Har du tatt glukosetesten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Fastet fra midnatt. Gikk helt fint. Hadde time kl. 09. Ikke krise å gå de timene uten mat.
Ikke svangerskapsdiabetes i all fall :)

Fastet fra midnatt. Gikk helt fint. Hadde time kl. 09. Ikke krise å gå de timene uten mat.
Ikke svangerskapsdiabetes i all fall :)

Bra! Hadde ikke spist siden 16, så måtte bare ha noe!

Håper ikke jeg har det heller! Gruer meg skikkelig til svaret:/

Er det faste 12 timer før eller fra midnatt?? Skal dit 08:30
Fra midnatt, men jeg fastet i 12 timer fordi jeg trodde det var rett. Legen var nesten i sjokk når jeg sa jeg hadde fastet i 12 timer. Hadde også time klokka 0830:)

Jeg tok testen i går, ingen svangerskapsdiabetes!☺️ Jeg spurte om de hadde den nye eller den gamle typen drikke. Da sa hun at de hadde fått inn- og testet den nye sorten, men at de hadde aldri hatt så mange dårlige/kvalme gravide som da de brukte den nye sorten!:/ De hadde derfor gått tilbake til den gamle. Det var fryktelig søtt ja, men det gikk jo ned litt etter litt. Jeg vil bare anbefale dere som skal ta den om å IKKE prøve å ta alt på styrten, for det går rett og slett ikke an:wtf:

Ferdig :) frisk som en fisk!
Gått over all forventning både tid og drikking! :p var ikke godt, men Ok!

Jeg tok testen i går, ingen svangerskapsdiabetes!☺️ Jeg spurte om de hadde den nye eller den gamle typen drikke. Da sa hun at de hadde fått inn- og testet den nye sorten, men at de hadde aldri hatt så mange dårlige/kvalme gravide som da de brukte den nye sorten!:/ De hadde derfor gått tilbake til den gamle. Det var fryktelig søtt ja, men det gikk jo ned litt etter litt. Jeg vil bare anbefale dere som skal ta den om å IKKE prøve å ta alt på styrten, for det går rett og slett ikke an:wtf:

Så bra! :)

I morgen er det min tur å ta testen.... [emoji87]
Hvor lenge må man faste først?

Lykke til! Er på vei til sentrum med toget nå i samme ærend. Sulten[emoji85][emoji85]

Lykke til! [emoji5]
Jeg ligger i senga og prøver å drøye å stå opp til jeg må [emoji1]
Har glemt å kjøpe urinprøveglass også, så skal prøve å holde meg til jeg kommer til legen og ta den der (vanlig svangerskapskontroll også i dag).

Lykke til! Er på vei til sentrum med toget nå i samme ærend. Sulten[emoji85][emoji85]

Hvordan gikk det? [emoji5]
Bortsett fra at det var fælt, gikk det bra her! Fikk 3,6 først og 5,3 etterpå.

Hvordan gikk det? [emoji5]
Bortsett fra at det var fælt, gikk det bra her! Fikk 3,6 først og 5,3 etterpå.

Det gikk fint, bortsett fra at det var blæ og jeg kastet nesten opp etter en times tid. Hadde 5 først men fikk ikke vite etterpå[emoji85] så da må jeg bare være litt tålmodig[emoji12] har heldigvis senvakt i dag så nå har jeg sovet noen timer[emoji4]

Back
Topp