Fortsatt testetrang

Nellie

Betatt av forumet
siden første positive test på lørdag har jeg minst tatt en test hver dag...:p har fortsatt en del igjen da jeg bestilte fra ebay, så jeg klarer nok ikke stoppe før det er tomt.. andre som er like testegal som meg? Med de to første barna mine tok jeg en test gjennom hele svangerskapet :rolleyes:
 
Har ikke testa siden mandag, men ligger i senga med sprengt blære og vurderer å ta en siste :p
 
Tok siste på fredag, da hadde jeg testet fem ganger i løpet av uken. Har kjøpt inn to tester til. Planen er å teste i helgen og neste helg. [emoji12]
 
Har 3 billigtester igjen og 1 cb med ukeindikator liggende, cb skal jeg ta neste uke å håpe at jeg for 3+ og billigtester i helgen kanskje [emoji6]
 
Oh yes! Jeg bestilte en hau fra ebay så jeg var klar til vi skulle prøve + jeg har ikke brukt prevansjon siden mars så det har blitt litt testing her og der:)
Men nå tester jeg morgen og kveld bare for å se streken som kommer, kjempegøy[emoji7] særlig når du ser stigningen[emoji173]️ i morgen blir det ny digital, håper på "Gravid 2-3" denne gang[emoji28]
 
Jeg har også en digital igjen, som jeg gjerne vil se 3+ på. Når tenker dere at det er sikkert? Tenkte p vente helt til 6+0 ihvertfall :)
 
Jeg har også en digital igjen, som jeg gjerne vil se 3+ på. Når tenker dere at det er sikkert? Tenkte p vente helt til 6+0 ihvertfall :)

Jeg fikk 3+ når jeg var 5+4 sist :)

Jeg skal gi meg med testingen når jeg får 3+[emoji23]
 
Er 4+6 i dag og fikk 2-3 på digitale, så noe har skjedd siden sist i alle fall[emoji4] neste tenker jeg tar om en uke og krysser da fingrene for 3+
 
Jeg kjøpte tre tester i går, svidde av to. [emoji23] Tar den siste digitale neste helg, for å (forhåpentligvis) få se 3+. [emoji7]
 
Back
Topp