Er det faste 12 timer før eller fra midnatt?? Skal dit 08:30
Varierer fra sted til sted dette også, dessverre. Jeg fastet fra midnatt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det faste 12 timer før eller fra midnatt?? Skal dit 08:30
Varierer fra sted til sted dette også, dessverre. Jeg fastet fra midnatt.
Fastet fra midnatt. Gikk helt fint. Hadde time kl. 09. Ikke krise å gå de timene uten mat.
Ikke svangerskapsdiabetes i all fall![]()
Jeg fikk beskjed om 12 timer.. Si ifra der du tar testen, du.Er det faste 12 timer før eller fra midnatt?? Skal dit 08:30
Fra midnatt, men jeg fastet i 12 timer fordi jeg trodde det var rett. Legen var nesten i sjokk når jeg sa jeg hadde fastet i 12 timer. Hadde også time klokka 0830Er det faste 12 timer før eller fra midnatt?? Skal dit 08:30

Ferdigfrisk som en fisk!
Gått over all forventning både tid og drikking!var ikke godt, men Ok!
Jeg tok testen i går, ingen svangerskapsdiabetes!Jeg spurte om de hadde den nye eller den gamle typen drikke. Da sa hun at de hadde fått inn- og testet den nye sorten, men at de hadde aldri hatt så mange dårlige/kvalme gravide som da de brukte den nye sorten!:/ De hadde derfor gått tilbake til den gamle. Det var fryktelig søtt ja, men det gikk jo ned litt etter litt. Jeg vil bare anbefale dere som skal ta den om å IKKE prøve å ta alt på styrten, for det går rett og slett ikke an
![]()
I morgen er det min tur å ta testen.... [emoji87]
Hvor lenge må man faste først?
Jeg fikk beskjed om å faste fra midnatt. Lykke til![]()
Takk! [emoji5]
Lykke til! Er på vei til sentrum med toget nå i samme ærend. Sulten[emoji85][emoji85]
Lykke til! Er på vei til sentrum med toget nå i samme ærend. Sulten[emoji85][emoji85]
Hvordan gikk det? [emoji5]
Bortsett fra at det var fælt, gikk det bra her! Fikk 3,6 først og 5,3 etterpå.