Vi som mistet i JULI, men prøver igjen...

Hvordan går det med alle dere damer? Jeg sitter bare og håper at tr kommer fort! Unormalt og håpe at tr kommer [emoji23] Ellers har jeg sliti endel med kvalme, oppkast og diaré(beklager for ekle detaljer) siden SA. Begynner heldigvis og bli litt bedre nå! Slenger med en klem til alle [emoji173]️

Klemmer deg tilbake! Jeg har hatt to cytoteckurer pga rester etter utskrapingen for straks to uker siden, og nå får jeg behandling for infeksjon. [emoji853] Har også daglig oppkast (resthyperemesis) og håper hcg kan gå i null snart, før den kryper til værs igjen [emoji56]. Eneste gleden er at jeg har gått ned 7 kg, så jeg nå har startvekt under det jeg hadde med forrigemann [emoji1303] Blødningen har stoppet (igjen) og jeg har startet jakten på gullegget. Aner ikke når det kommer eller om det kommer i det hele tatt, eller enda verre - at det har sluppet allerede! Drømmer fortsatt om direkte ny spire, men begynner å innse at det har blitt vel mye tull til at det kan gå. Uansett, håpet er ikke ute før tr banker på [emoji12]
 
Jeg har akkurat gått igjennom en SA... blødningen har avtatt og det som MÅ ha vært den siste klumpen kom i går. Jeg føler meg akkurat som før graviditeten igjen, og håper det betyr at kroppen er klar til å ta vare på en ny spire allerede nå i august.

Kommer til å teste etter EL denne mnd. Ganske spennende! Men det klaffer vel sjelden med en gang...
 
Jeg har akkurat gått igjennom en SA... blødningen har avtatt og det som MÅ ha vært den siste klumpen kom i går. Jeg føler meg akkurat som før graviditeten igjen, og håper det betyr at kroppen er klar til å ta vare på en ny spire allerede nå i august.

Kommer til å teste etter EL denne mnd. Ganske spennende! Men det klaffer vel sjelden med en gang...

Så trist å høre at du også har mistet en bittelille! Var du kommet langt på vei? Det klaffer for overraskende mange enten med én gang eller etter første mens. Vi får heie på hverandre! Lykke til!
 
Så trist å høre at du også har mistet en bittelille! Var du kommet langt på vei? Det klaffer for overraskende mange enten med én gang eller etter første mens. Vi får heie på hverandre! Lykke til!

Mistet i uke 9+4, så hvis jeg må miste noen gang igjen tar jeg det gjerne rundt ikm isteden....

Ja, det må vi gjøre! Satser på at spirene fester seg godt og lenge [emoji173]️
 
Jeg vet. Mistet 12+1. Hadde nok taklet det bedre i uke 5-6, da jeg var mer forberedt på at det slett ikke går bra alltid... Men satser på at vår uflax er brukt opp nå, og at vi får mange friske spirer som klorer seg fast og blir store og ferdige bebiser!
 
Hei! Da melder jeg meg dessverre in i denne samtaletråden jeg og :( Fikk beskjed dagen for jeg skulle reise på ferie for to uker siden att det ikke var noen stigning på hcg prøven. Og har vart hos gyn og fått bekreftet MA, embryoet hadde sluttet utvikle seg i uke 6 :( Skulle nå ha vært i uke 11 :( Imorgen blir det cytotec for meg å jeg gruer meg voldsomt :( :sad010
 
Tusen takk! Begynner å bli litt lei nå ja. Ble ekstra sur da jeg oppdaget at den ene antibiotikaen jeg har fått ikke skal brukes ved graviditet. Ringte og spurte om å få bytte, men fikk beskjed om å bruke den til resultatet av klamydiaprøven var klar. Wtf? Har hatt samme mann i 17 år, og føler meg ikke i faresonen for klamydia. Grrr altså. Regner med svaret kommer i morgen, så får jeg byttet da...
Hvor lang kur skal du ta da? Med rester og sånn tror jeg kanskje ikke du får EL helt enda og en infeksjon som ikke er optimalt behandlet vil definitivt ikke være positivt for å bli gravid igjen.
Men skjønner frustrasjonen.
 
Hei! Da melder jeg meg dessverre in i denne samtaletråden jeg og :( Fikk beskjed dagen for jeg skulle reise på ferie for to uker siden att det ikke var noen stigning på hcg prøven. Og har vart hos gyn og fått bekreftet MA, embryoet hadde sluttet utvikle seg i uke 6 :( Skulle nå ha vært i uke 11 :( Imorgen blir det cytotec for meg å jeg gruer meg voldsomt :( :sad010
Leit å høre. Lykke til. Håper det går fort og greit når det først ble sånn.
 
