Vi prøver å få vårt 3 mirakel

missy1984

Forumet er livet
Kjære dagbok

Endelig etter flere år med " halv prøving" kan man jo kalle det[emoji23] så prøver vi for fullt nå... Endelig.

Vi har 2 gutter fra før. En gutt som er rolig og snill som dagen er lang. Eldste gull. En til gutt som er full av energi som også er snill som dagen er lang.
Begge guttene er ærlige og gode mot andre. Og jeg er en så stolt mamma.

Vi har alltid sagt at vi har ønsket oss 3. Og nå er vi veldig klare for nr 3, vi gleder oss til prøvingen, håpet om en ny graviditet, svangerskapet, barseltid osv.

Da vi har mistet 3 stk. 2 som vi mistet i uke 11 før vårt første barn og en uten for livmoren i uke 12+3 før vårt andre barn. Og håpet er stort.

Gleder meg til å bli kjent med dere.
 
Last edited:
Der var dagboken på plass ja, så kjekt :) Leit å høre at dere har mistet 3 ganger.. Det er forferdelig vondt å miste når ønsket og håpet er så stort[emoji173]️

Jeg krysser fingrene for at det vil gå fort å bli gravid og at spiren holder seg hele vegen og blir en sunn og frisk baby!

Vil gjerne følge deg i dagboken din[emoji4]
 
Der var dagboken på plass ja, så kjekt :) Leit å høre at dere har mistet 3 ganger.. Det er forferdelig vondt å miste når ønsket og håpet er så stort[emoji173]️

Jeg krysser fingrene for at det vil gå fort å bli gravid og at spiren holder seg hele vegen og blir en sunn og frisk baby!

Vil gjerne følge deg i dagboken din[emoji4]
Så koselig at du vil følge. Jeg må se om jeg finner din jeg nå altså [emoji16][emoji8]
 
Kjære dagbok [emoji16]

I dag da jeg og minste gull skulle gå til bilen og sette oss kjente jeg lukta av innestengt bil liksom, merkelig å reagere på det.

Denne bilen har stått i flere dager nå. Godt jeg ikke hadde spist enda sier jeg bare får her sto jeg og kastet opp uten for bilen 3 ganger bare vann og slim...

bare så merkelig, mulig denne prøveperioden stresser meg litt [emoji52]

Det kan vel ikke være graviditet da mensen var ferdig for under 1 uke siden [emoji52]
 
Kjære dagbok [emoji16]

I dag da jeg og minste gull skulle gå til bilen og sette oss kjente jeg lukta av innestengt bil liksom, merkelig å reagere på det.

Denne bilen har stått i flere dager nå. Godt jeg ikke hadde spist enda sier jeg bare får her sto jeg og kastet opp uten for bilen 3 ganger bare vann og slim...

bare så merkelig, mulig denne prøveperioden stresser meg litt [emoji52]

Det kan vel ikke være graviditet da mensen var ferdig for under 1 uke siden [emoji52]

Huff da, det hørtes ubehagelig ut. Men husk at det er mulig å være gravid selv om en har hatt mensen.. Altså at kroppen gir deg en "falsk mensen" mens du er gravid, eller så kan det være noe så enkelt som at du ble kvalm og kastet opp fordi du hadde lite i magen. Eller en annen grunn selvsagt[emoji4]

Hadde det skjedd meg i prøverperioden så hadde jeg iallefall tatt en test[emoji85]
 
Jaja men da er du klar for skikkelig prøving nå da[emoji2] Når har du IKM?
 
Yes [emoji16] IKM er søndag 27 august [emoji33] leeenge til [emoji29]

Jeg har 18 og føler det også er en eeevighet til[emoji28] Men vi får prøve å finne på mest mulig for å få tiden til å gå, også har vi jo dette geniale forumet da[emoji2]
 
Og da har jeg fått masse slim, man kan dra i det, helt gjennomsiktig. Mulig EL kommer tideligere enn forventet. Eller om det er starten på EL hva skal man si.
Kanskje det kom så mye etter trening i dag [emoji87]

Spennende er det hvertfall. Merker at det er lenge siden jeg har vært prøver [emoji87][emoji23]

Gurimalla mye i dag altså.
Først kaster opp på morgenen
Så masse blankt slim.

Denne mnd MÅ det skje noe[emoji16]
 
Og i dag litt tykkere slim bitte litt farge men alikevel ganske blankt kan strekkes, men bryter [emoji57][emoji4]
 
Leste litt og fant ut at det er ganske normalt og bli kvalm rundt eggløsning [emoji4] dær lærte jeg noe nytt i dag også. Ting man vanligvis ikke tenker over. [emoji16]
 
Vært kvalm i hele dag føler meg syk og temp på 38 ca 16.30 men nå helt fin temp på 37,5. Når jeg tenker tilbake så kan jeg huske å ha sliti med en del kvalme innimellom og tatt temp på 38 fordi jeg har trodd at jeg er syk. Så det er kanskje fordi det er rundt eggløsning tider jeg sliter med det. Hva man lærer i PP tiden [emoji23]
 
Back
Topp