Har barna dine klær fra gullkorn ?

Ja ;)
Har kjøpt to sett fra Villvette serien til bhg bruk også har han lerke jakke som han fikk av bestemoren sin.
Ikke i gult da, som er årets hitt fra gullkorn :p

Mhm har sett
Nå liker ikke jeg gult så mulig det er derfor jeg ikke skjønner hvorfor det tar sånn av
Ikke jeg heller, så ser ikke greia :p
Har dog ikke sett klærne i "bruk" bare på fb og insta. Så føler det er litt sånn at man kjøper bare fordi alle andre gjør det!
Men synes det er flott at det kommer mere farger og kanskje særlig gult, for dem som faktisk liker det og leter veldig etter klær gult ;)

Ikke jeg heller, så ser ikke greia :p
Har dog ikke sett klærne i "bruk" bare på fb og insta. Så føler det er litt sånn at man kjøper bare fordi alle andre gjør det!
Men synes det er flott at det kommer mere farger og kanskje særlig gult, for dem som faktisk liker det og leter veldig etter klær gult ;)
Det er nok noe i Det du sier Ja, men sånn er det vel i de gruppene.

Sant nok, jeg er for mere farger på klær, så bare bra det kommer

Det er nok noe i Det du sier Ja, men sånn er det vel i de gruppene.

Sant nok, jeg er for mere farger på klær, så bare bra det kommer
Ja, det er nok det :p henger meg selv på litt noen ganger, men kjøper ikke noe jeg vet ikke blir brukt!
Tror det kommer mye gult gullkorn og MeMini for salg i løpet av høsten

Ja, kjempe flott. Ikke helt på alle disse fargene selv, men samtidig litt lei av de samme fargene hele tiden

Ja, det er nok det :p henger meg selv på litt noen ganger, men kjøper ikke noe jeg vet ikke blir brukt!
Tror det kommer mye gult gullkorn og MeMini for salg i løpet av høsten

Ja, kjempe flott. Ikke helt på alle disse fargene selv, men samtidig litt lei av de samme fargene hele tiden
He he ja gjør nok det utover høsten

Jeg er glad for alt annet enn blått Jeg, bruker mye grønt og rødt her

He he ja gjør nok det utover høsten

Jeg er glad for alt annet enn blått Jeg, bruker mye grønt og rødt her
Har en følelse på det altså :p

Grønt har blitt popis her. Rødt er det delte meninger om, vi blir ikke enige om guttungen kler rødt eller ei :p

Har en følelse på det altså :p

Grønt har blitt popis her. Rødt er det delte meninger om, vi blir ikke enige om guttungen kler rødt eller ei :p
Min har alltid vært glad i rødt,han velger fortsatt mye rødt i en alder av 11
Min kler det synes jeg da ;)
Jeg håper det kommer litt mer grønt etterhvert, til større barn er det dårlig utvalg

Aldri hørt om

Min har alltid vært glad i rødt,han velger fortsatt mye rødt i en alder av 11
Min kler det synes jeg da ;)
Jeg håper det kommer litt mer grønt etterhvert, til større barn er det dårlig utvalg
Rødt er en fin farge, og særlig på gutter synes jeg.

Åja, så dumt. Synes til små gutter det har kommet en del. Håper generelt det blir bedre utvalg i alle aldersgrupper.

Rødt er en fin farge, og særlig på gutter synes jeg.

Åja, så dumt. Synes til små gutter det har kommet en del. Håper generelt det blir bedre utvalg i alle aldersgrupper.
Ja rødt er kjempefint

Det håper jeg også, ser ut som det er på vei til å bli bedre hvertfall

Ja, minste har masse, elsker heldressene deres og uteklærne[emoji5]

Nei

Back
Topp