye om det, men litt såklart! Dette blir vårt første barn, så vi er veldig spente! ❤
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Sist så ville jeg oppkalle gutten våres etter morfaren minst døde noen år etterpå! Pappaen var ikke helt enig, men jeg startet å kalle magen for Johannes og snakket om han med navn hele tiden! Til slutt ble det naturlig at det var det han skulle hete! Og jeg vant!! Så planen denne gang og! Ellers ender jeg opp med unger som heter Rollo og freddy [emoji25]
 
Sist så ville jeg oppkalle gutten våres etter morfaren minst døde noen år etterpå! Pappaen var ikke helt enig, men jeg startet å kalle magen for Johannes og snakket om han med navn hele tiden! Til slutt ble det naturlig at det var det han skulle hete! Og jeg vant!! Så planen denne gang og! Ellers ender jeg opp med unger som heter Rollo og freddy [emoji25]

Kjenner til den :p Godt tips å kalle magen navnet man ønsker..
Samboeren her er opptatt av å lete etter navn i serier og filmer.. Så hvis han får bestemme vil nok barnet hete Gandalf, Tyrion eller noe sånt. Jeg er litt mer tradisjonell for å si det sånn :p
 
Jeg elsker navnet Cornelia, men mannen synes det er fælt.. :shifty: Kasper eller Konrad om gutt og Vida om det er jente.. vi får se :)
 
Vi har jentenavn klare, men blir det en gutt til har vi ikke så mange forslag enda[emoji177]
 
Jeg har lyst på John eller Judith! Men tror ikke mannen er enig
 
Samboer har sagt siden vi ble sammen at om han noen gang får en gutt skal han hete Emil, så det blir spennende å se om det er en liten Emil i magen eller om det er en navnløs jente :p
 
Jeg har sakt i alle år ar om jeg får ei jente så skal ho hete Matilde. Mannen har alltid vært enig i det [emoji6] da vi var gravid sist ( men ende i MA u uke 7) var vi enige om Henrik som guttenavn.
 
Til gutt har vi bestemt Oliver. Dette fant vi ut allerede før vi startet prøvingen. Jente aner vi ikke xsmile8
 
Min gutt heter Fillip.
Hadde lyst å kalle Fillip for Jacob, men samboeren var ikke enig.
Jentenavn liker jeg Cornelia og Kristiane [emoji7]
 
Vi har ikke snakket så mye om navn, blir nok heller å finne ut av det etter oul. Jeg har noen ideer, men ingen favoritter ennå..:happy:
 
Jeg har finni jente navn, mannen vet ikke det ennå. Men vet han kommer til å bli glad for det navnet. Selvsagt må det diskuteres men tror han er enig når han får vite det.
Gutte navn har jeg ingen aning om ennå, er jo mange fine, vi finner nok ett som passer perfekt.
 
Back
Topp