Skravletråd AUGUST!

Æsj liker ikke
Kan du gå tul privat lege å få hjelp?
Det er ingen private som tar diagnosen jeg har :( Kan hende jeg kunne klart å få de til å hjelpe meg med spinalhodepinen jeg har nå, så det er et alternativ om jeg må ligge mye lengre.

Det er knapt en time siden mannen gikk på trening.
Hunde har sytt og klaget siden

Jeg luftet, selv om jeg mener han gjorde det for ikke så lenge siden (jeg liker nemlig ikke å gå ut med henne når alle tre ungene har lagt seg. To av dem sov ikke)

Jeg ga vann.

Jeg har luftet igjen, første gang bare tisset hun andre gang nå ble det pose også

Og hun legger seg ikke til ro! SYYYYYT.

Trolig helt ti mannen kommer hjem om en halvtime til en time.

Jeg luftet, selv om jeg mener han gjorde det for ikke så lenge siden (jeg liker nemlig ikke å gå ut med henne når alle tre ungene har lagt seg. To av dem sov ikke)

Jeg ga vann.

Jeg har luftet igjen, første gang bare tisset hun andre gang nå ble det pose også

Er hun gjeterhund?

Jeg ga vann.

Så slitsomt

Er hun gjeterhund?
Nei.

Men hun er på sine gamle dager ganske avhengig av sin herre, min mann.

Hun la seg nå faktisk etter litt syting på senga si når jeg la meg med lillemor som våknet. Frister mest å bare ligge til han er tilbake...

Jepp. Denne adferden er årsaken til at det blir "kjip ferie" på oss så lenge hun lever.

Men hun er 14 år, så vi får se hvor lenge det er. Forventet er 12-14

Trøtt nå gitt.
Bolen til genser i 10 år ble ferdig i går. I dag ble jeg ferdig med arm 1 og har fått den på pinnen allerede også. Begynte på arm 2 nå. Ble ferdig med vrangborden nå da. Får ta pause. Sliiiten [emoji23][emoji23]

Sendte snapp til ei venninne. Hu lurte på om jeg hadde speed på pinna [emoji23][emoji23] Regnvær hele helga og barn borte. Effektiv da [emoji23][emoji23]

Snart sju.

Jeg tror det er fra sju døra åpner seg med bare brikke, uten pin

Hilsen hun som var på jobb 6.52 og ikke husker pinkode

God morgen. Dagen startet med vannlekasje i taket. Halleluja. Du vestland vestland :arghh:

Så i ettermiddag blir det på loftet å finne ut hvor faenskapet kommer seg inn

Back
Topp