Hei! Da melder jeg meg dessverre in i denne samtaletråden jeg og :( Fikk beskjed dagen for jeg skulle reise på ferie for to uker siden att det ikke var noen stigning på hcg prøven. Og har vart hos gyn og fått bekreftet MA, embryoet hadde sluttet utvikle seg i uke 6 :( Skulle nå ha vært i uke 11 :( Imorgen blir det cytotec for meg å jeg gruer meg voldsomt :( :sad010

Så trist og høre.. Sender en god klem[emoji173]️
 
Hei! Da melder jeg meg dessverre in i denne samtaletråden jeg og :( Fikk beskjed dagen for jeg skulle reise på ferie for to uker siden att det ikke var noen stigning på hcg prøven. Og har vart hos gyn og fått bekreftet MA, embryoet hadde sluttet utvikle seg i uke 6 :( Skulle nå ha vært i uke 11 :( Imorgen blir det cytotec for meg å jeg gruer meg voldsomt :( :sad010

Nei! Så uendelig trist. Kjenner så godt følelsen når man er sååå nært de "magiske" 12+0 at man nesten har begynt å slappe av. Lykke til med cytotec i morgen. Skjønner godt at du gruer deg, det er ikke godt, hverken fysisk eller psykisk. På en måte litt godt å vite at vi er så mange som opplever dette, men det hjelper lite der og da. Håper vi kan heie på hverandre og støtte hverandre i tiden fremover!
 
Hvor lang kur skal du ta da? Med rester og sånn tror jeg kanskje ikke du får EL helt enda og en infeksjon som ikke er optimalt behandlet vil definitivt ikke være positivt for å bli gravid igjen.
Men skjønner frustrasjonen.

Skal ta kur 14 dager. Klamydia var (surprise!) negativ, og de to jeg hadde fått virker ikke på bakterien som vokste, så nå har jeg fått byttet til en som er forenlig med graviditet. Endelig feberfri i dag! Skal på kontroll i morgen, og da tror jeg at jeg skal driste meg til å spørre om de kan se om el har vært. Slimhinnene var tykke og fine i forgårs i hvertfall, så ikke noe der som skulle tilsi at jeg ikke kunne bli gravid på direkten. Ikke noe blødning mer heller, så fra og med i går prøver vi i vei. Viktig å ha det gøy mens man venter på tr... [emoji13]
 
Jeg hører også til her.Fjernet en eggleder forrige uke pga exu påvist i uke 6+4. Hadde hcg på 8000 på operasjonsdagen, så hååper å være raskt nullstilt for ny syklus snart [emoji4]
Ble anbefalt å vente et par sykluser før vi prøver å bli gravid igjen, både pga fysisk og psykisk påkjenning. Psykisk kjenner jeg ingen begrensninger for å starte igjen, men tenker at det sikkert er lurt å vente litt ettersom kroppen har vært gjennom en operasjon. Så vi får se [emoji4]
Jeg har ikke hatt problemer med å bli gravid når vi har truffet på el (har tvillinger fra før, og har hatt en sa i tillegg til denne exu'en), men skal jo bli spennende å se nå som jeg mangler en eggleder.
 
Jeg hører også til her.Fjernet en eggleder forrige uke pga exu påvist i uke 6+4. Hadde hcg på 8000 på operasjonsdagen, så hååper å være raskt nullstilt for ny syklus snart [emoji4]
Ble anbefalt å vente et par sykluser før vi prøver å bli gravid igjen, både pga fysisk og psykisk påkjenning. Psykisk kjenner jeg ingen begrensninger for å starte igjen, men tenker at det sikkert er lurt å vente litt ettersom kroppen har vært gjennom en operasjon. Så vi får se [emoji4]
Jeg har ikke hatt problemer med å bli gravid når vi har truffet på el (har tvillinger fra før, og har hatt en sa i tillegg til denne exu'en), men skal jo bli spennende å se nå som jeg mangler en eggleder.

Velkommen i gjengen! Leit å høre at du mistet både spiren og egglederen i samme jafs. Tror det er individuelt når man er klar for ny runde. Ta den tiden du trenger... lykke til uansett!
 
Så leit å høre at flere hører til i gruppen. Tenker på dere ❤️ og spesielt dere med infeksjon og komplikasjoner i ettertid av aborten!

Jeg fikk selv påvist BO i uke 10. Hadde Cytoteckur 29.juni. Fikk påvist rester og fikk utskrapning 18.juli. Har nå ventet på negativ graviditetstest i håp om å starte med blanke ark fortest mulig, noe jeg fikk i dag
Men jeg lurer på hvor lenge etter at hcg har blitt borte før man får eggløsning?
 
Så leit å høre at flere hører til i gruppen. Tenker på dere [emoji173]️ og spesielt dere med infeksjon og komplikasjoner i ettertid av aborten!

