Barneønsket

Siden Lørdag har fosterbevegelsene plukket seg opp betraktelig! Og i går kveld mente sambo at han kjente noe på utsiden. Jeg synes følelsen er veldig merkelig. Kan nesten beskrives som litt ekkelt. Men allikevel er det utrolig koselig [emoji7] gliser fra øre til øre :D

Nå må bare sommeren komme liiittt fortere [emoji16][emoji173]️
 
Så herlig!! [emoji173] tror jeg har begynt å kjenne litt de siste dagene selv og det er veldig merkelig og koselig på samme tid ja [emoji7]
 
Nå har jeg akkurat vært på OUL. Lille ser helt perfekt ut, og jeg ble satt frem fra 18+1 til 18+5. Dét er jo alltids litt stas :) Hun som utførte ultralyden sa aldri noe om kjønn, men jeg er ganske sikker på at jeg så en tutt mellom bena der et par ganger [emoji4] så det er nok fremdeles gutt.
Ny termin: 5. August!
 
Det har vært veldig stille fra meg her, så tenkte en siste oppdatering hadde vært greit;

Kl 0319 10. August kom det en perfekt gutt til verden. Han målte 4025g og var 51cm lang. Han er selvfølgelig det nydeligste guttebarnet jeg har sett, og han er min [emoji173]️ Fødselen var relativt ukomplisert, og jeg nøt godt av en tidlig epidural. Alt er vel med hele vår lille familie, og vi nyter å bli kjent med hverandre [emoji4]
 
Gratulerer så mye kjære deg ❤️
 
Gratulerer så mye[emoji173][emoji173][emoji175]
 
Gratulerer så mye [emoji8][emoji170]
 
Back
Topp