Symptomer som forsvinner - angst for MA

Takk for svar alle sammen! Nå har jeg trua igjen [emoji847]. Jeg tror symptomene har endret seg litt. Brystene har vært litt ømme på kvelden og nipplene er abnorme. Leste på uke 10 i gravid og barn appen og der stod det at mange opplevde å ha svær mage på kvelden som var borte neste morgen. Check [emoji818] I tillegg har jeg vært kvalm i natt og synes all maten her nede smaker lite godt. Orker ikke tanken på gresk salat som er en av mine favoritter..
 
Takk for svar alle sammen! Nå har jeg trua igjen [emoji847]. Jeg tror symptomene har endret seg litt. Brystene har vært litt ømme på kvelden og nipplene er abnorme. Leste på uke 10 i gravid og barn appen og der stod det at mange opplevde å ha svær mage på kvelden som var borte neste morgen. Check [emoji818] I tillegg har jeg vært kvalm i natt og synes all maten her nede smaker lite godt. Orker ikke tanken på gresk salat som er en av mine favoritter..

Godt å høre! [emoji4]
 
Takk for svar alle sammen! Nå har jeg trua igjen [emoji847]. Jeg tror symptomene har endret seg litt. Brystene har vært litt ømme på kvelden og nipplene er abnorme. Leste på uke 10 i gravid og barn appen og der stod det at mange opplevde å ha svær mage på kvelden som var borte neste morgen. Check [emoji818] I tillegg har jeg vært kvalm i natt og synes all maten her nede smaker lite godt. Orker ikke tanken på gresk salat som er en av mine favoritter..

Så godt å høre! Tror det er typisk å drive og analysere og overtenke alt mulig, jeg gjør det samme selv. Men det fører jo ikke noe godt med seg. Håper du greier å slappe av og nyte resten av ferien :).
 
Fitbit'en min har også vist stadig økende puls, men før helga begynte den å gå ned mot normalen igjen. Hjelp.. Håper det ikke betyr noe
Det har nok ingenting å si satser vi på[emoji173]
 
Jeg er i uke 9+4 nå og er på ferie i Tyrkia. Jeg har ikke vært veldig plaget med symptomer i det hele tatt, men jeg har vært trøtt i det siste hjemme. Men nå, på ferie, er jeg ikke slik trøtt lenger. Jeg regner med at det handler om at jeg slapper mer av og nyter ferien min! Jeg prøver å ikke være stresset på grunn av dette, råder deg til det samme! [emoji5]
 
Back
Topp