Skolestart og bokbind

Hvor kjøpes dette? Og finnes det i forskjellige størrelser? Ser omtrent alle barna på skolen har dette[emoji23]
I fjor. Ikke så mange steder. I år. Overalt.

Kiwi. Spar. Bokhandler. Obs. Boksokk.no (som er den eneste jeg har sett har ulike størrelser)
 
I fjor. Ikke så mange steder. I år. Overalt.

Kiwi. Spar. Bokhandler. Obs. Boksokk.no (som er den eneste jeg har sett har ulike størrelser)

Takk for tips, blir boksokk her[emoji23] de hadde jo med hest på[emoji16]
 
Etter å ha lagt på de samme bøkene 5 ganger FØR jul i fjor kjøpte jeg boksokk. De kan vaskes på 30grader så går for det i år også. Ser alle har masse nye gøye mønster men de får de vi alt har.
 
Klarer ikke å legge gjennomsiktig jeg, den bare sklir av[emoji23]
Brukt gråpapir til nå, men lurer litt på boksokk.. synes bare det er så dyrt [emoji16]

Flere som har billigere varianter, Nille og staples feks, sikkert europris også. Tror jeg betalte 15kr på Nille. Og 3 for 2 på en bokhandel, de var dyrere. 50-60kr stk.
 
Boksokk går jeg for, husker fortsatt hvordan jeg sleit med plastbind når jeg gikk på skolen og papir går jo så lett istykker. Hu har en del fra tidligere år, men farmoren kjøpte nye til henne i år. Så egentlig har hun vel nå nok til hu er ferdig med skoletiden haha
 
Her nekta storebror boksokk. Han synes stoffet var skikkelig ekkelt å ta på. Han sa det kom til å sitte fast på fingrene hvis han var litt tørr i huden. Som han blir om vinteren.

Han ville ha gjennomsiktig plastbokbind. Og det er både jeg og lærer-pappan enig i.

Mye lettere for både barn og lærer og se hvilken bok som er hvilken. I stedet for å måtte lete etter sånn merkelapp inniblant alle motiver.

Og vi setter på alle bøker, både harde og myke.
 
Min er jo tørr på fingrene hver vinter. Bare utenpå da. Men han likte boksokken sin i fjor
 
Min er jo tørr på fingrene hver vinter. Bare utenpå da. Men han likte boksokken sin i fjor
 
Min er jo tørr på fingrene hver vinter. Bare utenpå da. Men han likte boksokken sin i fjor
 
Min er jo tørr på fingrene hver vinter. Bare utenpå da. Men han likte boksokken sin i fjor
 
Min er jo tørr på fingrene hver vinter. Bare utenpå da. Men han likte boksokken sin i fjor
Hihi, prøver du å øke antall innlegg?? [emoji23][emoji13]

Han min er en særing [emoji13]
Han er ekstrem sensitiv på sånne ting. Takler ikke sånn typisk treningstøy-stoff osv. Og den boksokken han kjente på på nille var av sånn stoff... Så da var ikke det aktuelt [emoji13]

Jeg er ganske så sikker på at han er høysensitiv [emoji6]
 
Hihi, prøver du å øke antall innlegg?? [emoji23][emoji13]

Han min er en særing [emoji13]
Han er ekstrem sensitiv på sånne ting. Takler ikke sånn typisk treningstøy-stoff osv. Og den boksokken han kjente på på nille var av sånn stoff... Så da var ikke det aktuelt [emoji13]

Jeg er ganske så sikker på at han er høysensitiv [emoji6]
Ja.

Min er også en særing, men ikke høysensitiv på noe vis.

Jeg skjønner dog hvorfor din kan reagere.
Men er litt glad min ikke gjør det. Jeg er ikke god på å legge på bokbind og sånne i plast er marerittet. Joda, jeg ser poenget. Men er glad mine unger liker boksokkene.
 
Har dere prøvd de bokbindene i tøy?
Har sett sånn på Nille å Ark
 
Back
Topp