Kinesisk fødselskalender

Turbotrolla

Elsker forumet
Mailykke 2018
Septemberbarna 2019
IMG_1459.PNG Har denne stemt for dere før? Hva venter dere nå i følge denne?
 
Stemte på første med at det var gutt, og skal ifølge denne ha nok en gutt! Håper litt på en gutt og ei jente, siden det er to!
 
Stemte ikke med han jeg har fra før, ifl dette skulle han vært jente :) Ifl denne skal det bli jente nå og :)
 
Har stemt på alle mine så det blir spennende om det stemmer denne gangen også, i såfall skal denne spiren bli ei jente :dummy1:
 
Stemte sist. Så stemmer den nå blir det jente igjen [emoji6]
 
Det finnes mange varianter av kinesisk fødselskalender. I følge denne skal jeg få jente, men de fleste andre viser gutt :dontknow
 
Stemte ikke med forje da den sa jente og vi fikk en gutt. Nå sier den også jente så det blir spennende og se [emoji4]
 
Kommer fram til at det skal bli gutt, stemte begge de andre gangene med at det var jente. Jeg har nå for meg at mannen bare kan lage jenter, så det blir spennende å se om det snur denne gangen xsmile9
 
Stemmer ikke med forrige, står at det skal bli jente nå. Men tror det finnes mange forskjellige varianter av kartet [emoji13]
 
Stemte ikke sist [emoji4] så regner ikke med det stemmer denne gangen heller [emoji12] Dessuten har jeg nok sett en annen variant, for denne sier gutt (denne gangen) mens det andre jeg så sa jente... [emoji848]
 
Stemte ikke på meg med nr 2. Første jeg fikk var jeg kun 17 år, og den kalenderen går ikke så langt bak [emoji1]
 
Back
Topp