Mhm mye oftere etter celleprøven jeg tokÆsj, kommer den oftere enn før??[emoji31]
Her startet jeg på hormonpiller da jeg hadde samme problemer i fjor..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm mye oftere etter celleprøven jeg tokÆsj, kommer den oftere enn før??[emoji31]
Her startet jeg på hormonpiller da jeg hadde samme problemer i fjor..
Vi spleiser på gamingpc + st han må betale litt sepvHva får han?[emoji1]
Vi spleiser på gamingpc + st han må betale litt sepvHva får han?[emoji1]
Det er ingen private som tar diagnosen jeg harÆsj liker ikke
Kan du gå tul privat lege å få hjelp?
Æsj da er det ikkeDet er ingen private som tar diagnosen jeg harKan hende jeg kunne klart å få de til å hjelpe meg med spinalhodepinen jeg har nå, så det er et alternativ om jeg må ligge mye lengre.
Nei... De gjør ikke de øyeundersøkelsene som må gjøres heller, så jeg er tvunget til å bruke offentligÆsj da er det ikke
Ikkr i oslo heller? Volvat feks?
Så kjiptNei... De gjør ikke de øyeundersøkelsene som må gjøres heller, så jeg er tvunget til å bruke offentligHar sjekket både Volvat og Aleris...
Veldig også... Alternativet er å prøve å bli overflyttet til Riksen eller Ullevål, uten å måtte vente vinter og votter. Så skal snakke med legen min imorgen.Så kjipt
Krysser fingreneVeldig også... Alternativet er å prøve å bli overflyttet til Riksen eller Ullevål, uten å måtte vente vinter og votter. Så skal snakke med legen min imorgen.
Er hun gjeterhund?Det er knapt en time siden mannen gikk på trening.
Hunde har sytt og klaget siden
Jeg luftet, selv om jeg mener han gjorde det for ikke så lenge siden (jeg liker nemlig ikke å gå ut med henne når alle tre ungene har lagt seg. To av dem sov ikke)
Jeg ga vann.
Jeg har luftet igjen, første gang bare tisset hun andre gang nå ble det pose også
Og hun legger seg ikke til ro! SYYYYYT.
Trolig helt ti mannen kommer hjem om en halvtime til en time.
Så slitsomtDet er knapt en time siden mannen gikk på trening.
Hunde har sytt og klaget siden
Jeg luftet, selv om jeg mener han gjorde det for ikke så lenge siden (jeg liker nemlig ikke å gå ut med henne når alle tre ungene har lagt seg. To av dem sov ikke)
Jeg ga vann.
Jeg har luftet igjen, første gang bare tisset hun andre gang nå ble det pose også
Og hun legger seg ikke til ro! SYYYYYT.
Trolig helt ti mannen kommer hjem om en halvtime til en time.
Nei.Er hun gjeterhund?
Jepp. Denne adferden er årsaken til at det blir "kjip ferie" på oss så lenge hun lever.Så slitsomt
Snart sju.
Jeg tror det er fra sju døra åpner seg med bare brikke, uten pin
Hilsen hun som var på jobb 6.52 og ikke husker pinkode

Vis vedlegget 230281 Vis vedlegget 230282
Kb sine nye joggesko
540 kr for to par er helt greit
Å så håpee jeg han ikke vokser så mye mer i bena sånn at han har de til våren igjen også