Hehe. Sånt skjer.
Tror det ligger noe der, med tanke på at garnlageret mitt er på over 50kg[emoji23][emoji23][emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Sånt skjer.
He he eller oppgitt over konas jakkegalskapMannen er bare misunnelig?![emoji28]
De er fantastiske [emoji1362]Snille svigers du har[emoji1]
Håper du finner masse fint! Lilla er en lekker farge da[emoji7]
Slapp operasjon))
Mhm var detÅ så utrolig bra[emoji2]
Her blir det fiskegrateng i dag[emoji1]
Mhm var det
Vannet var tørket opp så da var ørene fine
De er fantastiske [emoji1362]
Ja vi får se hva vi lander på [emoji1] hvis mannen får bestemme blir det iallefall rosa.. og det hadde vært greit, om vi hadde funnet alt i en fin gammelrosa, dus farge. Ikke sånn knæsj-babyrosa [emoji28]
JuppBle det kommode med hjem?[emoji2]
Bør alle spandere på segJa det var virkelig digg!! Tror nesten jeg må bli litt flinkere til å ta en hvil når jeg er veldig sliten![]()
Ja. Veldig godt å slippe tenke så masse på det ogsåSå bra det løste seg[emoji2]
Så fine farger [emoji7]Pakke!!![]()
Ja, helt herlig!Så fin den mørke fargen var[emoji4]
Var med søstra mi en liten tur. Aner ikke hva som skjedde [emoji56]
![]()
Så mye er heldigvis ikke mitt, men jeg lo da ungene hadde sagt til min mor at "vi må få med garn fra deg, for vi har ikke garn hjemme" når de hadde fingerheklet der.Tror det ligger noe der, med tanke på at garnlageret mitt er på over 50kg[emoji23][emoji23][emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]
Huff da.Uff den ulykken i Holmestrand i går altså, mistenkte det var kjente involvert å det stemte
Mhm var det
Vannet var tørket opp så da var ørene fine
Hmm.. MerkeligVar med søstra mi en liten tur. Aner ikke hva som skjedde [emoji56]
![]()