Jeg fikk selv påvist BO i uke 10. Hadde Cytoteckur 29.juni. Fikk påvist rester og fikk utskrapning 18.juli. Har nå ventet på negativ graviditetstest i håp om å starte med blanke ark fortest mulig, noe jeg fikk i dag
Men jeg lurer på hvor lenge etter at hcg har blitt borte før man får eggløsning?

Så leit å høre at du også måtte gå såpass lenge før du fant ut at noe var galt, og at det ikke gikk knirkefritt etterpå heller. Føles som bortkastede måneder og bekymringer. Føler meg litt sveket av egen kropp...

Du kan få eggløsning før hcg når null. Det er jo hcg som gis i lavdose for å hjelpe egget å slippe, til de som har trøbbel med det. Lykke til videre! Håper du sitter med to streker på testen før du vet ordet av det! Fikk du noen beskjed om når det var greit å hive seg rundt igjen? Litt morsomt å følge hvor ulikt det er.
 
Hvordan går det med alle dere damer? Jeg sitter bare og håper at tr kommer fort! Unormalt og håpe at tr kommer [emoji23] Ellers har jeg sliti endel med kvalme, oppkast og diaré(beklager for ekle detaljer) siden SA. Begynner heldigvis og bli litt bedre nå! Slenger med en klem til alle [emoji173]️
Her har tanta meldt sin ankomst akkurat på dagen fire uker siden sa, bittelitt mer hevvy en den pleier å være denne gangen. Trodde jeg skulle bli trist fordi jeg ikke ble gravid rett etter sa, men faktisk så er det helt greit. Veldig greit å vite at kroppen er i rute igjenn altså. Og vi kan starte på ny pp.
Håper tr kommer snart og at du blir fort frisk igjenn, oppkast og diaré er helt jævlig.
 
Her har tanta meldt sin ankomst akkurat på dagen fire uker siden sa, bittelitt mer hevvy en den pleier å være denne gangen. Trodde jeg skulle bli trist fordi jeg ikke ble gravid rett etter sa, men faktisk så er det helt greit. Veldig greit å vite at kroppen er i rute igjenn altså. Og vi kan starte på ny pp.
Håper tr kommer snart og at du blir fort frisk igjenn, oppkast og diaré er helt jævlig.

Så bra å vite at du er i rute! Da er det bare å telle ned til de viktige aksjedagene... Jeg er like uvitende som tidligere. Ingen rester og stupende infeksjonsprøver. Gyn klarte ikke finne eggstokkene i dag, så jeg vet ikke om el har vært eller er på vei. Slimhinnene var ganske tynne, så mest sannsynlig er da ikke el før om en stund, og ikke nå som jeg hadde håpet [emoji13] Vi kjører uansett på med annenhver dag så lenge vi orker [emoji56]
 
Her har tanta meldt sin ankomst akkurat på dagen fire uker siden sa, bittelitt mer hevvy en den pleier å være denne gangen. Trodde jeg skulle bli trist fordi jeg ikke ble gravid rett etter sa, men faktisk så er det helt greit. Veldig greit å vite at kroppen er i rute igjenn altså. Og vi kan starte på ny pp.
Håper tr kommer snart og at du blir fort frisk igjenn, oppkast og diaré er helt jævlig.

Så bra at du har fått tr og kroppen er på vei til normalt igjen! Håper det samme skjer her også! Håper bare så sterkt at vi snart får begynt på ny pp! Her er det jo sengekos annen hver dag hvis ikke hver dag! Så hadde vært veldig greit med ny pp[emoji23]
 
Skal ta kur 14 dager. Klamydia var (surprise!) negativ, og de to jeg hadde fått virker ikke på bakterien som vokste, så nå har jeg fått byttet til en som er forenlig med graviditet. Endelig feberfri i dag! Skal på kontroll i morgen, og da tror jeg at jeg skal driste meg til å spørre om de kan se om el har vært. Slimhinnene var tykke og fine i forgårs i hvertfall, så ikke noe der som skulle tilsi at jeg ikke kunne bli gravid på direkten. Ikke noe blødning mer heller, så fra og med i går prøver vi i vei. Viktig å ha det gøy mens man venter på tr... [emoji13]
Rimelig bortkastet om antibiotikaen ikke fungerer på den aktuelle bakterien... Bare vær obs på at du tar kuren helt ut...
 
Rimelig bortkastet om antibiotikaen ikke fungerer på den aktuelle bakterien... Bare vær obs på at du tar kuren helt ut...

Den jeg har nå fungerer! Mye bedre infeksjonsprøver i dag og endelig ingen rester. Jeg har en mikrobiolog i hus, så jeg blir nok voktet til siste kapsel er spist. Jeg er klar for ny hybelboer...
 
Back
Topp