Har dere sluttet å nattamme?

Da er frøkna sluttet å spise på natt [emoji846] Ho våkner enda, men sovner noen ganger igjen av seg selv, noen ganger må eg inn til ho og legge på dynen igjen og holde hånden litt på brystet hennes [emoji4] Planen var bare å trappe ned litt, men første natten våknet ho 21, sovna igjen og våkna 22, var våken til 02, sov så til 5, fikk pupp og sov til 07.30 [emoji2] Neste natt våknet ho noen ganger, men lite våken tid. Nå våkner ho, sovner igjen og noen ganger er ho våken lenge før ho sovner igjen, men får ikke mat før tidligst 05.00 [emoji4] Natt til i går sov ho med et par oppvåkninger til 06.30 før ho fikk mat [emoji846] Ho har mye mindre vondt i magen når ho ikke spiser hele natta [emoji1303][emoji4]

Så bra! For egentlig er de vel ikke sulten på natten, de kosespiser.
 
OH lord. Det er jo akkurat det som er med babyer tydeligvis: man TROR man har kommet inn i en god rytme og har full kontroll, før de nok en gang minner oss på hvem som er sjefen i huset............
Ja, men nå er det mye bedre, får mat tidligst i 4/5tiden og våkner maks 3 ganger på natt :)
 
Så bra! For egentlig er de vel ikke sulten på natten, de kosespiser.
Merker at noen ganger er ho sulten, men i natt sov ho fra 19-06.40 før mat, så D var ho rimelig sulten, men 14 ganger på natt da er det kos og :)
 
Nei, han får pupp akkurat når han vil, som har resultert i at han skjeldent våkner helt på natten, bare søker etter brystet og får det, slipper ganske fort og sovner :) slikt får han styre selv tenker jeg <3
 
Nei, han får pupp akkurat når han vil, som har resultert i at han skjeldent våkner helt på natten, bare søker etter brystet og får det, slipper ganske fort og sovner :) slikt får han styre selv tenker jeg <3

Sånn er det her også[emoji5]
 
Back
Topp