Svak strek, mulig termin helt i starten av april 2018!

Oktoberfrø

Andre møte med forumet
Hei,
Nå er jeg veldig spent og ganske så nervøs.
Sluttet på p-sprøyta i 2014, men har ikke prøvd "aktivt" selv om ønsket hele tiden har vært der.
Forventet mens i dag, men er ikke antydning (er vant til at det kommer bittelitt i 2-3 dager på forhånd) til noe.
I dag tidlig måtte jeg teste meg. Har hatt noen test-striper liggende en stund -viste seg selvfølgelig at de var utgått på dato i januar..!!
Det kom etter ca 2-2,5 minutter en svaaaak stripe. Nå klarer jeg nesten ikke vente til jeg får kjøpt ny test etter jobb.
(Får forresten ikke gjort noe fornuftig på jobb heller, sitter bare å googler og leser forum..)
Krysser i alle fall fingrene for at det fortsatt er positivt med ny test!
 
Hei,
Nå er jeg veldig spent og ganske så nervøs.
Sluttet på p-sprøyta i 2014, men har ikke prøvd "aktivt" selv om ønsket hele tiden har vært der.
Forventet mens i dag, men er ikke antydning (er vant til at det kommer bittelitt i 2-3 dager på forhånd) til noe.
I dag tidlig måtte jeg teste meg. Har hatt noen test-striper liggende en stund -viste seg selvfølgelig at de var utgått på dato i januar..!!
Det kom etter ca 2-2,5 minutter en svaaaak stripe. Nå klarer jeg nesten ikke vente til jeg får kjøpt ny test etter jobb.
(Får forresten ikke gjort noe fornuftig på jobb heller, sitter bare å googler og leser forum..)
Krysser i alle fall fingrene for at det fortsatt er positivt med ny test!
Lykke til! :woot:
 
Høres da vitterlig gravid ut :)
Gratulerer!
 
Det var ikke vanskelig å se at dagens test er positiv iallfall! :happy: Tror ikke det har dunket helt inn enda, er nok litt forvirra... har jo trodd jeg har vært gravid flere ganger før, men sannsynligvis bare mistolket symptomene litt ivrig!
Nå skal jeg vekke samboeren slik at vi kan venne oss til tanken sammen;)
 

Vedlegg

  • IMG_4108.JPG
    IMG_4108.JPG
    917,1 KB · Visninger: 116
Så gøy! :D Gratulerer så mye! Må få høre reaksjonen til samboer´n senere. NYT den gode opplevelsen sammen - dere skal bli foreldere! :D
 
Gratulerer så mye :)
 
Takk for alle gratulasjoner :)
Min samboers reaksjon var i grunn ikke så overraskende.
Jeg hadde fortalt om mistanken på fredag, reaksjonen hans da var rolig men litt "skremt". :bag:
På lørdag morgen da jeg kunne bekrefte mistanken min med en positiv test, var han fortsatt rolig, men langt fra like skremt!
Han innrømmer at det er skummelt, men jeg tror nok han gleder seg og synes det er litt spennende også. Han kommer med små kommentarer og passer på meg:love7 -Samtidig er vi enige om at vi må prøve å begrense entusiasmen til uke 12.
Det synes jeg er veldig vanskelig, men vi har flere vennepar som har mistet både en og to ganger..

På vei til jobb i dag kom den første morgenkvalmen som en bølge over meg i bilen på E6... Det var litt ubehagelig. Begynte å se etter muligheter for å slenge bilen til side for å kaste opp, men det gikk heldig vis bra! :schocked028
 
Gratulere [emoji173]
 
Back
Topp