Skravletråd AUGUST!

Hehe. Sånt skjer.

Tror det ligger noe der, med tanke på at garnlageret mitt er på over 50kg[emoji23][emoji23][emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]

Snille svigers du har[emoji1]
Håper du finner masse fint! Lilla er en lekker farge da[emoji7]
De er fantastiske [emoji1362]
Ja vi får se hva vi lander på [emoji1] hvis mannen får bestemme blir det iallefall rosa.. og det hadde vært greit, om vi hadde funnet alt i en fin gammelrosa, dus farge. Ikke sånn knæsj-babyrosa [emoji28]

Her blir det fiskegrateng i dag[emoji1]

Ble visst det her og[emoji4] farmor ville ha snuppa i går, så kunne ikke spise fiskegratengen da hu ikke var her. Da det slår spahetti langt ned i støvlene[emoji23]

De er fantastiske [emoji1362]
Ja vi får se hva vi lander på [emoji1] hvis mannen får bestemme blir det iallefall rosa.. og det hadde vært greit, om vi hadde funnet alt i en fin gammelrosa, dus farge. Ikke sånn knæsj-babyrosa [emoji28]

Vi vurderte gammelrosa sist og dem har en del fint i den fargen hvis man leter litt[emoji4] vi valgte til slutt lilla. Eneste er hvis du skal ha typiske dåpsting så er det nesten bare babyrosa eller babyblå.

Tror det ligger noe der, med tanke på at garnlageret mitt er på over 50kg[emoji23][emoji23][emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]
Så mye er heldigvis ikke mitt, men jeg lo da ungene hadde sagt til min mor at "vi må få med garn fra deg, for vi har ikke garn hjemme" når de hadde fingerheklet der.

Ehh, nei... Vi har ikke garn vi??

Mhm var det
Vannet var tørket opp så da var ørene fine

Frøkna skulle egentlig satt inn dren i fjor vinter, men da vi kom rett før opperasjonen så tok de en titt og da var alt bra:) deilig når de slipper!!

Back
Topp